Varastettu miesten sähköpyörä Lahdessa launeelta.

Anonyymi-ap

Yosemite MBT 27,5" 7v sähköpyörä, musta runko oranssi nimiteksti.
Pyörää ei ole ollut myynnissä useaan vuoteen, itse ostin kyseisen pyörämallin viimeisen kappaleen lahdessa.

Vihjeitä jos jossain ilmestyy myyntiin on harvinainen!

6

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Oli siinä erittäin hyvä "paikannin" eli oli 3 lukitun oven takana jotka murrettu sekä erikoisvahva lukko kiinni eli se oli jo neljäs paikannin joka pitää pyörän paikoillaan!...

• Anonyymi

Liikehälytin voisi olla tehokkaampi kun näin jälkikäteen asiaa miettii...hmmm....se toimisi myös kaupingille pysäköinneissä ja HETI !
        Monesti myös ennakkovaroitukset kameravalvonnasta tontilla jne voivat asioiden etenemiseen vaikuttaa...

Kyseinen murto oli selkeä täsmäisku, koska muuta ei varastettu varastosta kuin pyörä ja varusteet. Tilaustyö?

• Anonyymi
      UUSI

Kumma kun poliisi ei ansoita pyöriä paikantimilla. Nähtäisiin minne ne pyörät menee. Jokuhan niitä varmaan luukuttaa ja myy eteenpäin.

• Anonyymi
      UUSI

Paikantimen ainoa hyöty voi olle se, jos varastettu pyörä on piilotettu metsään. Mikäli pyörä paikantuu kerrostaloon ei poliisi saa koko talon asuntojen tukimiseen lupia.
      Lahdessa on aikoinaan varastettu robotti-ruohonleikkuri pihasta ja sen paikannin oli antanut tiedon sen olevat jossain kerrostalon asunnossa, mutta poliisi ei voinut asiaan puuttua.
      Robotti-ruohonleikkuri siirrettiin jonkinajan päästä toiseen piiloon joka oli metsässä.
      Omistaja kävi hakemassa leikkurin ja varas jäi varmaan ihmettelemään miten tämä tapahtui! Poliiseilla ei ole resursseja jäädä vakoilemaan milloin sitä leikkuria olisi tultu hakemaan, huumekätköt ovat täysin eriasia!

• Anonyymi
      UUSI

Aloitukseeni lisään tarkentavia tietoja pyörän merkkitunnisteista eli Yosemite B650 EX-TRAL 27,5" 7v/ 9 tehoaluetta.
      Runko musta ja tekstit oranssilla/ mustalla orassilla väripohjalla!

Huom! edelleenkin että kyseessä lopetettu pyörämalli ja ostin aikoinaan Lahdenalueen viimeisen! Pyöriä on Lahdessa tuon lisäksi vain yksi toinen jonka olen nänyt 5v aikana!

Mikäli pyörävarkaat lukevat tämän, niin kehoittaisin toimittamaan pyörä löydettäväksi jolloin koko tapahtumasta selviäisi kaikki helpoimman kautta!

Pyörä ei ole kovin "arvokas" sähköpyöräksi, mutta työttömälle se on erittäin arvokas jolla voinut tehdä keskustaan kirjastoon ja kauppaan mielyttäviä ajeluja ilman hikoilua ja ilman bussimaksuja! Kuntoutava väline ollut itselleni myös jalkojen toiminnan syystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59