Aina muistavat kun jotakin palvelusta vailla.
On se mukava kun paljon kavereita
12
196
Vastaukset
- Anonyymi
Siltä vaikuttaa.
- Anonyymi
Pitää oppia sanomaan ei, nyt ei sovi. Eikä tarvitse selittää miksi.
Itse joutunut opettelemaan. - Anonyymi
Henkinen tukikin on tärkeätä
Tuu auttaa mua muutossa...
- Anonyymi
300 euroa tunti ilman kuittia, ja kuitilla 500 euroa?
- Anonyymi
Kaverii voi venyttääkki. Onnea ei.
- Anonyymi
Pinnaakin voi venyttää, vaatteita ja tietysti tylsyyden minimoimiseksi pippeliä.
- Anonyymi
Olet heille ehkä ainut kaveri, joka heillä on.
- Anonyymi
Tuskin on. Aina sitä pyydetään, joka helpoiten lähtee ja jonka aika tai jaksaminen tm. ei muka ole minkään arvoista.
Sivusta.
- Anonyymi
Muistatko itsekään kavereitasi muulloin kuin silloin kun olet palvelusta vailla tai baariseuraa kun et uskalla yksin mennä edes baariin pelkäämättä saavasi selkäsii
- Anonyymi
Naistenhakkaajia ei paljoa arvosteta.
- Anonyymi
Narsisti vaikeroi kun sai pakit.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753037Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181629- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556