Kaikki raha on tervetullutta tänne konkurssisuomeen.
EU-komissio esittää Suomelle 1,6 miljardia
11
160
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei omillaan tule toimeen niin pitää laittaa pillit pussiin.
- Anonyymi
No eiköhän tuokin potti saada siirrettyä suomen kautta Afrikkaan tai miksei vaikka kreikkaan. Ja ilman vakuuksia.
- Anonyymi
Luonnollisesti. Suomella on varaa koska on niin rikas.
- Anonyymi
Demujen punahuuli hoitaa homman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demujen punahuuli hoitaa homman.
Tai sitten rakennetaan joku saatanan kallis junarata, joka nopeuttaa liikennettä 2 sekuntia vuorokaudessa ja vaikuttaa vain alle 1% suomen väestöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai sitten rakennetaan joku saatanan kallis junarata, joka nopeuttaa liikennettä 2 sekuntia vuorokaudessa ja vaikuttaa vain alle 1% suomen väestöstä.
Siitä en tiedä, mutta Helsingin ja Turun välisen radan parannus on hyvin suotavaa, koska se piristää matkailua ja tuo täten tuloja, eli on investointi !
- Anonyymi
Hah..suomi maksanut miljaardeja..saa takas 1.6..
Taas lampaita viedään.muistakaa äännestää! - Anonyymi
Tulispa nopeasti demu hallitus ni voidaan ottaa 30 miljadii lisävelkaa ja jaetaan se pioneereille ja ulkomaille.
- Anonyymi
silloin olis kaikilla asiat hyvin.
- Anonyymi
Olisi ehkä parempi kieltäytyä tuosta almusta.
- Anonyymi
Miltä mahtaa Suomen hallituksella tuntua kun elää EUn almuilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1803031
En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va2252246Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.152181Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4811912Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1511653En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.981113- 861040
- 9983
Sekopään intensiivinen kaipaus
Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise113909- 69857