Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :)
Ei törkytekstejä kiitos. :)
Kerro jotakin hauskaa. :)
48
2490
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
HYVÄÄ ILTAA
- AnonyymiUUSI
Ei naurata.
- AnonyymiUUSI
Upein ja ihanin mies. Sielunpuoliskoni ❤️
Hän saa samaan aikaan sydämeni tärisemään ja rauhoittumaan. - AnonyymiUUSI
Jassoo..
Mukava olo. Vaikka ollut kipeenä. Kodissa on kivan näköistä ja ostin uuden käsilaukun ja siihen sopivan villapaidan syksyn pukeutuminen mielessä. Jostain syystä ollut vanha kaivattu taas mietteissä vaikka jo puoli vuotta kun on nähty. Koko ajan tuppaa ajatuksiin hän. Mitähän hänelle mahtaa kuulua? - AnonyymiUUSI
Hän on komea ja fiksu
- AnonyymiUUSI
Kiitos ja hyvää iltaa!
- AnonyymiUUSI
Mä katkeen ihan just... Lopettakaa jo.
- AnonyymiUUSI
Täydellinen mies.
- AnonyymiUUSI
En keksi mitään.
- AnonyymiUUSI
Hauskaa, tavallaan mut ei silti kuitenkaan..
Se koittaa esittää välinpitämätöntä sun muuta.
Sekä taitaa "valehella" itelleen ettei oo mitään tarkoitettu olevan. Vaikka tietää hyvin asioiden olevan toisin. Ikävää että kun myöntää itelleen miten asia on, se on myöhäistä. 😒- AnonyymiUUSI
Onko toi meiänkieltä?
- AnonyymiUUSI
Niinhän se mies teki.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko toi meiänkieltä?
Kenen meiän kieltä?
🤔 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se mies teki.
Niin tekee juu mies tollei koko ajan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kenen meiän kieltä?
🤔Eiköhän tuo tarkoittanu meänkieltä...?
- AnonyymiUUSI
Hän sai minut tuntemaan kaikkea sellaista, mistä olen vain haaveillut. Ja toivon sydämeni pohjasta, että olen saanut hänet tuntemaan edes puolet siitä.
- AnonyymiUUSI
Onpa ihanasti sanottu
- AnonyymiUUSI
Huh huh kun on kuuma!!!!!!!!!!!! Aion olla alasti! 😗
- AnonyymiUUSI
Mäki!
- AnonyymiUUSI
Se vois olla hauskaa katteltavaa.
- AnonyymiUUSI
Mä en, kun pimppu palelee.
- AnonyymiUUSI
Tykkään yhdestä mu en kehtais hänen kaa olla julkisesti yhdess.
- AnonyymiUUSI
Miks?
- AnonyymiUUSI
Hän päästi ulos aikaisemmin kuin yleensä.
- AnonyymiUUSI
Se tunteiden kirjo joita voi tuntea jotain ihanaa kohtaan.
- AnonyymiUUSI
Naiselleni🥰kerron tämän myöhemminkin mutta komistuksesi tyhjensi tänään ulkohuussin ja sinä olit kanssani🥰🥹🥰piirtelit sydämiä mun hikiseen selkään ja höpöttelit mukavia❤️❤️❤️
- AnonyymiUUSI
Yökkäilinkö samalla?
- AnonyymiUUSI
Kuulostaa ihanalta! Mun hikipisaroista muodostui sydän. Taidat olla perheesi kanssa?
- AnonyymiUUSI
Tekee mieli itkeä kun ajattelen että en ehkä koskaan tapaa sitä naista, enkä saa olla hänen kanssaan. Mutta en halua ottaa tätä niin vakavasti kun en tiedä onko vastarakkautta. Tämä on kai positiivisen ja negatiivisen väliltä. M-mieheltä.
- AnonyymiUUSI
Niin, sama juttu osittain, mut toisinpäin.
M ei kaipaa eikä välitä yhtään, ite enemmän ku mitään ikinä. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sama juttu osittain, mut toisinpäin.
M ei kaipaa eikä välitä yhtään, ite enemmän ku mitään ikinä.Jos tietäisin että nainen on välittämistäni vailla, niin tietysti kaiken välittämiseni hänelle antaisin. Öitä.
- AnonyymiUUSI
Upea ihminen. Kulta.
- AnonyymiUUSI
Hän on kyllä soma paketti, makuna "sweet and sour" ja tuoksuna lämmin ja makea vanilja. Musiikkina hän olisi:
https://www.youtube.com/watch?v=rsNEOYNc5gA&list=RDrsNEOYNc5gA&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Ajattelen pelkkää hyvää kun olemme kahdestaan. Vaikka onkin kova poika testailemaan ja hämmentämään, enkä ihan ota selvää onko ihan stanan rakastunut vai muuten vain jotenkin erikoinen ihminen...
- AnonyymiUUSI
Molempia
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Molempia
Niinpä, kumpikin kumpaakin
- AnonyymiUUSI
Meitä on täällä monta miljoonaa.
- AnonyymiUUSI
Meidät voi löytää kyseisestä videosta, pidämme kyllä toisistamme mutta sen osoittaminen ei aina ole kovin helppoa. Monilta saattaa uskoa loppua mutta kannattaa luottaa rakkauteen, se palkitsee kyllä ensimmäisen halauksen tai suudelman muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=7nW9WB4cCUI&list=RD7nW9WB4cCUI&start_radio=1- AnonyymiUUSI
Jaa...
- AnonyymiUUSI
En halua, että liittyisin tuohon, joten pistän toivoni siihen.
- AnonyymiUUSI
Ootteko kuitenkin vähän vanhempia?
Tossa on jotain tuttua. Ja ihana biisi.
n - AnonyymiUUSI
Nyt onkin sit raiskattu tämäkin biisi noilla mielikuvilla.
- AnonyymiUUSI
Hän osaa ajaa hienosti moottorivenettä🙂
- AnonyymiUUSI
Hän,,ei ole kovin hauska aina. Mutta joskus hänestä irtoaa jotain ja tuntuu että ajelehdimme tunneaallokossa.
https://www.youtube.com/watch?v=DsY4Es5p6UM&list=RDDsY4Es5p6UM&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Airis. Kauneus pysyy silmin nähden https://youtu.be/NPBngdOIHiI?si=ZuBsTwtNvLwBR-1I
GO TO Iris - AnonyymiUUSI
hyvännäköinen. seksikäs ääni.
- AnonyymiUUSI
Osaa soittaa taitavasti, on ystävällinen ja komea A-mies
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482480On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532261Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692058
- 452052