Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
On olemassa tiettyjä sääntöjä!
53
2261
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Tietty
- AnonyymiUUSI
Ei onnistu 😅
- AnonyymiUUSI
Miehen käskyt menee naisen aivoihin ensin arvioitaviksi😀
- AnonyymiUUSI
No sehän selittääkin missä kohdin se naisen sekoilu yksinkertaisissa asioissa alkaa ja perustuu.
Mites, meneekö se auton peilinkin välittämä kuva naisella ensin sinne jonnekin "arvioitavaksi" siksi aikaa kun se peruttaa siihen kaiteeseen?
- AnonyymiUUSI
Kaiken takana on kuitenkin aina nainen.
- AnonyymiUUSI
Naiset naisten takana?
- AnonyymiUUSI
Tykkään, että on jämpti mies.
- AnonyymiUUSI
Itse tykkään myös säännöistä,mutta tuleeko sitten erimielisyyksiä säännöistä vai ollaanko samoilla linjoilla?
- AnonyymiUUSI
Tulee vain jos nainen kuvittelee säätävänsä sääntöjä tai tulkitsevansa niitä tunteella.
Muuten ei. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tulee vain jos nainen kuvittelee säätävänsä sääntöjä tai tulkitsevansa niitä tunteella.
Muuten ei.Höpö höpö. Oisit nöyrää poikaa mun käsittelyssä 😉
Mut niin mäkin, oikean miehen käsissä. Vuorotellen siis, kunnioittaen.
Sivusssstaaaa.
- AnonyymiUUSI
Kerroppa näistä sun säännöistä?
- AnonyymiUUSI
No esimerkiksi Naisen pitää olla saatavilla silloin kun haluan!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ihanaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joku työsuhde??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletkos sä saatavilla, kun nainen haluaa?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hei mitä sä tässä oikein teet??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JOS EI OLE KIIREITÄ
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JOS EI OLE KIIREITÄ
🤣🤣🤣🤣
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ☝️ ei tarvitse edes kysyä- ottaa kun siltä tuntuu! Vai mistä me puhuttiin..? 😏
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joku työsuhde??
Ei työsuhde, vaan enempi yösuhde.
Naisen pitää vain tajuta realistisesti ettei se pillu ole ensisijaisesti istumiseen tarkoitettu laotos ja ettei se nainen myöskään pyöri mun nurkissa ensisijaisesti minkään lauluäänensä takia. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pitää vain tajuta realistisesti ettei se pillu ole ensisijaisesti istumiseen tarkoitettu laotos ja ettei se nainen myöskään pyöri mun nurkissa ensisijaisesti minkään lauluäänensä takia.Eikä se mies nyt varsinaisesti mikään sisustuselementti ja lemmikit on erikseen, että kyllä sille miehellekin pitää puuhaa keksiä. Se, että jalkovälissä roikkuu vehje, niin sillä pääsee ehkä vasta varasijoille tai jonon jatkoksi. Kun sitä vehjettä ja muuta osaa käyttää ja käsitellä sekä naista sekä sitä kuuluisaa pillua, saattaa päästä jatkoonkin, joskus jopa palkintosijoille.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naisen pitää vain tajuta realistisesti ettei se pillu ole ensisijaisesti istumiseen tarkoitettu laotos ja ettei se nainen myöskään pyöri mun nurkissa ensisijaisesti minkään lauluäänensä takia.Ota exään yhteyttä, ei laula ja tykkäsi saada enemmän ku sä kykenet antamaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ota exään yhteyttä, ei laula ja tykkäsi saada enemmän ku sä kykenet antamaan
No kävikö sulla patterit kukkaron päälke?
- AnonyymiUUSI
Ai senkö takia sää et saa ketään naista?
- AnonyymiUUSI
Ei sen takia, vaan nyt on jonoa ja ruuhkaa niin jäänee jokunen saamatta.
- AnonyymiUUSI
Laittaa LUUSERI ÄIJÄ jonka pitää POLIISIEN KANSSA NAISIIN!
Eikä edes erota KAUNISTA NAISTA RUMASTA TURJAKE ÄMMÄSTÄ! - AnonyymiUUSI
Jo se että puhut ja kirjoitat näin on aiheuttamatta luottamusta jossa sanoilla joita kirjoitat olisi mitään merkitystä tai painoarvoa
- AnonyymiUUSI
Mä ainakin tykkään dominoivista miehistä, mutta se vain johtuu siitä että tykkään laittaa aivot narikkaan ja vain nauttia menosta.
- AnonyymiUUSI
Älykäs sä et ainakaan ole. Ei ole hyvä tulevaisuus
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älykäs sä et ainakaan ole. Ei ole hyvä tulevaisuus
Olipa tyhmä kommentti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tyhmä kommentti.
Ei.
- AnonyymiUUSI
Okei, luovuta jo heti kättelyssä. Ei tule onnistumaan. Voit jatkaa etsintöjä...en mä mihinkään komppaniaan ole hakemassa.
- AnonyymiUUSI
Yes daddy!
- AnonyymiUUSI
Joo, ja jos mä väsyn 3 minuutin jälkeen, niin mulla on vaan huono kunto!
- AnonyymiUUSI
Minulla on vain yksi sääntö naiselle: Jumalan/Jeesuksen on oltava hänelle minua rakkaampi. Olen toisiksi rakkain.
- AnonyymiUUSI
Ei, ei, ei, ei, ei,ei, ei, ei.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi olla naisen kanssa jonka ajattelua ohjaa paholainen himojen ja halujen kautta. On oltava ihana rakkausnainen, joka ei tee miehelleen mitään pahaa mistään hinnasta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja jatkan vielä, että kumman? Isän vai pojan?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En voi olla naisen kanssa jonka ajattelua ohjaa paholainen himojen ja halujen kautta. On oltava ihana rakkausnainen, joka ei tee miehelleen mitään pahaa mistään hinnasta.
Siihen ei tarvita Jumalaa, että noin voi kokea ja elää. Siihen tarvitaan vain pyyteetöntä rakkautta jotakin kohtaan. On se sitten Jumala, luonto, meri, eläinkunta tai ihminen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai pyhän hengen nimeen, aamen 🙏 Helvetistä taivaaseen ja varmaan hetkellisesti kadotukseen 🤣 Sunnuntai kirkkoon syntiset joudatte!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai pyhän hengen nimeen, aamen 🙏 Helvetistä taivaaseen ja varmaan hetkellisesti kadotukseen 🤣 Sunnuntai kirkkoon syntiset joudatte!
Sielläkö sut tapais? Miten sinne ees pitäis pukeutua?(naisen ensimmäinen huoli)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En olisi ikinä tehnyt mitään pahaa, mut.....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi. Kirkot eivät ymmärrä tätä. Eivätkä ne välitä ymmärtää Raamatusta oikein mitään. Jeesus on Taivaan Isä. Hän on Jumalan Poika ja Jumalan Henki. Yksi Jumala.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siihen ei tarvita Jumalaa, että noin voi kokea ja elää. Siihen tarvitaan vain pyyteetöntä rakkautta jotakin kohtaan. On se sitten Jumala, luonto, meri, eläinkunta tai ihminen.
Kyllä tarvitaan. Naista tai miestä jota oikea ja todellinen Jumala ei opeta ja ohjaa, ei hillitse lopulta mikään tekemästä pahaa muiden mukana. Olosuhteet vain pitää pahan aisoissa tuollaisessa ihmisessä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimi. Kirkot eivät ymmärrä tätä. Eivätkä ne välitä ymmärtää Raamatusta oikein mitään. Jeesus on Taivaan Isä. Hän on Jumalan Poika ja Jumalan Henki. Yksi Jumala.
Like one love.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tarvitaan. Naista tai miestä jota oikea ja todellinen Jumala ei opeta ja ohjaa, ei hillitse lopulta mikään tekemästä pahaa muiden mukana. Olosuhteet vain pitää pahan aisoissa tuollaisessa ihmisessä.
Tää kuulostaa mun korvaan aika karulta. Entä jos mä saan iloni linnuista?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tää kuulostaa mun korvaan aika karulta. Entä jos mä saan iloni linnuista?
No sitten mikään ei lopulta hillitse tai estä sua tekemästä pahaa - paitsi linnuille.
- AnonyymiUUSI
Perinteinen narsisti mitäs si kun hän ei enään tekkään niin kuin sinä käskytät alkaako si se pahoinpitely kotona
- AnonyymiUUSI
Narsissi on kukka ja se liittyy asiaan yhtä merkittävästi kuin merisää.
Miten niin se olisi enää kotona, jos se ei tottele?
- AnonyymiUUSI
Ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Vastaus on hyväksytty. Hyvää jatkoa teille.
- AnonyymiUUSI
Ymmärretty. 😘
Enkö sitten aina tee niin? ;) - AnonyymiUUSI
alkaa tappamaan nyt ne porukat miksi meitä orjuutetaan ja estetään täällä ja ootte tehnyt nyt kohtuuttoman kauan ja hirveällä tyylillä. ei muuta kuin varkaat ja syöjät hautaan ja pois pilaamasta muiden elämää ja tuhomasta kaikkea.
Potkut kunnolla päähän ja hautaan ja vittuun viemästä ja tuhoamasta elämää.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as443028Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232894- 462747
- 562598
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582498Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052