Nainen onnea löysit miehen jolla rikkaat vanhemmat

Anonyymi-ap

Eli kultalusikka suussa syntyneen mutta etpä se sinäkään mikään penaalin terävin kynä ole mutta ehkä pääset joku kaunis päivä osingoille perit maata ja saat kruunun jos pelaat korttisi oikein

15

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

jos mulle, en ole löytänyt, ja omilla rahoilla ja töillä mennään. saadaanpa takaisin mitä hakkasivat ja veivät ja, estivät ja suorastaan kiduttivat hakivat suostumusta. eli varmaan jollekin toiselle.

• Anonyymi
        UUSI

No niin palstasetä- rytmikäs aamujumppasi on taas alkanut elämänkoululaisten iloksi. Kauhean vakavastiotettavaa tekstiä

• Anonyymi
      UUSI

Jonkun aamut ne alkaa aina katkerilla kommenteilla.
      Ei mahda oma elämä olla kovin kuosissa kun pitää täällä riehua.

• Anonyymi
      UUSI

Ei sillä ole väliä

• Anonyymi
      UUSI

Tietääkseni omat vanhempani ovat moninkertaisesti varakkaampia. Ei kiinnosta miehen rahat.

• Anonyymi
      UUSI

Jotkut ne vaan jaksaa luulla että aina ollaan omaisuuden perässä. Pysykää rikkaat ja ääliöt sinkkuna, varsinkin te, jotka ette itse ole mitään suurta ostanut vaan peritte ne!! Muutenkin aika naurettavaa kun nelikymppinen talon poika kerskuu isän omaisuudella ja itse on joku päihdeongelmainen bimbo.

• Anonyymi
        UUSI

Maaseudulla on paljon niitä, mikään pyöri.mielessä kuin rahat ja toisten omaisuudet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Maaseudulla on paljon niitä, mikään pyöri.mielessä kuin rahat ja toisten omaisuudet.

Täällä suunnalla maaseudulla asuu sinkkunaisia joilla talot ja pelit ja vehkeet ovat heidän omia ostoksia... Talon pojat asuu isin ja äitin nurkissa ja elää isin rahoilla.

• Anonyymi
      UUSI

jos nainen on nätti ja nuori ei muuta tarvitse. älyä tarvii vaan ne lihavat ja rumat naiset.

• Anonyymi
        UUSI

Lihavilla ja rumilla naisilla on tulot siinä mallilla että älyä riittää pyörittää oma talous omakustanteisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Tää sopii moneen tuntemani naiseen 🤭

Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän parempi vaihtoehto ole jos miehelle on itsellään omaisuutta, siinäkin mielessä että on myös raha-asiat hallinnassa. Usein lukee lehdistäkin uutisia, joissa kerrotaan rikkaan perijän menettäneen nopeasti omaisuutensa ja se kaikki johtuu siitä, että rahat tulevat helposti eteen, niiden käytöstä ei ole välttämättä mitään opittua rahanhallintaa, joten on suuri vaara, että taitavammat rahan hallitsijat vievät tikkarin nopeasti kädestä.

• Anonyymi
      UUSI

Naisia kiinnostaa vain se miten pystyvät hyötymään miehistä

• Anonyymi
      UUSI

Ihanaa. Jaan sitten rahat todellisille ihmisille ja niille jotka "OIKEASTI" työllään sen ansaitsee! Ja peukku.

• Anonyymi
        UUSI

Sama! Eikä heille jotka äiti ruokkii ja pesee pyykit, isä maksaa talot ja autot. Ei käy töissä ainakaan veroja maksavan, juoppo ja muukin aine maistuu. Ja kehuu miten on niin rikas!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      99
      3832
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      38
      3286
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3271
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3079
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2940
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2849
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2544
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2351
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2182
    10. Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?

Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti
      Sinkut
      161
      2177
    Aihe