Tuleppa moottoripyörä jengipaska samaan junaan missä olen potkin sinut vaunun ikkunasta ulos .oli sinulla mikä hyvänsä.moottoripyörännimi takissa .bliis tule yhtäaikaa..saan potkia.sinut
Yhteiskunta
11
293
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se tietää kun vähennetään resursseja mielenterveyden hoidosta. Moottoripyörän nimi takissa riittää aloittajalle että sen takin kantaja on jossain jengissä vai? Vai tarkoititko jengin nimeä? Kannattaa olla tarkkana näiden nimienkin kanssa kelle menee raivoamaan kun tavallisia perheenisiä ja äitejäkin on moottoripyörä harrastuksen parissa eikä ne ole mitään "jengejä".
- Anonyymi
Sitä on viranomaisessakin kaikenlaista tuulihattua, eräs kuvitteli minua jengiläiseksi kun tavallisessa talvitakissa oli Jack & Jones tuotemerkki hihassa olkavarren kohdalla.
Tuollaiset henkilöt sitten ovat päättämässä muiden asioista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on viranomaisessakin kaikenlaista tuulihattua, eräs kuvitteli minua jengiläiseksi kun tavallisessa talvitakissa oli Jack & Jones tuotemerkki hihassa olkavarren kohdalla.
Tuollaiset henkilöt sitten ovat päättämässä muiden asioista.Sinusta ei uskoiskaankukaan käsipuoli mätä keuhko
- Anonyymi
Kuule kun sulle ne lääkkeetkään eivät auttaneet sinut kouduttiin raudoissa viemään.niinkuin hyvin muistat ja piikkiä lyötiin.
Älä unohda sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaiset henkilöt sitten ovat päättämässä muiden asioista.Ettekö te älyä että teitä vedätetään taas kerran 6--0 .näile sivuile ei tarvi kuinmitä hyvänsä otsikoija .miten teillä on aikaa alkaa kommentoimaan.kaikkiin.ootteko koko ajan vahtaamassa nettiä . Oon monasti tänne taimeitä useitakin.empiiristä tutkimustyötä tekeviä .erittäin älykkäitä todella älykkäitä .ja kauniita ihmisiä.annetaanteille tyhmille joku otsikko te rumat ääliöt alatta kirjoittaa..nomyt sana on vapaa .hei sinä joka lääkkeistä aina puhut .taidat tietäämiksi niitä annetaan..🤣🤣😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Tuleppa moottoripyörä jengipaska samaan junaan missä olen potkin sinut vaunun ikkunasta ulos .
Onhan näitä apinoita kuten Cannon pallit ja muut rikolliset,ne on äo 0 mutta pitää erottaa kun on ihan ok ihmisiä jotka kuuluu vain yhteen henkeen. - Anonyymi
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
- Anonyymi
enään kolisee tomaati puristus iso käsi
- Anonyymi
helvetin enkelitr ampuvat jotain law-roxetia taloosi kohti noin 254 kpl kerralla jotta varmasti koko farmi ja lehmät palavat napalmin tulessa..
- Anonyymi
Opettele matu kirjottaa ennenku alat sössöttää paskaas.
- Anonyymi
hyppää ny vattalles ja purista tomaatteja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.323515Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652653Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151724- 1201492
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321479- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251258Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411126Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141113Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest591015