Pääni sisällä olet kaikkien hyljeksimä ja huonon maineen saanut huono nainen. Kaikki johtuu palstasta joka vei mennessään. Kuvittelen, että sinä olet kaiken takana ja kaikkien kohde. Oma elämäni on surkeaa. Ei ole ystäviä, ei sukua, ei mitään. Epäilen olevani hullu, mutta sitä en myönnä kellekään. Olen ehkä myös skitsofreeninen joka kuvittelee kaikenlaista. Yksinäisyys voi teettää kaikenlaista. Kerron naapureille kuinka olen käynyt siellä ja tuolla vaikka olen vain maannut kotona. Myönnän. Olen katkera. Ja kateellinen. Sulla on perhe ja elämänsisältöä. Mutta lohduttaudun sun huonolla maineella. Pakko on olla huono maine, muuten elämäni romahtaa.
N-->N
Nainen, mulla on pakkomielle susta
19
419
Vastaukset
- Anonyymi
Hyi saatana.
- Anonyymi
Ookko kekkeruusi taas päivystämässä josko vaikka joku sun tuttavasi muka näitä taas kirjoittelee? Ethän levitä perättömiä puheita kenestäkään IRL?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ookko kekkeruusi taas päivystämässä josko vaikka joku sun tuttavasi muka näitä taas kirjoittelee? Ethän levitä perättömiä puheita kenestäkään IRL?
Eihän tää mitään muuta teekkään kun täällä muka nii yökkii teennäisesti näihin palstaäijän banaaleihin avauksiin. - T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tää mitään muuta teekkään kun täällä muka nii yökkii teennäisesti näihin palstaäijän banaaleihin avauksiin. - T nainen
Riittää kunhan teennäinen ja utopistinen teksti viittaa vähänkään naissukupuoleen, kuyrn palstaäijän katkerassa avauksessa
- Anonyymi
Höpö höpö. En ole kateellinen eikä minua vaivaa jos elämäsi on hyvää, toisten todellisuudet eivät koske minua, eivätkä ole minulta pois. Sinua nämä enemmän häiritsevät.
- Anonyymi
Monilla naisilla tuo kateus on kyllä ihan arkea. Se on niin suomalaista kultuurua tuo kateus kun menet ulkomaille niin ei siellä ole samanlaista. Yritäppäs ottaa elämääs jotain muuta sisältöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monilla naisilla tuo kateus on kyllä ihan arkea. Se on niin suomalaista kultuurua tuo kateus kun menet ulkomaille niin ei siellä ole samanlaista. Yritäppäs ottaa elämääs jotain muuta sisältöä.
Muutama psykoottisen muodon saanut kateus takana, sellaisilta eukoilta jotka sanoo ei sulla oo ees mitään. No ei niin, vaan nääs tämä sisäinen valo joka paistaa ohuen varren läpi. -T
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne miehet monesti kilpavarusteluineen ja juoruineen ovat pahempia ämmiä kun naiset
Sivusta tämä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne miehet monesti kilpavarusteluineen ja juoruineen ovat pahempia ämmiä kun naiset
Sivusta tämäOmpelisin pitsiessuja jos osaisin. Sivusta
- Anonyymi
Juttelisit noista ajatuksistasi psykiatrian ammattilaisen kanssa. Saat kyllä apua varmasti.
- AnonyymiUUSI
Muista sinäkin taikaheppa, eli yksisarvinen jutella ammattiavun kanssa tästä toksisesta opportunismistasi kun takerrut näihin palstaäijän avauksiin siinä toivossa että se on hyvää materiaalia elämäkoulutyyliseen lokakampanjaasi. Aloituksen signeeraus oli N-N joten innostuit tietysti siitä. T naiselta terveisiä ( soolo?) kampaviinerikerhoosi
- Anonyymi
Olen huomannut ja ihmetellyt asiaa. Olen huomannut että tulkitset muiden kirjoituksia minun kirjoituksilsi. Erityisesti ilkeät kirjoitukset jonkalaisia en edes tee. Olen ollut hämmentynyt käytöksestäsi ja pyrkimyksestäsi kilpailla kanssani. En ole ikinä osannut kilpailla mistään sillä en koe halua olla parempi. Onnellinen voi olla myös toisten puolesta. On myös ihan ok olla huono sillä jokainen on jossain huono. Ei sekään ole vakavaa. Voisiko elämäsi suuntaa saada askel askeleelta paremmaksi hyväksymällä itsensä sellaisena kuin on ja antamalla myötätuntoista huomiota ja huolenpitoa itseä kohtaan? Ilkeys ja viha myrkyttää ihmisen sisältä. Olet vielä nuori, nuorempi kuin minä ja tiedän että pystyt löytämään elämääsi paljon hyvää kääntämällä katseesi omaan sisimpääsi.
- AnonyymiUUSI
Näin miehenä uskallan kommentoida sivusta: en tiedä, onko kyseessä kaunis nainen, mutta epäilen että on. Sivusta on seurannut, että myös kauniilla naisilla on vaikeaa. He masentuvat yhtä lailla, ovat itsetuhoisia, on mielenterveys- ja muita ongelmia. Kauneus ei tee immuuniksi huolilta. Asiaa pahentavat kateelliset ihmiset, usein naiset. Olehan varovainen. Juorujen levittäminen ja ilkeily voivat johtaa arvaamattomiin seurauksiin. Aikojen alusta kateus on johtanut kadehdittujen naisten itsetuhoisuuteen. Älä levitä pahaa tahtoa eteenpäin.
- AnonyymiUUSI
Joopa joo, onneksi sinun teksti ei ollut aloittajasetä yhtään pahantahtoinen tippa sanonko minkä päässä kirjoitettu. TT
- AnonyymiUUSI
Olet hullu siinä missä moni muukin.
- AnonyymiUUSI
Puheet on puheita . Ei kannata myöskään tekstejä liittää keneenkään tuttuun ihmiseen.
- AnonyymiUUSI
Miten omalla kohdallasi on- liittyykö sinä näitä palstaäijän banaaleja tekstejä tuttuun ihmiseen tai tuttuihin ihmisiin?
- AnonyymiUUSI
” Pääni sisällä olet kaikkien hyljeksimä ja huonon maineen saanut huono nainen. Kaikki johtuu palstasta joka vei mennessään. Kuvittelen, että sinä olet kaiken takana ja kaikkien kohde.” Kah, tämä ajatushan on kuin huonoitsetuntoisen ja tiettyjä piirteitä omaavan äijän pään sisältä, aloittajaäijä. T naiselta huutonaurua tähän aamuun
- AnonyymiUUSI
Voi palstasetä, sitä on taas peruukki päässä toikkaroitu lepakkorakkautta julistellen. Tuussulan studiosetä alkaa olemaan jo todella todella säälittävää menoa, vai ylittyköhän se jo reippaasti sillä kun aloit alaikäisiä vainoamaam netissä ja dösäpysäkeillä 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628