Yksinkertainen kysymys
Mistä tietää että joku valehtelee
20
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kattoo netis löytyy tyypist jotain tietoo. Jos esim rikollinen voi olla keskustelu ylilaudas
- Anonyymi
Esim talous sotkuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim talous sotkuja
Tavalline Google.cam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim talous sotkuja
Mitä? Kavalluksista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä? Kavalluksista?
Usein samalla tyypillä useita sotkuja. Perustaa aina uuden firman ja polttaa maan takanaan. Muuttaa ehkä ulkomaille
- Anonyymi
Monestakin asiasta
- Anonyymi
Vaihtaa puheenaihetta jos epämukava puheenaihe
- Anonyymi
Syyttää sinua valehtelijaksi
- AnonyymiUUSI
Oikeasti huudatin vain poppia ja kiersin pidemmän kaavan kautta kotiin: Elämä on niin ihanaa ❤️😉 Ihmeteltiin ja soitettiin perään kun melkein tunti meni marketissa 🤷🏼♀️
- Anonyymi
Ei kerro tarinaansa objektiivisesti, vaan pakottaa omia, usein voimakkaita tulkintojaan kuulijalle.
- Anonyymi
Lisänä tähän vielä asioiden (etenkin muiden sanomana) irroittaminen kontekstista ja olennaisten yksityiskohtien pois jättäminen tai kiertely.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisänä tähän vielä asioiden (etenkin muiden sanomana) irroittaminen kontekstista ja olennaisten yksityiskohtien pois jättäminen tai kiertely.
👍👍👍
- Anonyymi
Gut feeling
- Anonyymi
Eihän kukaan puhu totta se on tutkittu.Valkoisia valheita on.Toista henkisesti suojeleva vale on paikallaan kun tuntee toisen ja tietää totuuden satuttavan kohtalokkaasti.Taas kun tietää tyypin inhoavan kaikkea suojelun vuoksi valehtelun kannattaa sanoa kipeä totuus muttei rumasti.
- Anonyymi
Ehkä silti eri asia kuin tietoinen huijaaminen ja oman edun tavoittelu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä silti eri asia kuin tietoinen huijaaminen ja oman edun tavoittelu
Eihän aloituksessa semmosta ollut.
Sinulla on tainnut moppi ja siivousliina jäänyt ilmaan roikkuun.
Ei hätää,aina voit tilata uuden Boshin.
- AnonyymiUUSI
eduskunnan kyselyutunti... jokainen valehtelee heh
- AnonyymiUUSI
Korvat heiluu
Silmistä, siksi en katso silmiin jos valehtelen.
- AnonyymiUUSI
Ei välttämättä mistään ennen kun saat kerran valheesta kiinni ja väitti ihmiset mitä tahansa niin sen jälkeen ei kyseiseen ihmiseen ilman epäilystä enään luota mä taas opin jo kauan si et joka ainoa ihminen valehtelee jossain kohtaa nää kun normaalisti luottamuskin on jotain mitä pitää ansaita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682902On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632574Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli432088- 601657
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241610- 591556