Toimivin allergialääke

Anonyymi-ap

Kokemuksia, mikä allergialääke on teillä toiminut parhaiten.
Tuntuu että nyt on tullut umpikuja tämän asian suhteen, vakio lääkitys joka ollut 3 vuotta tähän allergiah*lvettiin, lakkasi toimimasta.
Nyt ollut desloratadine 5mg + aerinaze molemmat 1krt /pv.
Oireet näistä huolimatta tosi voimakkaita. Tulee "kohtauksittain". Nenä kutiaa aivan saakelisti, vuotaa, kurkku sekä korvat kutiaa. Kurkun kutina on kaikista pahin, kun välillä sitä alkaa oikein polttamaan ja kirveltämään niin että pakko koko ajan rykiä ja silloin on vaikea hengittää, nielaista tai puhua koska se ärsyttää kurkkua entisestään. Olo on siis niin tukala, että jos ei olisi kesäloma meneillään, olisi pakko ottaa töistä sairaslomaa koska en kykene tekemään mitään normaalisti tämän takia. Toi kurkun kutina on aivan jotain järkyttävää, tekisi mieli repiä pää irti sen takia.

Nyt on testattu tosiaan desloratadine, aerinaze, mommox nenäsuihke, kestox, heinix, zyrtec, telfast, levocetirizin, xyzal. Ei apua mistään.

Nyt lääkäri määräsi 3 eri lääkettä testattavaksi.
Cirrus, acriseu, revitelle. Mitä näistä kannattaisi lähteä kokeilemaan.

10

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Homeopaattisesta arsenicum 200 on yleensä hyötyä korona oireiden hoidossa. Se on myös astmalääke, muitakin on toki.

• Anonyymi

Vaikea aitä on mennä sanomaan mikä auttaisi ,koska kukin reagoi omalla tavallaan. Lääkkeisiin.
      Vaikuttaa ettei sinulle oikein mikään näytä sopivan, onko oikeasti edes kysymys allergiasta. , sillä tavallisesti ne auttavat

• Anonyymi

Tuon Naturen tutkimuksen mukaan korona lisää allergista nuhaa.

On myös tutkimuksia, jossa alhainen ja toisaalta korkea IgE on kuoleman riskejä koronassa, liittyy siis koronaan, mutta onko jokin muu tauti kuin allergia?

• Anonyymi

Homeopaattiset lääkkeet auttaa ja jos saa oikeat lääkkeet tulos on pysyvä, joko muutamassa viikossa tai kuukaudessa yleensä.

• Anonyymi

Kokeile Pycnogenolia. Itse saan siitä hyötyä (varsinkin silmäoireisiin).

• Anonyymi

Tänä vuonna mulla ei ole ollut juuri mitään oireita, vain perusallergiaoireita helteillä ja pahan siitepölyn aikana, muttei hengityksen lamaantumista tai kamalaa hinkuvinkua, mitä yleensä aina kesäisin on, lääkkeinä ollut jo vuosia Desloratadine, Bufomix ja Buventol (astma), Montelukast (astma), Dymista ja Lomudal. Päälle kortisonia, mutta nyt en ole sitä tarvinnut. Ja syy: ei ristiallergisia reaktioita yhtään, kun en ole syönyt mitään hedelmiä tai vihanneksia helmikuusta lähtien paitsi kurkkua. Syöpäsairas dieetti tämä jo on, mutta mieluummin näin kuin yskiä keuhkot suun kautta ulos ja tukehtua siihen yskään. Tai saada niin pahaa kutinaa suuhun, että vain haarukalla raapimalla saisi sen loppumaan. Vielä pujon aika kestettävä, sitten voi kokeilla jo taas porkkanaa ja vaikka kaalia lisäksi lokakuun aikana.

Eli olisiko sulla AP myös ristiallergioista kyse nyt siitepölyaikana? Lue noista netistä enemmän, jos vielä vaivaa, ja voi löytyä parempi apu kuin lääkkeen vaihto tai annosnosto välttämällä vain tiettyjä ruoka-aineita.

https://www.duodecimlehti.fi/duo96689

• Anonyymi

Ota Heinixiä tuplapillerit välillä, peruslääkitys on yksi pilleri päivässä.

Ei teholääkitys ole aiheuttanut minulle mitään negatiivista, vaan on auttanut.

• Anonyymi

Destamin

• Anonyymi

Oisko kyseessä kuitenkin histamiini intoleranssi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      281
      2221
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      16
      1640
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      214
      1342
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1155
    5. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      76
      1134
    6. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      963
    7. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      934
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      915
    9. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      876
    10. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      843
    Aihe