Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :)
Ei törkytekstejä kiitos. :)
Kerro jotakin hauskaa. :)
84
3741
Vastaukset
- Anonyymi
HYVÄÄ ILTAA
- Anonyymi
Ei naurata.
- Anonyymi
Upein ja ihanin mies. Sielunpuoliskoni ❤️
Hän saa samaan aikaan sydämeni tärisemään ja rauhoittumaan. - Anonyymi
Jassoo..
Mukava olo. Vaikka ollut kipeenä. Kodissa on kivan näköistä ja ostin uuden käsilaukun ja siihen sopivan villapaidan syksyn pukeutuminen mielessä. Jostain syystä ollut vanha kaivattu taas mietteissä vaikka jo puoli vuotta kun on nähty. Koko ajan tuppaa ajatuksiin hän. Mitähän hänelle mahtaa kuulua? - Anonyymi
Hän on komea ja fiksu
- Anonyymi
Kiitos ja hyvää iltaa!
- Anonyymi
Mä katkeen ihan just... Lopettakaa jo.
- Anonyymi
Täydellinen mies.
- Anonyymi
En keksi mitään.
- Anonyymi
Hauskaa, tavallaan mut ei silti kuitenkaan..
Se koittaa esittää välinpitämätöntä sun muuta.
Sekä taitaa "valehella" itelleen ettei oo mitään tarkoitettu olevan. Vaikka tietää hyvin asioiden olevan toisin. Ikävää että kun myöntää itelleen miten asia on, se on myöhäistä. 😒- Anonyymi
Onko toi meiänkieltä?
- Anonyymi
Niinhän se mies teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko toi meiänkieltä?
Kenen meiän kieltä?
🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se mies teki.
Niin tekee juu mies tollei koko ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen meiän kieltä?
🤔Eiköhän tuo tarkoittanu meänkieltä...?
- Anonyymi
Hän sai minut tuntemaan kaikkea sellaista, mistä olen vain haaveillut. Ja toivon sydämeni pohjasta, että olen saanut hänet tuntemaan edes puolet siitä.
- Anonyymi
Onpa ihanasti sanottu
- Anonyymi
Huh huh kun on kuuma!!!!!!!!!!!! Aion olla alasti! 😗
- Anonyymi
Mäki!
- Anonyymi
Se vois olla hauskaa katteltavaa.
- Anonyymi
Mä en, kun pimppu palelee.
- Anonyymi
Tykkään yhdestä mu en kehtais hänen kaa olla julkisesti yhdess.
- Anonyymi
Miks?
- Anonyymi
Sä häpeet sitä yhtä?
- Anonyymi
Hän päästi ulos aikaisemmin kuin yleensä.
- Anonyymi
Se tunteiden kirjo joita voi tuntea jotain ihanaa kohtaan.
- Anonyymi
Naiselleni🥰kerron tämän myöhemminkin mutta komistuksesi tyhjensi tänään ulkohuussin ja sinä olit kanssani🥰🥹🥰piirtelit sydämiä mun hikiseen selkään ja höpöttelit mukavia❤️❤️❤️
- Anonyymi
Yökkäilinkö samalla?
- Anonyymi
Kuulostaa ihanalta! Mun hikipisaroista muodostui sydän. Taidat olla perheesi kanssa?
- Anonyymi
Tekee mieli itkeä kun ajattelen että en ehkä koskaan tapaa sitä naista, enkä saa olla hänen kanssaan. Mutta en halua ottaa tätä niin vakavasti kun en tiedä onko vastarakkautta. Tämä on kai positiivisen ja negatiivisen väliltä. M-mieheltä.
- Anonyymi
Niin, sama juttu osittain, mut toisinpäin.
M ei kaipaa eikä välitä yhtään, ite enemmän ku mitään ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sama juttu osittain, mut toisinpäin.
M ei kaipaa eikä välitä yhtään, ite enemmän ku mitään ikinä.Jos tietäisin että nainen on välittämistäni vailla, niin tietysti kaiken välittämiseni hänelle antaisin. Öitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tietäisin että nainen on välittämistäni vailla, niin tietysti kaiken välittämiseni hänelle antaisin. Öitä.
Pitäiskö nostaa itsesi miehen tasolle ja kertoa se hänelle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö nostaa itsesi miehen tasolle ja kertoa se hänelle?
Mitä sitten tapahtuu? Entä jos mies on liian poikamainen eikä miesmäinen? Hylkäätkö ja et rakasta?
- Anonyymi
Jaa,ett sitä koko ajan seurataan,tuo ei ole normaalia toimintaa,hoitoon molemmat!
- Anonyymi
Upea ihminen. Kulta.
- Anonyymi
Hän on kyllä soma paketti, makuna "sweet and sour" ja tuoksuna lämmin ja makea vanilja. Musiikkina hän olisi:
https://www.youtube.com/watch?v=rsNEOYNc5gA&list=RDrsNEOYNc5gA&start_radio=1 - Anonyymi
Ajattelen pelkkää hyvää kun olemme kahdestaan. Vaikka onkin kova poika testailemaan ja hämmentämään, enkä ihan ota selvää onko ihan stanan rakastunut vai muuten vain jotenkin erikoinen ihminen...
- Anonyymi
Molempia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molempia
Niinpä, kumpikin kumpaakin
- Anonyymi
Meitä on täällä monta miljoonaa.
- Anonyymi
Meidät voi löytää kyseisestä videosta, pidämme kyllä toisistamme mutta sen osoittaminen ei aina ole kovin helppoa. Monilta saattaa uskoa loppua mutta kannattaa luottaa rakkauteen, se palkitsee kyllä ensimmäisen halauksen tai suudelman muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=7nW9WB4cCUI&list=RD7nW9WB4cCUI&start_radio=1- Anonyymi
Jaa...
- Anonyymi
En halua, että liittyisin tuohon, joten pistän toivoni siihen.
- Anonyymi
Ootteko kuitenkin vähän vanhempia?
Tossa on jotain tuttua. Ja ihana biisi.
n - Anonyymi
Nyt onkin sit raiskattu tämäkin biisi noilla mielikuvilla.
- Anonyymi
Hän osaa ajaa hienosti moottorivenettä🙂
- Anonyymi
Hän,,ei ole kovin hauska aina. Mutta joskus hänestä irtoaa jotain ja tuntuu että ajelehdimme tunneaallokossa.
https://www.youtube.com/watch?v=DsY4Es5p6UM&list=RDDsY4Es5p6UM&start_radio=1 - Anonyymi
Airis. Kauneus pysyy silmin nähden https://youtu.be/NPBngdOIHiI?si=ZuBsTwtNvLwBR-1I
GO TO Iris - Anonyymi
hyvännäköinen. seksikäs ääni.
- Anonyymi
Osaa soittaa taitavasti, on ystävällinen ja komea A-mies
- Anonyymi
Melkein ihminen.
- Anonyymi
Kullitusta vailla no yön aikaan kopastava miltä tuntuu napsterii
- Anonyymi
Varsinainen koomikko.
- Anonyymi
Oot ihana, söpö höppönäni. Rakastan sinua.
:3- Anonyymi
Naiselle?
- Anonyymi
Heitin vahingossa frisbeellä vierasta miestä naamaan uimarannalla. Onneksi oli pehmeä frisbee!
Orimattilan vesijohtovedessä on varmaan testosteronia, ku paikallisille naisille kasvaa viikset..- Anonyymi
Ensimmäinen vähän hauska 😅
- Anonyymi
Soittaisin hänelle kappaleen "tummat silmät ruskea tukka".
- Anonyymi
halusi nuolla pilluani vielä muutama viikko sitten nyt rakkaan kanssa etelässä oioi mikä ihanne siippa
- Anonyymi
Pimpsukan nuoleminen se vasta mukavaa hommaa on. 🫥😉
T: Oula 😉 - Anonyymi
Toki se pimpero pestä pittää ennen nuolentaa. 🫥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimpsukan nuoleminen se vasta mukavaa hommaa on. 🫥😉
T: Oula 😉Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki se pimpero pestä pittää ennen nuolentaa. 🫥
Kushpil
- Anonyymi
Aatosten siivin
luoksesi hiivin
suutelen silmäsi uneen
vartiopaikalla suorana seisten
kirjoitan nimesi lumeen.
"Elli" - Anonyymi
Noh, sade niin ei olisi pahitteeksi https://youtu.be/bhvB8eKqc8I?si=BI-cGmv_AJwbpajm
- Anonyymi
Näin unta pekonista ja sitten ostin pekonia
- Anonyymi
Vitsi kun vauva hyttyset menivät ensi lennolle ilman äitiä kun he palasivat äiti hyttynen kysyi miten meni no lapset vastasivat hyvin tai ainakin kaikki taputivat meille ( niitä yritettiin lätkiä
- Anonyymi
Nellie Sofia ja Emma saunoivat kilpaa ja Nellie voitti koska hänen ukkikin halusi saunaan ja Emma ja Sofia halusi lähteä pois koska halusi jättää Nellien ja ukin saunaan
- Anonyymi
Ihastuin tolkuttomasti tuntemattomaan 🤣 melkein vieläkin naurattaa.
- Anonyymi
Ei onneksi ole kaivattua ei maks vaivaa kaivata ei sattun vahingoskaa kohdalle naista jok ei joko valehtelis tai pettäis ennen pitkää
- Anonyymi
Täällä
- Anonyymi
En. Mun muistot hänestä ja meistä on Mun omia, en halua jakaa niitä kenenkään kanssa.
k - Anonyymi
Kamalat hampaat 😂
- Anonyymi
Kiitti 👌🏻
- Anonyymi
Pikku ____a.
- Anonyymi
Sinun kätesi ovat puoliksi unelmaa, unelmaksi ne muuttuvat, jos osuvat omiini
- Anonyymi
Toivottavasti vielä joskus osuvat. Se on sitten varmaan menoa🤗🥰😍🔥
- Anonyymi
Tajuatteko miten inhottavia olette,ei näitä juuri kukaan viitti lukee!siitä puhe,mistä puute!
- Anonyymi
Miten elämäsi on lähtenyt sujumaan avioeron jälkeen?” työkaveri kysyi Raimolta.
”Siinähän se. Vuokrasin yksiön keskustasta ja hain huonekalut Ikeasta. Niiden kokoamisessa onkin sitten mennyt sekä hermot että vapaa-aika”, Raimo vastasi.
”Joo, ne kokoamisohjeet ovatkin aivan legendaarisia. Itselläni meni erään muuton jälkeen pari viikkoa tajuta, että olin nukkunut kirjahyllyssä”- Anonyymi
Hauska. "Itse nukkui kirjahyllyssä ja muutama paksu romaani sängyssään". No, vitsi.
- Anonyymi
Hän ajaa aina varovaisesti, mutta kesällä aamuvarhain vielä varovaisemmin, ettei ajaisi vahingossakaan tiellä pomppivien sammakoiden päälle. Todellinen luonnonsuojelija siis.
- Anonyymi
Jotain mukavaa vaikka kaivatustasi.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472261Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j522213Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611944Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?2921337- 791299
- 641236
- 581034
- 631012
- 25942
- 74881