avioliittoja vissiin jo useita ollut? 🤣
m-n
Sulla niitä kihloja ja
32
433
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Pitää olla varovainen, ettei klonkku saa sormusta.
- Anonyymi
Ai kamala 😅
- Anonyymi
1 kerran ollut kihloissa, toisen kerran pidin sormusta, mutta oli epäselvää oltiinko vai ei. naimisissa en ole ikinä ollut, mutta aina sanonut että menen vain kerran. ehkä se mister oikea vielä löytyy ❤️
- Anonyymi
Miten ei voi tietää onko kihloissa vai ei? Kosimisen ja avioliittoon vihkimisen välinen aika on kihloissaoloaikaa. Kihloihin ei mennä erikseen. Jos sinua ei kosittu (tai et itse kosinut ja saanut myöntävää vastausta), et ollut kihloissa.
- Anonyymi
Yksi avioliitto riittää. Enkä ole eroamassa.🤔
- Anonyymi
Mikset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset?
Yleensä kysytään miksi ero? Miksiköhän? Olen onnellinen liitossani.
- Anonyymi
Ja kaikki menneet pieleen 🤣
T. Aloittaja- Anonyymi
Psykoterapeutille hakeutuminen kannattaa sulla tehdä mahdollisimman varhain ja matalalla kynnyksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykoterapeutille hakeutuminen kannattaa sulla tehdä mahdollisimman varhain ja matalalla kynnyksellä.
Aloittaja on tekoäly, joten hän tuskin hakeutuu terapeutille... Juuri aamulla oli puhetta, että kaikki tämän tyyliset aloitukset on tekoälyn tekemiä...
DZU
- Anonyymi
mulla on kyllä ollut joskus eri sukuni, kun vanhemmat erosi kun olin pieni äiti vaihtoi meidät kaikki hänen isänsä sukunimelle. lapseni kantavat isänsä sukunimeä mikä tulee heidän isän isältään. ilman heitä tuo sukunimi olisi se suvun osalta kuollut. Eli eri suvussa, menevät tietyltä osin kuin suku äidin puolelta. se kirous tulee kyllä mieheni äidin puolelta vaikka näkyy sukunimessä. mutta poistettiin ja vaikuttanut heissä 200 vuotta. selvitin itse lisää, tietoa ei minulle annettu suoraan heiltä jotka kirouksen poisti. mutta tarina menee näin yli 200 vuotta sitten uhrasivat erään hoidan elämän, joka muutti hyvin negatiivisesti ja, kirosi suvun yli 30 kertaan. edesmennyt anoppini ilahtui esikoisestani, ja sanoi tämä tuo sukuun positiivisen käännöksen. kerroin osalle mutta, nauroivat vaan, eivät ole tänäkään päivänä myöntänyt asiaa. ovat kovin sairaita, yksi kirous oli, kun syövät ja uhraavat joutuvat kärsimään sitä kovemmin itse ❤️😂
- Anonyymi
Millä tavalla ”sinä” eli naisia esittävä setämies me kirosit sanoin bibbedi bobbedi buu ja ekstrat nääs päälle? Opeta okkultismia vähän meille, jos joku tarttee hot tips
- Anonyymi
toinen kirous oli että heidän ensimmäiset aviopuolisot kuolevat nuorina. tiedä sitten miksi mieheni isä eli vanhaksi, heillä oli joku sopimus tai suoja tai eivät olleet mukana siltä osin kuin kirous vaikutti. noita oli taitava suurin osa kirouksista vaikutti vain teoilla, mutta jännä tuo mieheni isä ja hänen sukunimi, jotain noita kosti. mutta olkaa hyvä vaan ei vaikuta enää. eipä ole kiitosta tullut 😂❤️🥰
- Anonyymi
Nämä sinun monologit muuttuu palstasetä päivä päivältä höyremmiksi, mutta siitähän elämänkoululaiset juuri tykkää
- Anonyymi
en
- Anonyymi
Epäpuhtaita papereita ei jäänyt ikävä.
- Anonyymi
Sitten?
- Anonyymi
Ap.ta kiihottaa toisten suhteet. Se on iha sillee ett wautsi wau kun ihmiset elää elämäänsä muistamatta häntä lainkaan. Voi voi raukkaa. Säälisin, mutt sääli on sairautta.
- Anonyymi
että valoa pimeään Suvuille jotka pimeässä vaeltanut jo pitkään ❤️ se oli se tarkoitus Tuula, ei se mitä mietit ❤️ anoppini kertoi paljon asioita, myös laittomista perinnön jaoosta ja paljon muusta. tiedän paljon sen paikan historiaa, mikä ei näy tai ole painettu. suusta suuhun se hiljainen tieto etenee. Luoden jotain legendaarista ja tarinaa ❤️🥰
- Anonyymi
Heti sain palstaäijä kiinni tästä tarinallisuudesta t pelle peloton
- Anonyymi
Heh. Ohis!
- Anonyymi
Ei ole ollut kerran kihloissa saman kanssa naimissa. Voin mennä uudestaan naimisiin sitten vanhana jos puolisoni kuolee ennen minua. Palaillaan sitten asiaan.
- Anonyymi
Ei kannata palailla palstalle, täällä ei oo tervepäisiä tyyppejä yhtään.
- Anonyymi
On minulla ollut myös huonoja SEKSI-SUHTEITA sekä KOHTAAMISIA MIESTEN KANSSA JOTKA OVAT ONNEKSI KUNNIANLOUKKAUKSIA!
- Anonyymi
Se tuo minulle rauhaa tietää, että kuolit tietäen, että olit niin rakastettu!
- Anonyymi
Ap ollu hametta pitämässä🤣.
- Anonyymi
Onko hourulassa hyvä hoito? Nappeja oot ainakin saanut *itun *diootti 🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
No kahdesti kihloissa ja yhdesti naimisissa jonka luulin kyllä kestävän loppuelämän.
- AnonyymiUUSI
Yhden kerran 🩷
- AnonyymiUUSI
Vaikka sukunimi onkin muuttunut ei se tarkoita avioliittoa aina. Tietääkseni oon vain kerran ollut naimisissa tähän mennessä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362124
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301799- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781205- 251145