40 ja rapiat päälle

doris dorka

kirjoitan nyt tälle palstalle. täytän syksyllä 50 v. että olisinko kuulunut 50-vuotiaiden "palstalle",mutta pää on kuin 25-vuotiaalla ja ulkomuodosta en nyt tiedä. kaiketi olen ikäiseni näköinen, jotkut sanoo nuoremmaksi mene ja tiedä. asia on nyt niin, että avoero on tulossa ja kirjoittelen kaiketi sen vuoksi tänne nettiin kun olo ahdistaa ja mietiskelen, että miten pitäisi elämänsä aloittaa taas kerran uudestaan. asunto tulee myyntiin ja kaikki pitää jakaa. ahdistavaa, varsinkin kun sen on kokenut aiemminkin. olen ollut aviossa hyvin nuorena solmitusta liitosta 16 vuotta, sen jälkeen kihloissa 5 vuotta ja nyt avoliitossa 8 vuotta. olen kauniiksi sanottu nainen ja olenollut kaikkea mitä nainen voi vain olla. rakastan seksiä ja olen kaikkea mitä mies voi vain naiselta vaatia. en jaksa ymmärtää miksi kaikki miehet kaikkoavat elämästäni vaikka olen uskollinen, hyvä. en jaksa ymmärtää. en ole edes tyhmä, vaikka nyt kirjoitankin tänne. miksi mikään ei kestä minun elämässäni. onko se joku vika jos nainen on kaunis. avomieheni ystävä sanoi minusta kun näki minut ensi kerran avomiehelleni, että ompa kaunis nainen, jaksatko olla hänen kanssaaan kun kaikki häntä kyttäävät. en tiedä mitä tehdä.

13

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

teilläkin on syynne erota..vaikka on kaunis, se tuskin takaa sitä, että suhteet kestävät. Onpahan yksi avuista, jonka Luoja on suonut. Ero ei varmaan ole koskaan helppo..aina siihen sisältyy tuskaa ja kyyneleitä. Se voi olla kuitenkin monelle myös uuden alku..elämä ei lopu siihen, ja virheistä oppii.. Nosta nyt nokka pystyyn, ja näe ja koe kesä..kuulostaa varmaan typerältä, mutta on totta:)

• näin yön hämyssä toivottaa hyvää kesää sinulle ja myös avaajalle,jonka elämä on muutoksen pyörteessä.

Hänelle en osaa muuta sanoa,kuin yritä selvitä erosta niin sopuisasti,kuin´se on kohdallasi mahdollista.

Kyllä elämä kantaa vaikka se usein toivotomalle ja epäoikeudenmukaiselta vaikuttaa.

• jpntar
        emw34 kirjoitti:

näin yön hämyssä toivottaa hyvää kesää sinulle ja myös avaajalle,jonka elämä on muutoksen pyörteessä.

Hänelle en osaa muuta sanoa,kuin yritä selvitä erosta niin sopuisasti,kuin´se on kohdallasi mahdollista.

Kyllä elämä kantaa vaikka se usein toivotomalle ja epäoikeudenmukaiselta vaikuttaa.

Sinuapa ei ole "näkynytkään"...Hyvää ja lämmintä kesän jatkoa myös sinulle:))))

• doris dorka

yritän löytää kaiken kauniin tästä kesästä kun vain parantelen ensin kaikki mustelmani kasvoistani, kehostani,jaloistani ym. avomieheni pahoinpiteli minut sekavana alkoholista. hän tahtoi aina tietää mitä teen joka ainoan minuutin.jos kännykkäni oli tyhjentynyt akusta enkä jostain syystä voinut vastata hän soitteli kaikki tuttavani ym. en saanut tavata ketään.jos joskus kävin lapseni luona pikaisesti hän oli vihainen siitäkin. nyt olen aika yksin. tämä oli elämää narsistn eli rajatilapersoonan kanssa. älkää hyvät ihmiset sekaantuko moiseen ihmiseen. hän oli alkuun mitä ihanin ihminen ja ajattelinkin että voiko ihminen kokea mitään näin ihanaa vielä tässä elämässä kunnes totuus valkeni mitä karmeimmalla tavalla.

• jpntar
        doris dorka kirjoitti:

yritän löytää kaiken kauniin tästä kesästä kun vain parantelen ensin kaikki mustelmani kasvoistani, kehostani,jaloistani ym. avomieheni pahoinpiteli minut sekavana alkoholista. hän tahtoi aina tietää mitä teen joka ainoan minuutin.jos kännykkäni oli tyhjentynyt akusta enkä jostain syystä voinut vastata hän soitteli kaikki tuttavani ym. en saanut tavata ketään.jos joskus kävin lapseni luona pikaisesti hän oli vihainen siitäkin. nyt olen aika yksin. tämä oli elämää narsistn eli rajatilapersoonan kanssa. älkää hyvät ihmiset sekaantuko moiseen ihmiseen. hän oli alkuun mitä ihanin ihminen ja ajattelinkin että voiko ihminen kokea mitään näin ihanaa vielä tässä elämässä kunnes totuus valkeni mitä karmeimmalla tavalla.

...alkoholismikin on sairaus, mutta parantumisen täytyy lähteä itsestä! Alkoholia pahempaa "kilpailijaa" tuskin on naisellekaan.. koska sen kilpailun me häviämme ..useimmiten!

• Laahustava
        doris dorka kirjoitti:

On sulla ollut v....sta.Mutta nyt kun olet päässyt eroon hänestä niin voit alkaa elää omaa elämääsi ja nauttia sen tuomista pienistä ja suurista ilonhetkistä.
        Ei oikein voi kun toivottaa sinulle menestystä elämässäsi joka taatusti tuo ilon ja tyytyväisyyden hetkiä, koska entinen oli sitä mitä se oli.
        Lähetä sulle pari lohduttavaa enkeliä jotta jaksat kulkea uuden elämäsi alkutaivalta ylpeänä siittä,että olet tunteva ja rakastava ihminen.Muista jaksaa hymyillä vaikka väkisin se auttaa.

• doris dorka

en voi muutakaan kuin kirjoittaa tänne kun ahdistaa todellakin.

• bluepoem

kantaa siihen kuinka paljon Dooris toistaa itseään, niin muistutan että, harvassa ovat ne ihmiset jotka uudistuvat jatkuvasti, tai ovat esdes kiinnostuneita niin laaja-alaisesti elämästä etteikö joskus tulisi hiukan toistettua itseään.

Jos itsensä toistaminen on "synti" niin eikun tulille ;))))

Eli jos masentuneen ihmisen, systä toisesta tapahtuva "itsensätoistaminen" ärsyttää, kannattaa todellakin miettiä onko oma boltsa niin hyvässäkunnossa että kestää täälä surffata.

;))

• (.)Y(.)

tarkoitus on, jotta tänne kirjoitetaan?.. ;)))
        Kukin tyylillään ja siitä mistä haluaa.. ;))
        Ei täältä rivit lopu, älä siitä ole huolissasi.. ;))
        Sinäkin olisit voinut, kirjoittaa ihan asiaakin.. :DDD

• jpntar
        (.)Y(.) kirjoitti:

tarkoitus on, jotta tänne kirjoitetaan?.. ;)))
        Kukin tyylillään ja siitä mistä haluaa.. ;))
        Ei täältä rivit lopu, älä siitä ole huolissasi.. ;))
        Sinäkin olisit voinut, kirjoittaa ihan asiaakin.. :DDD

sinullekin...:)))) Tuossa jo Mysnalle, että voi h...o kun tulee taas kuuma päivä....muuta kuin jätskille...* menee jo*...

• (.)Y(.)
        jpntar kirjoitti:

sinullekin...:)))) Tuossa jo Mysnalle, että voi h...o kun tulee taas kuuma päivä....muuta kuin jätskille...* menee jo*...

Japanitar.. :))))) Niin tulee, kun mittari
        näyttää, nyt jo 24.. :)))
        Kylmä jäde, olis nyt paikallaan.. :))))
        Täytyy pyörähtää, myöhemmin kauppaan hakemaan.. :))
        :-)''' sinun jädeä.. ;))))

• doris dorka
        bluepoem kirjoitti:

kantaa siihen kuinka paljon Dooris toistaa itseään, niin muistutan että, harvassa ovat ne ihmiset jotka uudistuvat jatkuvasti, tai ovat esdes kiinnostuneita niin laaja-alaisesti elämästä etteikö joskus tulisi hiukan toistettua itseään.

Jos itsensä toistaminen on "synti" niin eikun tulille ;))))

Eli jos masentuneen ihmisen, systä toisesta tapahtuva "itsensätoistaminen" ärsyttää, kannattaa todellakin miettiä onko oma boltsa niin hyvässäkunnossa että kestää täälä surffata.

;))

Kävin juuri lääkärissä näyttämässä uudestaan mustelmiani ja olen jutellut asioista ystävieni ja sukulaistenkin kanssa. elämä voittaa ja vielä on kesää jäljellä (kunhan mustelmat kasvoistani paranevat samoin muualta, onneksi ei murtunut mitään paitsi sydämeni) aika kyllä parantaa haavat, mutta siihen voi mennä vielä pitkän aikaa. aurinko paistaa ja olen elossa (elämäni oli minuuteista kiinni).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      198
      2283
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1557
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      133
      1213
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      281
      994
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      896
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      892
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      268
      856
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      763
    Aihe