kolme ihmistä kertoo kokeneensa sähköiskun Janakkalan Puuhamaan vesipuistossa, kun lähistölle iski salama tiistai-iltapäivänä.
Ilta-Sanomat kirjoitti aiheesta jo keskiviikkona. Vesipuistossa perheensä kanssa vieraillut nainen kertoi, kuinka tunsi voimakkaan sähköiskun jaloissaan. Hän kritisoi sitä, etteivät työntekijät hänen mukaansa ohjanneet asiakkaita tilanteessa.
Nyt kokemuksistaan kertoo vesipuistossa perheensä kanssa vieraillut Jaakko. Hän kertoo katselleensa tummia pilviä, jotka kerääntyivät taivaalle.
– Katsoimme, että pitää varmaan lähteä ennen kuin alkaa sataa. Katsoin juuri pilvien suuntaan, kun näkyi sininen väläys, ja kuului kauhea jysäys.
Hän oli perheensä kanssa kahluualtaan reunalla. Jaakko kertoo, että näytti siltä kuin salama olisi iskenyt altaiden keskellä oleviin liukumäkiin.
– Polvet notkahtivat ja tuntui kuin olisi lekalla lyöty keskelle päälakea. Katselin ympärilleni. Vaimoni piteli myös päätään ja poikani itki kovasti.
kolme ihmistä kertoo kokeneensa sähköiskun Janakkalan Puuhamaan vesipuistossa, kun lähistölle iski s
3
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Totesin taas kerran, että ihmisistä, oletettavasti alle 40 v, kun pieniä lapsia on, ihan helvetin tyhmiä, jotka ei enää edes ymmärrä, ettei ukkosella olla vedessä!!
Yksikin isukki, oikein lehdessä ihmetteli katselleensa, kun tummat pilvet lähestyi nopeasti ja ukkostikin jo, seisoskeli pentunsa kanssa vedessä, kun "ei kukaan tullut käskemään pois"!! Hei "vanhemmat", oletteko oikeesti noin vitun tyhmiä, ettette itse älyä ja tajua noin yksinkertaista asiaa?
SAATANAN AVUTTOMIA IDIOOTTEJA OLETTE! EI TODELLAKAAN OLE TYÖNTEKIJÖIDEN HOMMIA AIKUISTEN TAI TEIDÄN KAKAROINNE HOITAMINEN! - AnonyymiUUSI
Suurjännitelinja maadoitetu ja lähellä rautapoetti. Ukkosella portista saimsähköiskun
- AnonyymiUUSI
Mitä näin jännää seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683149
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753047Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682912On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632584Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442102- 601667
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181639- 351625
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,241620- 591556