Tuleppa moottoripyörä jengipaska samaan junaan missä olen potkin sinut vaunun ikkunasta ulos .oli sinulla mikä hyvänsä.moottoripyörännimi takissa .bliis tule yhtäaikaa..saan potkia.sinut
Yhteiskunta
10
367
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä se tietää kun vähennetään resursseja mielenterveyden hoidosta. Moottoripyörän nimi takissa riittää aloittajalle että sen takin kantaja on jossain jengissä vai? Vai tarkoititko jengin nimeä? Kannattaa olla tarkkana näiden nimienkin kanssa kelle menee raivoamaan kun tavallisia perheenisiä ja äitejäkin on moottoripyörä harrastuksen parissa eikä ne ole mitään "jengejä".
- Anonyymi
Sitä on viranomaisessakin kaikenlaista tuulihattua, eräs kuvitteli minua jengiläiseksi kun tavallisessa talvitakissa oli Jack & Jones tuotemerkki hihassa olkavarren kohdalla.
Tuollaiset henkilöt sitten ovat päättämässä muiden asioista. - Anonyymi
Kuule kun sulle ne lääkkeetkään eivät auttaneet sinut kouduttiin raudoissa viemään.niinkuin hyvin muistat ja piikkiä lyötiin.
Älä unohda sitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä on viranomaisessakin kaikenlaista tuulihattua, eräs kuvitteli minua jengiläiseksi kun tavallisessa talvitakissa oli Jack & Jones tuotemerkki hihassa olkavarren kohdalla.
Tuollaiset henkilöt sitten ovat päättämässä muiden asioista.Ettekö te älyä että teitä vedätetään taas kerran 6--0 .näile sivuile ei tarvi kuinmitä hyvänsä otsikoija .miten teillä on aikaa alkaa kommentoimaan.kaikkiin.ootteko koko ajan vahtaamassa nettiä . Oon monasti tänne taimeitä useitakin.empiiristä tutkimustyötä tekeviä .erittäin älykkäitä todella älykkäitä .ja kauniita ihmisiä.annetaanteille tyhmille joku otsikko te rumat ääliöt alatta kirjoittaa..nomyt sana on vapaa .hei sinä joka lääkkeistä aina puhut .taidat tietäämiksi niitä annetaan..🤣🤣😅😅😅😅😅😅
- Anonyymi
Tuleppa moottoripyörä jengipaska samaan junaan missä olen potkin sinut vaunun ikkunasta ulos .
Onhan näitä apinoita kuten Cannon pallit ja muut rikolliset,ne on äo 0 mutta pitää erottaa kun on ihan ok ihmisiä jotka kuuluu vain yhteen henkeen. - Anonyymi
Tyhjät tynnyrit kolisee eniten.
- Anonyymi
enään kolisee tomaati puristus iso käsi
- Anonyymi
helvetin enkelitr ampuvat jotain law-roxetia taloosi kohti noin 254 kpl kerralla jotta varmasti koko farmi ja lehmät palavat napalmin tulessa..
- Anonyymi
Opettele matu kirjottaa ennenku alat sössöttää paskaas.
- Anonyymi
hyppää ny vattalles ja purista tomaatteja
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1503785Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki983630Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423173Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest182521- 1812192
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu271397- 961229
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja241071Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1271044Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691028