Temussa on myytävänä huippuluokan vaihdepyörä.
Siinä on takakappana perinteinen kolmivaihteinen, sellainen jossa vaihteita kolme ja vaihteen valitsin sarvessa vaijerin päässä.
Mutta vielä sen lisäksi takana viisi ratasta ja polkimissa kolme ratasta.
Montakohan vaihdetta tuossa pyörässä on kaiken kaikkiaan?
Huippunopeudeksi polkijasta riippuen lupaa 120 kilsaa kahdessa tunnissa.
Vaimolla ollen ollen vaihdevuodet, on kiinnostunut kyseisestä.
Osamaksulla satanen kuussa seitsemän vuoden liisingillä.
Vaihteiden vuoksi.
12
146
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko molemmissa polkimissa siis kolme ratsasta? Fillarissa täytyy olla kahdet ketjut.
- AnonyymiUUSI
Ei ole kummassakaan polkimessa RATSASTA, mutta on kahdet ketjut, kalliimmassa versiossa ensioketjut sähkömoottorille ja toisioketjut etu- ja takarattaiden välille.
Gardaanimalli julkaistaan lähiaikoina, joka on tuttu tekniikka homobemareissa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kummassakaan polkimessa RATSASTA, mutta on kahdet ketjut, kalliimmassa versiossa ensioketjut sähkömoottorille ja toisioketjut etu- ja takarattaiden välille.
Gardaanimalli julkaistaan lähiaikoina, joka on tuttu tekniikka homobemareissa.Piti tietenkin kirjoittaa ratasta, mutta ku nykytekniikka "korjailee" kirjoitettua tekstiä eikä aina huomaa oikolukea kirjoitelmiaan.
Miksi ne rattaat on polkimissa, oikeassa vai vasemmassa? - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Piti tietenkin kirjoittaa ratasta, mutta ku nykytekniikka "korjailee" kirjoitettua tekstiä eikä aina huomaa oikolukea kirjoitelmiaan.
Miksi ne rattaat on polkimissa, oikeassa vai vasemmassa?Fillareiden ja moottoripyörien "kätisyys" on peruja ratsastamisesta. Hevosen selkään noustaan vasemmalta puolelta.
Siksi seisontajalka on vasemmalla puolella ketjut oikealla puolella, että vaatteet ei sotkeudu selkään noustessa eikä jalkaa taittaessa ketjurasvaan.
Prätkässä taas ketjut ovat suojattu seisontajalan puolella jolloin puntti ei sinne rattaiden ja ketjujen sekaan pääse ja sekä käsijarru että jalkajarru ovat oikealla puolella koska suurimmalla osalla oikea käsi ja jalka on vahvempia.
Kytkin on vasemmalla ja siksi kytkinpakkakin on vasemmalla puolella, että liitännätkin (letku tai vaijeri) on samalla puolella.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Fillareiden ja moottoripyörien "kätisyys" on peruja ratsastamisesta. Hevosen selkään noustaan vasemmalta puolelta.
Siksi seisontajalka on vasemmalla puolella ketjut oikealla puolella, että vaatteet ei sotkeudu selkään noustessa eikä jalkaa taittaessa ketjurasvaan.
Prätkässä taas ketjut ovat suojattu seisontajalan puolella jolloin puntti ei sinne rattaiden ja ketjujen sekaan pääse ja sekä käsijarru että jalkajarru ovat oikealla puolella koska suurimmalla osalla oikea käsi ja jalka on vahvempia.
Kytkin on vasemmalla ja siksi kytkinpakkakin on vasemmalla puolella, että liitännätkin (letku tai vaijeri) on samalla puolella.
2010Rottia syödään landella Isanissa ja on ihan arvostettu liha, koska sen ravintona on riisi.
Tietolähde: 2010.
Kommuunin grilli-iltamissa ruokailijat huutavat kokille STOP kun rotta on medium miinus tai plus, kumman sitten herkuttelija haluaakaan arvostetun lihansa olevan. - AnonyymiUUSI
Siinä on kuudet ketjut, yksi joka rattaalle.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rottia syödään landella Isanissa ja on ihan arvostettu liha, koska sen ravintona on riisi.
Tietolähde: 2010.
Kommuunin grilli-iltamissa ruokailijat huutavat kokille STOP kun rotta on medium miinus tai plus, kumman sitten herkuttelija haluaakaan arvostetun lihansa olevan.Aidon Thaimaan asiantuntija Pasanen yllättäen ei tiennyt että Thaimaassa syödään rottia ja ei tiennyt edes miksi niitä peltorottia kutsutaan. Kymppi tiesi ja niin oli Pasanen taas taputeltu siinäkin asiassa. Chiang Main mies ei toistaiseksi ole kertonut Thaimaasta vielä yhtäkään kokemustaan tai tarinaa elävästä elämästä, eikä ole niitä kuviakaan joita kovasti välillä lupailee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aidon Thaimaan asiantuntija Pasanen yllättäen ei tiennyt että Thaimaassa syödään rottia ja ei tiennyt edes miksi niitä peltorottia kutsutaan. Kymppi tiesi ja niin oli Pasanen taas taputeltu siinäkin asiassa. Chiang Main mies ei toistaiseksi ole kertonut Thaimaasta vielä yhtäkään kokemustaan tai tarinaa elävästä elämästä, eikä ole niitä kuviakaan joita kovasti välillä lupailee.
Tiesin kyllä Thaimaassa syödään rottia mutta ei kuin vain sitä varten kasvatettuja, eikä muutenkaan kuulu ruokavaliooni, niin tiukalla raha ei ole ollut, tuskin niitä mitä rattayan rannalla muut kuin hullu rottaburgeri niitä jahtaa halvan raaka-aineen toivossa.
2010 ruokavalio voi pitää moista sisällään, enemmänkin kiinalaiset ovat kunnostuneita näissä otökköjen syönnissä, minulle riittää skorpparit, käärmeet, ja krokon liha, tosin ne olisi voinut jättää syömättäkin. Peltorottia en ole koskaan edes kuullut, suomessa on peltohiiri, joka on yleinen suomessakin, ettei vain ole mennyt hiiret ja rotat sekaisin, thaimaassa olin muutaman kerran sodassa noita vastaan, liimalevy on paras pyydys, talonvälipohjassa, tosin kuin öisin niitä metsästää rotta on vahva eläin, joka kiinnijäädessään yrittään pääset peltisestä liimalevystä eroon, ja se juoksuttaa sitä ympäriinsä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiesin kyllä Thaimaassa syödään rottia mutta ei kuin vain sitä varten kasvatettuja, eikä muutenkaan kuulu ruokavaliooni, niin tiukalla raha ei ole ollut, tuskin niitä mitä rattayan rannalla muut kuin hullu rottaburgeri niitä jahtaa halvan raaka-aineen toivossa.
2010 ruokavalio voi pitää moista sisällään, enemmänkin kiinalaiset ovat kunnostuneita näissä otökköjen syönnissä, minulle riittää skorpparit, käärmeet, ja krokon liha, tosin ne olisi voinut jättää syömättäkin. Peltorottia en ole koskaan edes kuullut, suomessa on peltohiiri, joka on yleinen suomessakin, ettei vain ole mennyt hiiret ja rotat sekaisin, thaimaassa olin muutaman kerran sodassa noita vastaan, liimalevy on paras pyydys, talonvälipohjassa, tosin kuin öisin niitä metsästää rotta on vahva eläin, joka kiinnijäädessään yrittään pääset peltisestä liimalevystä eroon, ja se juoksuttaa sitä ympäriinsä.Rotta on yksi maailman historian vaarallisimpia eläimiä, se on aiheuttanut suoraan tai välillisesti miljoonien ihmisten kuoleman, joten se on erittäin likainen eläin, joku nero kertoi että arabit eivät syö possua sen takia että se on likaista, tietämättömyyttä toisasiassa syy on trikiinit nuo pienet madot jotka tappavat ihmisen, suomessa vielä 1970 kuoli karhun lihaa syömisen takia, trikinoosiin...
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
2010 ruokavalio voi pitää moista sisällään, enemmänkin kiinalaiset ovat kunnostuneita näissä otökköjen syönnissä, minulle riittää skorpparit, käärmeet, ja krokon liha, tosin ne olisi voinut jättää syömättäkin. Peltorottia en ole koskaan edes kuullut, suomessa on peltohiiri, joka on yleinen suomessakin, ettei vain ole mennyt hiiret ja rotat sekaisin, thaimaassa olin muutaman kerran sodassa noita vastaan, liimalevy on paras pyydys, talonvälipohjassa, tosin kuin öisin niitä metsästää rotta on vahva eläin, joka kiinnijäädessään yrittään pääset peltisestä liimalevystä eroon, ja se juoksuttaa sitä ympäriinsä.Muslimit tulkitsee sian likaiseksi eläimeksi siksi koska se syö ja paskoo samassa paikassa.
Se ei ole totta. Sika on siisti eläin ja vapaana ollessaan sillä on erikseen "vessa", nukkumapaikka ja ruokailualue. Se ei ole possun vika, jos se tungetaan ahtaaseen karsinaan jossa sillä ei ole vaihtoehtoja.
Pyydystetyn rotan osalta on kyse sen valmistamisesta, että onko se turvallista syödä. Köyhissä kylissä ei välttämättä tähän turvallisuuteen paljoa panosteta, vaan rotta laitetaan suoraan grilliin karvoineen päivineen.
Mutta jossakin toisessa kylässä sitä saatetaan pitää herkkuna ja sen valmistaminen tapahtuu samaan tapaan kuin muunkin lihakarjan.
Luonnossa rotat syö omaa paskaansa, joten ajatuksena en pidä sitä kovinkaan houkuttelevana ruokalajina. Laosilaista suolisoppaa olen syönyt kerran, mutta en syö toista kertaa.
Lihan maku on hyvin riippuvainen sen rasvan määrästä ja koostumuksesta. Vähärasvainen liha ei maistu juurikaan miltään ilman mausteita.
Rotat ovat älykkäitä ja oppivaisia. Selvittävät sellaiset labyrintitkin helpolla, jossa ihmisellä menisi sormi suuhun.
Rottien hampaat kasvaa jatkuvasti, ja vaikka ne söisi itsensä betoniseinän läpi, niin kohta niillä on taas uudet pitkät hampaat.
2010 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muslimit tulkitsee sian likaiseksi eläimeksi siksi koska se syö ja paskoo samassa paikassa.
Se ei ole totta. Sika on siisti eläin ja vapaana ollessaan sillä on erikseen "vessa", nukkumapaikka ja ruokailualue. Se ei ole possun vika, jos se tungetaan ahtaaseen karsinaan jossa sillä ei ole vaihtoehtoja.
Pyydystetyn rotan osalta on kyse sen valmistamisesta, että onko se turvallista syödä. Köyhissä kylissä ei välttämättä tähän turvallisuuteen paljoa panosteta, vaan rotta laitetaan suoraan grilliin karvoineen päivineen.
Mutta jossakin toisessa kylässä sitä saatetaan pitää herkkuna ja sen valmistaminen tapahtuu samaan tapaan kuin muunkin lihakarjan.
Luonnossa rotat syö omaa paskaansa, joten ajatuksena en pidä sitä kovinkaan houkuttelevana ruokalajina. Laosilaista suolisoppaa olen syönyt kerran, mutta en syö toista kertaa.
Lihan maku on hyvin riippuvainen sen rasvan määrästä ja koostumuksesta. Vähärasvainen liha ei maistu juurikaan miltään ilman mausteita.
Rotat ovat älykkäitä ja oppivaisia. Selvittävät sellaiset labyrintitkin helpolla, jossa ihmisellä menisi sormi suuhun.
Rottien hampaat kasvaa jatkuvasti, ja vaikka ne söisi itsensä betoniseinän läpi, niin kohta niillä on taas uudet pitkät hampaat.
2010Sisämyssoppaa saat thaimaastakin ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan, rotta on maailman historian toiseksi tai kolmanneksi vaaralisin elän, eka on hyttynen, varsinkin aasiassa jossa se levittää malariaa, sekä dengueta, denguen sairastin, malariaan en...
Denguessa on neljä eri variaatiota, jotka eivät anna immuniteettiä toisilleen, päin vastoin lisää verenvuototautia, maksa-arvot oli viikon varsin korkealla.
Menen ensi viikolla meripäiville, kerronko vaimolle vai siskolle terveisiä jonka kerroit tuntevasi, et kuitenkaan tiennyt kumpi näistä hän on ehdotit ensin ex-vaimoa, olin ollut silloin jo nykyisen vaimoni kanssa aviossa ainakin 15 vuotta, ja olen edelleenkin, sinulla jolppi on harhaiset ajatukset. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sisämyssoppaa saat thaimaastakin ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan, rotta on maailman historian toiseksi tai kolmanneksi vaaralisin elän, eka on hyttynen, varsinkin aasiassa jossa se levittää malariaa, sekä dengueta, denguen sairastin, malariaan en...
Denguessa on neljä eri variaatiota, jotka eivät anna immuniteettiä toisilleen, päin vastoin lisää verenvuototautia, maksa-arvot oli viikon varsin korkealla.
Menen ensi viikolla meripäiville, kerronko vaimolle vai siskolle terveisiä jonka kerroit tuntevasi, et kuitenkaan tiennyt kumpi näistä hän on ehdotit ensin ex-vaimoa, olin ollut silloin jo nykyisen vaimoni kanssa aviossa ainakin 15 vuotta, ja olen edelleenkin, sinulla jolppi on harhaiset ajatukset.Sie saatkii siel possoo.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as973674Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna313190- 583155
- 612945
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)642807Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.652755On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632494Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802311- 452152
- 692148