Kuka on kosulan

Anonyymi-ap

Saalistaja ? Jo juorut kantautuu tänne Saarijärvelle asti .

27

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kissanhäntää venyttämälläkö sitä mustaa valkoiseksi yritetään pestä?
      Törkyistä kielenkäyttöä ei edes Youtuben tule sallia.

• Anonyymi

Mee hoitoon kela spurgu vihapostaaja.

• Anonyymi

Ime kosulan papan 5cm .

• Anonyymi
      • Anonyymi

Narsisti Timo on.Oli sanal luokal ja jos hänen kans ei ollu samaa mieltä jostain asiasta hän suuttui .Hän itse oli ongelma ja on edelleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsisti Timo on.Oli sanal luokal ja jos hänen kans ei ollu samaa mieltä jostain asiasta hän suuttui .Hän itse oli ongelma ja on edelleen.

Siks se ei tuu toimeen ihmisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskakyläläisen tilitys.

• Anonyymi

"Mee hoitoon kela spurgu vihapostaaja."

Hyvä esimerkki metsämanin Youtube kanavan yhteishengestä.

Ehkä suurin muutos on tapahtunut sättinaisten asenteissa, nykymies saa metsämania seuraten nimitellä naista vaikka miksi lutkaksi niin sättinainen vain kiihottuu ja lisvoittuu metsämannilaisista puheista.

• Anonyymi

Mikä se homoa hiertää edellä??

• Anonyymi

NARSISTINEN PERÄKAMMARISSA ASUVA ISOMAHA 🤠

• Anonyymi

Tänään maalaiskylissäkin vaietaan ongelmista mitä häiriköt aiheuttavat.
      Kylien Facebook ryhmissä kukaan ei uskalla puolustaa omalla nimellään ihmistä jonka autoista on käyty rikkomassa pihamaalla lasit tai aiheutettu vaurioita kaikkien yhteiselle omaisuudelle.
      Ei uskalleta, koska pelkona on häiriköiden silmätikuksi joutuminen.
      Ollaan hiljaa kuin kusi sukassa ja toivotaan ettei iskut osu omalle kohdalle ja jopa aletaan "ymmärtämään" vandaaleja.

• Anonyymi

Hevosenpieksäjäkin oli kotona aivan eri mies kuin kylillä vaikka kameraa ei ollutkaan unohdettavaksi.

Semmoisen lupsakkakuuden näyttely vieraille on ulkokultaisuutta.

Sellainen ihminen ei ole aito, vaan teeskentelijä jonka käytös muuttuu "parempien" ihmisten seurassa ja semmoisia ihmisiä on paljon.

• Anonyymi

Kosulan ukko on teeskentelijä .

• Anonyymi

Sinä viimeinen kertomaan tuota valhetta houreisessa päässäsi. Olet pahin lajiasi.

• Anonyymi

Seuraajat maksaa vaan hänen palkan ei hän paskaakaan heistä piittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seuraajat maksaa vaan hänen palkan ei hän paskaakaan heistä piittaa.

Voi itkuu kun ne ei maksa minun, yyhhyyhyy....kyllä surgua nyt ulisuttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä viimeinen kertomaan tuota valhetta houreisessa päässäsi. Olet pahin lajiasi.

Teeskentelijä .

• Anonyymi

On aivan eri asia puhua ja kirjoitella perättömiä henkilöistä joita ei ole kuullut eikä nähnyt kuin henkilöistä jotka itse kuvaavat joka päivä useita videoita sanomisistaan ja tekemisistään.

Mitä perätöntä metsämanista on edes syytä kirjoittaa, lähes 7000 Youtubeen ladattua videota sisältää kyllä perätöntä ja perällistä aineistoa yhden ihmisen tarpeiksi.

Totuuden kuuleminen sattuu kerran, valheen kertominen sattuu ikuisesti.

• Anonyymi

Kissat eivät ole mukavia.

Kissat olivat mukavia kun olin pieni mutta elämä opetti, että kissoilla on vittumainen luonne.
      Kissat eivät tapa syödäkseen vaan raatelevat leikkiäkseen.

Kissa nauttii kun raadeltava kärsii.

Yhä useampi nykyihminen leikkii syödäkseen.

• Anonyymi

Voi herranen aika, tapa ne kissat jos helpottaa?

• Anonyymi

Talot ja rakennukset pysyvät rotattomina ja hiirettöminä kun pitää ympäristön siistinä, eikä ruoki jyrsijöitä.
      Luonnossa on luontaisiakin hiiren syöjiä kun antaa luonnolle mahdollisuuden pitää yllä luonnon oma tasapaino ja sen tasapainon hoitaja kissa ei ole.
      Kissa ei elä luonnossa kuin lyhyen ajan heitteille jätettynä.

• Anonyymi

Maalla kissa on laiskan lemmikki.

• Anonyymi

Tässä asiassa olen pajamiehen ja metsämanin kanssa 100 prosenttisesti samaa mieltä, tubettajien fanit ovat todella tyhmiä.

• Anonyymi

Kadehtjat tuplasti.

• Anonyymi

Tämä pajajulli ei ole kovin älykäs muussa kuin hitsihommissa taas odottelee uutta patteriautoa yksin isoissa tiloissa kaikki muut jo hylänneet Elon Muskin natsituotteet

• Anonyymi

Menestyvä menestyy,kiitos seuraajille,uutta autoakin pukkaa.

• Anonyymi

Rautaromuja hitsailemalla jossain kylänperällä ei kukaan rikastu.
      Mihin mies muka tarvitsee patteriautoa, voi hyvänen aika !

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45339
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      36
      1602
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe