Hesarissa hyvä mielipidekirjoitus yrittäjyydestä ja yrittämisen riskeistä.
Kun tälläkin palstalla liian usein tulee kuraa niskaan kun kyse on talousvaikeuksista ja konkursseista, asiaa voi tarkastella myös positiivisessa sävyssä.
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011361804.html
Yrittäjyyden puolesta
2
116
Vastaukset
- Anonyymi
Vähän huono esimerkki valittu rahastokuvioiden takia, kun hotelliin sijoittaneet eivät edes tienneet siihen sijoittaneensa.
- Anonyymi
Suuri ongelma on tässä maassa se toisen potkimisen taito. Ja tarkoitan esimerkin yrityskonkan tekijää, jota pidetään hylkiönä vuosikausia. Pidetään epäonnistuneena ja pahimmillaan huijarina. Tunnen muutamia, joiden otsasta ei stigma ole lähtenyt vuosikymmenissäkään ja ovat joutuneet vaihtamaan paikkakuntaa yritys"toverien" ja asiakkaiden pilkan takia. Kuitenkin jokainen tajuaa, ettei ole helppo rasti konkurssikäsittelyyn ajautua. Monesti ei riitä menetetyksi edes pelkkä materia, vaan ihmissuhteet, terveys ja joskus henkikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097179
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434584- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301748
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431267