Vaikka olisitkin kiinnostunut minusta, niin tuntuisi, että tulen perheesi tielle, moraalisesti epäilyttävältä. Olet kaunis ja luulin sinua paljon nuoremmaksi , lapsettomaksi naiseksi. Hauskaa meillä voi olla, mutta en uskalla pilata elämääsi.
En uskalla lähestyä sinua, koska sinulla on perhe, ja minä olen vain nuori poikamies
11
304
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko tämä jollekin jolla on mies?
- Anonyymi
En tiedä onko hänellä miestä, en ole ikinä nähnyt -AP
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko hänellä miestä, en ole ikinä nähnyt -AP
No onko hän kertonut olevansa sinkku?
- Anonyymi
No, onneksi emme ole yksin. Meitähän on täällä monta miljoonaa.
- Anonyymi
Googlekäännin sopii.
- Anonyymi
Ohi. Hän kyllä lähestyy, viettää aikaa kanssani ja tietää että minulla on juttua vain hänen kanssa.
Hän ei rikkoisi mitään vaan olisi enemmän kuin tervetullut osaksi perhettä. - Anonyymi
Teet ihan oikein. Mikäli tunteet ovat vahvat, kannattaa varmistaa tilanteensa. On myös mahdollista että hän on eronnut tai eroamassa jne. Pääasia ettei syy siihen ole sinussa.
- Anonyymi
Tästä kannattaa kysyä ihmiseltä itseltään!
- Anonyymi
Poika on ei miestä.
- Anonyymi
Siis tiedät vai epäilet että on varattu, mistä tiedät?
- Anonyymi
Sinkkuäitien deittailumahdollisuudet ovat rajatut. Useimmat kuitenkin toivovat toista aikuista, jos ei nyt isäpuoleksi, niin ainakin omaksi seuraksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362134
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 161567
- 231538
- 111467
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215- 251145