On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Anonyymi-ap

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle

53

2261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Tietty

• Anonyymi
      UUSI

Ei onnistu 😅

• Anonyymi
      UUSI

Miehen käskyt menee naisen aivoihin ensin arvioitaviksi😀

• Anonyymi
        UUSI

No sehän selittääkin missä kohdin se naisen sekoilu yksinkertaisissa asioissa alkaa ja perustuu.

Mites, meneekö se auton peilinkin välittämä kuva naisella ensin sinne jonnekin "arvioitavaksi" siksi aikaa kun se peruttaa siihen kaiteeseen?

• Anonyymi
      UUSI

Kaiken takana on kuitenkin aina nainen.

• Anonyymi
        UUSI

Naiset naisten takana?

• Anonyymi
      UUSI

Tykkään, että on jämpti mies.

• Anonyymi
      UUSI

Itse tykkään myös säännöistä,mutta tuleeko sitten erimielisyyksiä säännöistä vai ollaanko samoilla linjoilla?

• Anonyymi
        UUSI

Tulee vain jos nainen kuvittelee säätävänsä sääntöjä tai tulkitsevansa niitä tunteella.

Muuten ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee vain jos nainen kuvittelee säätävänsä sääntöjä tai tulkitsevansa niitä tunteella.

Muuten ei.

Höpö höpö. Oisit nöyrää poikaa mun käsittelyssä 😉
        Mut niin mäkin, oikean miehen käsissä. Vuorotellen siis, kunnioittaen.
        Sivusssstaaaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kerroppa näistä sun säännöistä?

• Anonyymi
        UUSI

No esimerkiksi Naisen pitää olla saatavilla silloin kun haluan!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

ihanaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joku työsuhde??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkos sä saatavilla, kun nainen haluaa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hei mitä sä tässä oikein teet??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JOS EI OLE KIIREITÄ

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

JOS EI OLE KIIREITÄ

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ☝️ ei tarvitse edes kysyä- ottaa kun siltä tuntuu! Vai mistä me puhuttiin..? 😏

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

joku työsuhde??

Ei työsuhde, vaan enempi yösuhde.

Naisen pitää vain tajuta realistisesti ettei se pillu ole ensisijaisesti istumiseen tarkoitettu laotos ja ettei se nainen myöskään pyöri mun nurkissa ensisijaisesti minkään lauluäänensä takia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen pitää vain tajuta realistisesti ettei se pillu ole ensisijaisesti istumiseen tarkoitettu laotos ja ettei se nainen myöskään pyöri mun nurkissa ensisijaisesti minkään lauluäänensä takia.

Eikä se mies nyt varsinaisesti mikään sisustuselementti ja lemmikit on erikseen, että kyllä sille miehellekin pitää puuhaa keksiä. Se, että jalkovälissä roikkuu vehje, niin sillä pääsee ehkä vasta varasijoille tai jonon jatkoksi. Kun sitä vehjettä ja muuta osaa käyttää ja käsitellä sekä naista sekä sitä kuuluisaa pillua, saattaa päästä jatkoonkin, joskus jopa palkintosijoille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota exään yhteyttä, ei laula ja tykkäsi saada enemmän ku sä kykenet antamaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ota exään yhteyttä, ei laula ja tykkäsi saada enemmän ku sä kykenet antamaan

No kävikö sulla patterit kukkaron päälke?

• Anonyymi
      UUSI

Ai senkö takia sää et saa ketään naista?

• Anonyymi
        UUSI

Ei sen takia, vaan nyt on jonoa ja ruuhkaa niin jäänee jokunen saamatta.

• Anonyymi
      UUSI

Laittaa LUUSERI ÄIJÄ jonka pitää POLIISIEN KANSSA NAISIIN!
      Eikä edes erota KAUNISTA NAISTA RUMASTA TURJAKE ÄMMÄSTÄ!

• Anonyymi
      UUSI

Jo se että puhut ja kirjoitat näin on aiheuttamatta luottamusta jossa sanoilla joita kirjoitat olisi mitään merkitystä tai painoarvoa

• Anonyymi
      UUSI

Mä ainakin tykkään dominoivista miehistä, mutta se vain johtuu siitä että tykkään laittaa aivot narikkaan ja vain nauttia menosta.

• Anonyymi
        UUSI

Älykäs sä et ainakaan ole. Ei ole hyvä tulevaisuus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älykäs sä et ainakaan ole. Ei ole hyvä tulevaisuus

Olipa tyhmä kommentti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tyhmä kommentti.

Ei.

• Anonyymi
      UUSI

Okei, luovuta jo heti kättelyssä. Ei tule onnistumaan. Voit jatkaa etsintöjä...en mä mihinkään komppaniaan ole hakemassa.

• Anonyymi
      UUSI

Yes daddy!

• Anonyymi
      UUSI

Joo, ja jos mä väsyn 3 minuutin jälkeen, niin mulla on vaan huono kunto!

• Anonyymi
      UUSI

Minulla on vain yksi sääntö naiselle: Jumalan/Jeesuksen on oltava hänelle minua rakkaampi. Olen toisiksi rakkain.

• Anonyymi
        UUSI

Ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi olla naisen kanssa jonka ajattelua ohjaa paholainen himojen ja halujen kautta. On oltava ihana rakkausnainen, joka ei tee miehelleen mitään pahaa mistään hinnasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jatkan vielä, että kumman? Isän vai pojan?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En voi olla naisen kanssa jonka ajattelua ohjaa paholainen himojen ja halujen kautta. On oltava ihana rakkausnainen, joka ei tee miehelleen mitään pahaa mistään hinnasta.

Siihen ei tarvita Jumalaa, että noin voi kokea ja elää. Siihen tarvitaan vain pyyteetöntä rakkautta jotakin kohtaan. On se sitten Jumala, luonto, meri, eläinkunta tai ihminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai pyhän hengen nimeen, aamen 🙏 Helvetistä taivaaseen ja varmaan hetkellisesti kadotukseen 🤣 Sunnuntai kirkkoon syntiset joudatte!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai pyhän hengen nimeen, aamen 🙏 Helvetistä taivaaseen ja varmaan hetkellisesti kadotukseen 🤣 Sunnuntai kirkkoon syntiset joudatte!

Sielläkö sut tapais? Miten sinne ees pitäis pukeutua?(naisen ensimmäinen huoli)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En olisi ikinä tehnyt mitään pahaa, mut.....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi. Kirkot eivät ymmärrä tätä. Eivätkä ne välitä ymmärtää Raamatusta oikein mitään. Jeesus on Taivaan Isä. Hän on Jumalan Poika ja Jumalan Henki. Yksi Jumala.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siihen ei tarvita Jumalaa, että noin voi kokea ja elää. Siihen tarvitaan vain pyyteetöntä rakkautta jotakin kohtaan. On se sitten Jumala, luonto, meri, eläinkunta tai ihminen.

Kyllä tarvitaan. Naista tai miestä jota oikea ja todellinen Jumala ei opeta ja ohjaa, ei hillitse lopulta mikään tekemästä pahaa muiden mukana. Olosuhteet vain pitää pahan aisoissa tuollaisessa ihmisessä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi. Kirkot eivät ymmärrä tätä. Eivätkä ne välitä ymmärtää Raamatusta oikein mitään. Jeesus on Taivaan Isä. Hän on Jumalan Poika ja Jumalan Henki. Yksi Jumala.

Like one love.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tarvitaan. Naista tai miestä jota oikea ja todellinen Jumala ei opeta ja ohjaa, ei hillitse lopulta mikään tekemästä pahaa muiden mukana. Olosuhteet vain pitää pahan aisoissa tuollaisessa ihmisessä.

Tää kuulostaa mun korvaan aika karulta. Entä jos mä saan iloni linnuista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tää kuulostaa mun korvaan aika karulta. Entä jos mä saan iloni linnuista?

No sitten mikään ei lopulta hillitse tai estä sua tekemästä pahaa - paitsi linnuille.

• Anonyymi
      UUSI

Perinteinen narsisti mitäs si kun hän ei enään tekkään niin kuin sinä käskytät alkaako si se pahoinpitely kotona

• Anonyymi
        UUSI

Narsissi on kukka ja se liittyy asiaan yhtä merkittävästi kuin merisää.

Miten niin se olisi enää kotona, jos se ei tottele?

• Anonyymi
      UUSI

Ei kiitos.

• Anonyymi
        UUSI

Vastaus on hyväksytty. Hyvää jatkoa teille.

• Anonyymi
      UUSI

Ymmärretty. 😘
      Enkö sitten aina tee niin? ;)

• Anonyymi
      UUSI

alkaa tappamaan nyt ne porukat miksi meitä orjuutetaan ja estetään täällä ja ootte tehnyt nyt kohtuuttoman kauan ja hirveällä tyylillä. ei muuta kuin varkaat ja syöjät hautaan ja pois pilaamasta muiden elämää ja tuhomasta kaikkea.

Potkut kunnolla päähän ja hautaan ja vittuun viemästä ja tuhoamasta elämää.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      3028
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2894
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2747
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2598
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2498
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2480
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2261
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2158
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2058
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2052
    Aihe