... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
Olen niin yksinäinen...
60
1667
Vastaukset
- Anonyymi
Koripallo vai lentopallo?
- Anonyymi
Sulkapallo
- Anonyymi
Hampurilainen vai pitsa?
- Anonyymi
Tykkäämme sinusta🥰
- Anonyymi
Luistelu vai hiihto?
- Anonyymi
Pulkkailu täysikuun valossa. Uskokaa nyt.
- Anonyymi
Miksi olet yksinäinen? Kenties oppiaksesi tänne kokemaan tulit että mitä se on ? On ihanaa olla yksin jos se on vaapaaehtoista. Pakotettu yksinäisyys on taakka. Mutta silläkin on tarkoitus. Kaikella on. On yksinäisyyttä,joka on itsekeskeistä,ja yksinäisyyttä,missä tahdot olla muiden yksinäisten ystävä.🤷♀️
- Anonyymi
Maaima on pullollaan yksinäisiä,ja jokainen heistä itkee omaa yksinäisyyttään. Miksi sinä et alkaisi ystäväksi yksinäiselle?🤷♀️
- Anonyymi
Kitara vai piano?
- Anonyymi
Harmonikka.
- Anonyymi
Hymy kauniin aloittajan on kuin sadepisara ruusun terälehdellä :)
- Anonyymi
Oon mies 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies 🥺
Mieskin voi olla kaunis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies 🥺
Ei se haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mies 🥺
Olet ihana mies. Joku jossain kaipaa sinun kaveruuttasi just nyt. Etsi väylä kohdata hänet. Hyväntekeiväisyys.. jos,niin et todellakaan ole enää yksin.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se haittaa.
😁😁
- Anonyymi
Oon myös aina yksin.
Sivusta mieheltä.- Anonyymi
Milsi te kaikki yksinäiset ette kohtaa toisianne? Yksinäisiä pilvin pimein ja jokainen itkee omaa yksinäisyyttään. Menkää sinne missä on kaltaisianne,menkää yhsinäisten luo. Kukaan ei tule kotoa hakemaan/ei edes ymmärrä että olette yksinäisiä. Teillä on paljon annettavaa samoin kokeville. Kukaan ei tule kotoa hakemaan. Ette ole arvottomia,olette tärkeitä! Teitä tarvitaan. Just sinua siellä jossain. 🤷♀️
- Anonyymi
Musta vai valkonen?
- Anonyymi
Ei mitään väliä🤷♀️
- Anonyymi
Varustukseni on pieni.
- Anonyymi
Onko se myös villasukanharmaa?
- Anonyymi
Jos oman elämän arvot on jossain mustassa tai valkoisessa tai varustuksessa,niin ihan itse saa itseään syyllistää.🤷♀️
- Anonyymi
En ole mies. Mitä ihmeen höpinää nämä kumpi-jutut on 🤨. Miksi pitää aina ilkeillä?!
- Anonyymi
Ja olen koko päivän ollut poissa kotoa, kaikki tuntuu kulkevan tuolla vähintään pareittain 🥺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olen koko päivän ollut poissa kotoa, kaikki tuntuu kulkevan tuolla vähintään pareittain 🥺
Anna kulkea. Ole onnellinen heidän puolesta,jos tuolaisen onnen ainoastaan arvokkaaksi näet. Mene ja onnittele! Älä kadehdi. Älä koe sen jotenkin itseltäsi pois olevan. He voi näyttää miten onnellisilta tahansa ja seuraavassa hetkessä vihaavat toisiaan. Älä usko kaikkeen mitä näet.🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kulkea. Ole onnellinen heidän puolesta,jos tuolaisen onnen ainoastaan arvokkaaksi näet. Mene ja onnittele! Älä kadehdi. Älä koe sen jotenkin itseltäsi pois olevan. He voi näyttää miten onnellisilta tahansa ja seuraavassa hetkessä vihaavat toisiaan. Älä usko kaikkeen mitä näet.🤷♀️
Olen ihan varma että saat onnesi kun kyseenalaistat arvosi. Sinussa ei ole yhtään mitään vikaa. Sinun tehtäväsi on se huomata,oli muut sitä mitä oli. Ei heitä matkia /tai kadehtia. Hyvä sinä,just sellaisena kuin olet.🤷♀️
- Anonyymi
Novoivoi.
- Anonyymi
Haluaisitko olla kaverini? Minäkin olen yksinäinen.
- Anonyymi
Ulos lähteminen vaikka penkille istumaan antaa sinulle enemmän mahdollisuutta tutustua ihmisiin kuin vaikka kaupassa käynti.Käy juttelee kun tulee vaikka koirantaluttajia yms.
- Anonyymi
Juurihan sanoin, että olen ollut koko päivän ulkona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan sanoin, että olen ollut koko päivän ulkona.
Kolmannen kerran!
-saa hyppiä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmannen kerran!
-saa hyppiä-Ei siihen, toiseen paikkaan!
- Anonyymi
Ootko yksin yksinäinen?
- Anonyymi
Ehkä on parempi, että olen kotona viikonlopun. Ihoni paloi tänään hiukan. Nukun ja elän unissani parempaa elämää 🥱
- Anonyymi
Pessimisti ei pety 👍
N45
- Anonyymi
Nyt on perjantai ei muuta kuin lähibaariin moikkaa kaltaisia !!
- Anonyymi
Olen 57v, en käy enää baareissa 😄
- Anonyymi
Sä et olis niin yksin tai yksinäinen jos laittaisit viestiä jonnekin suuntaan missä sitä toivotaan 😊
- Anonyymi
🤔❔️
- Anonyymi
Puhuttiinko Sulle kivaa?
- Anonyymi
Puhu mulle!
Suoraan eikä täällä. - Anonyymi
soita numerotiedusteluun
- Anonyymi
moi , käytsä usein täällä
- Anonyymi
syökkö sokerii paljo.
- Anonyymi
paljo penkisr
- Anonyymi
onko sullaki virta vähissä
- Anonyymi
Jumala rakastaa sinua.
- Anonyymi
Halit 🤗
- Anonyymi
ja jos ei rahoja näy ala häipymään h mies myös, en halua, kuin rahani jos ei onnistu, antaa, heittää. ei kiinnosta eikä kiinnosta se pollekaan. eikä kukaan teistä, vaan raha ja omat jutut.
- Anonyymi
Ollaan ihan eri paikoissa. Samassa huoneessa ei ole lisäkseni muita. Tuskin kuulet. 🤔
- Anonyymi
eikä kiinnosta enää maalla asuminen meidän hyödyt meni jo ja mitä teitte. muutetaan pois. ei enää kiinnosta. eikä kukaan teistä. massit maksuun ja painukaa vittuun.
- Anonyymi
vaikka tekisitte mitä ette saa minua suostumaan ja kaikesta tästä tulee teille ja muille haittaa, huonoa ja pahaa heiltä ei pois, saada, lisääntyy vaan mitä enemmän tänne painostatte ja, estätte
- Anonyymi
Meinasin kommentoida jotain tähän, mutta jätänkin nyt kommentoimatta... Ettei mene pilalle tämä ketju.... Suosionosoituksena aloittajalle.
mies - Anonyymi
toivottavasti tuli perille hakattiin suoraan puukolla sinne pahaa ja kaikkeen missä ootte tehnyt ja potkittiin päälle, toivottavasti osuu ja uppoo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
taisi osua kunnolla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂pysykäähän poissa ja se mitä poistettiin voikin Palautua sinne takaisin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😘😘😂😘😂
- Anonyymi
T mieheen lähti jo kunnon isku, ei ollut vielä vika. Erääseen k naiset oli, ei tullut minulta.... kuin jäävuoren huippu. minulta lähti kyllä tiettyyn väkeen, olisi välttynyt jos olisi maksanut rahat, edes osan, ja lopettanut tämän pakottamisen ja, estämisen. eivät kestä enää montakaan iskua, ihana tietää olevansa pian Vapaa, teistä ja jutuistanne.
- Anonyymi
tulee monestaporukasts uhreja, itse toivon sitä ällötys pollea ja siitä porukasta muutamia naisia. oltaisiin voitu välttää mutta kun jatkavat antaa, mennä sitten.
- Anonyymi
siis en itselleni vaan uhrattavaksi päästäisiin jo eroon 😂
- Anonyymi
siihen autoporukan j mieheen lähti varmaan viimeinen isku, oli niin kova. K naiseen myös ja T mies on myös. nämä siis aikuisia ja osa jo 50 vuotiaita, ei kaikki.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683159
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753057Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632594Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442112- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241622- 591566