Saalistaja ? Jo juorut kantautuu tänne Saarijärvelle asti .
Kuka on kosulan
28
261
Vastaukset
- Anonyymi
Kissanhäntää venyttämälläkö sitä mustaa valkoiseksi yritetään pestä?
Törkyistä kielenkäyttöä ei edes Youtuben tule sallia. - Anonyymi
Mee hoitoon kela spurgu vihapostaaja.
- Anonyymi
Ime kosulan papan 5cm .
- Anonyymi
https://youtu.be/F7YMUJVw3mk?si=hAZFvE8E09yO4xxp
"Minua on haukuttu vaikka millä keinoin"
Mistä on "haukuttu", nyt metsäman heittäytyi marttyyriksi?- Anonyymi
Narsisti Timo on.Oli sanal luokal ja jos hänen kans ei ollu samaa mieltä jostain asiasta hän suuttui .Hän itse oli ongelma ja on edelleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Narsisti Timo on.Oli sanal luokal ja jos hänen kans ei ollu samaa mieltä jostain asiasta hän suuttui .Hän itse oli ongelma ja on edelleen.
Siks se ei tuu toimeen ihmisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskakyläläisen tilitys.
- Anonyymi
"Mee hoitoon kela spurgu vihapostaaja."
Hyvä esimerkki metsämanin Youtube kanavan yhteishengestä.
Ehkä suurin muutos on tapahtunut sättinaisten asenteissa, nykymies saa metsämania seuraten nimitellä naista vaikka miksi lutkaksi niin sättinainen vain kiihottuu ja lisvoittuu metsämannilaisista puheista.- Anonyymi
Mikä se homoa hiertää edellä??
- Anonyymi
NARSISTINEN PERÄKAMMARISSA ASUVA ISOMAHA 🤠
- Anonyymi
Tänään maalaiskylissäkin vaietaan ongelmista mitä häiriköt aiheuttavat.
Kylien Facebook ryhmissä kukaan ei uskalla puolustaa omalla nimellään ihmistä jonka autoista on käyty rikkomassa pihamaalla lasit tai aiheutettu vaurioita kaikkien yhteiselle omaisuudelle.
Ei uskalleta, koska pelkona on häiriköiden silmätikuksi joutuminen.
Ollaan hiljaa kuin kusi sukassa ja toivotaan ettei iskut osu omalle kohdalle ja jopa aletaan "ymmärtämään" vandaaleja. - Anonyymi
Hevosenpieksäjäkin oli kotona aivan eri mies kuin kylillä vaikka kameraa ei ollutkaan unohdettavaksi.
Semmoisen lupsakkakuuden näyttely vieraille on ulkokultaisuutta.
Sellainen ihminen ei ole aito, vaan teeskentelijä jonka käytös muuttuu "parempien" ihmisten seurassa ja semmoisia ihmisiä on paljon.- Anonyymi
Kosulan ukko on teeskentelijä .
- Anonyymi
Sinä viimeinen kertomaan tuota valhetta houreisessa päässäsi. Olet pahin lajiasi.
- Anonyymi
Seuraajat maksaa vaan hänen palkan ei hän paskaakaan heistä piittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraajat maksaa vaan hänen palkan ei hän paskaakaan heistä piittaa.
Voi itkuu kun ne ei maksa minun, yyhhyyhyy....kyllä surgua nyt ulisuttaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä viimeinen kertomaan tuota valhetta houreisessa päässäsi. Olet pahin lajiasi.
Teeskentelijä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi itkuu kun ne ei maksa minun, yyhhyyhyy....kyllä surgua nyt ulisuttaa.
Tuu imeen peliluolaan.
- Anonyymi
On aivan eri asia puhua ja kirjoitella perättömiä henkilöistä joita ei ole kuullut eikä nähnyt kuin henkilöistä jotka itse kuvaavat joka päivä useita videoita sanomisistaan ja tekemisistään.
Mitä perätöntä metsämanista on edes syytä kirjoittaa, lähes 7000 Youtubeen ladattua videota sisältää kyllä perätöntä ja perällistä aineistoa yhden ihmisen tarpeiksi.
Totuuden kuuleminen sattuu kerran, valheen kertominen sattuu ikuisesti. - Anonyymi
Kissat eivät ole mukavia.
Kissat olivat mukavia kun olin pieni mutta elämä opetti, että kissoilla on vittumainen luonne.
Kissat eivät tapa syödäkseen vaan raatelevat leikkiäkseen.
Kissa nauttii kun raadeltava kärsii.
Yhä useampi nykyihminen leikkii syödäkseen.- Anonyymi
Voi herranen aika, tapa ne kissat jos helpottaa?
- Anonyymi
Talot ja rakennukset pysyvät rotattomina ja hiirettöminä kun pitää ympäristön siistinä, eikä ruoki jyrsijöitä.
Luonnossa on luontaisiakin hiiren syöjiä kun antaa luonnolle mahdollisuuden pitää yllä luonnon oma tasapaino ja sen tasapainon hoitaja kissa ei ole.
Kissa ei elä luonnossa kuin lyhyen ajan heitteille jätettynä. - Anonyymi
Maalla kissa on laiskan lemmikki.
- Anonyymi
Tässä asiassa olen pajamiehen ja metsämanin kanssa 100 prosenttisesti samaa mieltä, tubettajien fanit ovat todella tyhmiä.
- Anonyymi
Kadehtjat tuplasti.
- Anonyymi
Tämä pajajulli ei ole kovin älykäs muussa kuin hitsihommissa taas odottelee uutta patteriautoa yksin isoissa tiloissa kaikki muut jo hylänneet Elon Muskin natsituotteet
- Anonyymi
Menestyvä menestyy,kiitos seuraajille,uutta autoakin pukkaa.
- Anonyymi
Rautaromuja hitsailemalla jossain kylänperällä ei kukaan rikastu.
Mihin mies muka tarvitsee patteriautoa, voi hyvänen aika !
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668