Tulin joskus ensimmäisen kerran kauan aikaa sitten erään ihmisen vuoksi tänne vähän kuin kaipaamaan. Kun asiat ovat nykyään totaalisesti selvinneet, olen ok kaiken suhteen ja nykyhetkellä toivon hänelle vain mitä parhainta. Elämä toki jatkuu ja tietysti viisaampana ja "kokemusta" rikkaampana elän. Vaikka tällä tiellä on ollut liiallista rohkeutta, eräänlaista häpeää, pudotusta alas ja erilaisia tunteita niin hyvässä kuin pahassa. Selvitty on ja olen tavallaan iloinen että tälläisestäkin voi " selvityä" oppien ja kyllähän tää on ollut kokemuskin, juuri siinä huonossa ja hyvässä. Kannattaa ottaa selvää. Olen edelleen sitä mieltä, niille jotka miettivät yhteydenottoa.
Tekevälle sattuu ja tapahtuu
8
305
Vastaukset
- Anonyymi
Tällainen stroori tällä kertaa🫠
- Anonyymi
Niin se on vähän erilainen stoori, kun niillä jotka eivät aio koskaan edes mitään tehdä, kun odottavat tarjottimella kaiken tulevan 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se on vähän erilainen stoori, kun niillä jotka eivät aio koskaan edes mitään tehdä, kun odottavat tarjottimella kaiken tulevan 🫡
Nämä mitään yhteyttä ota oikeasti.
Täytyy olla hyvä mielikuvitus.
- Anonyymi
Ei Multa ja kaikille viisastelijoille ei myöskään hiekka, eikä sora.
- Anonyymi
Miten sait asian selvitettyä oikeassa elämässä? Kysyitkö suoraan tunteista?
- Anonyymi
Kyllä kysyin.
- Anonyymi
kun vaan heti alussa tekisi tuon kysymyksen niin olisi kaikki paljon helpompaa. selviäisi heti, ei tarvisi miettiä vuosien ajan jotain ja kerätä turhia tunteita taakaksi itselleen.
- Anonyymi
Voitko kertoa sun stoorin lopputuleman?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145