Minkä takia sotilasvala vannotaan kaksi sormea pystyssä? Olen etsinyt ummet ja lammet, mutta kukaan ei pysty tähän vastaamaan. Sen sijaan mikä on hiukan pysäyttävää, että kyseinen ele on käytössä esim. satanistien palvontariiteissä.
Ja tähän liittyen, Jeesus Kristus on nimenomaan kieltänyt vannomasta mitään, sen sijaan vain sanomaan että kyllä teen sen, tai ei - en tee sitä.
Sotilasvalaa kuitenkin vannotaan mukamas Jumalan edessä, mutta miksi tuntuu siltä että koko tilaisuus on suorastaan jumalanpilkkaa?
Sotilasvala - kaksi sormea pystyssä - MIKSI?
12
160
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä höynäytetään pölhöä uusiin kiito kierroksiin,vihdoinkin kuulun edes johonkin🤣🤣🤣
- Anonyymi
Saatanan nimiin siinä tehdään vala, sillä sodan jumala on saatana.
Sota on hävitystä ja silkkaa pahuutta ja he jotka sotivat ovat saatanan töissä.
Armon ja hyvyyden Jumalan edessä ei sellaisia valoja anneta.
Ehkäpä juuri siksi sotilasvalalle ei ole annettu juridista oikeutusta, eikä sen rikkomisesta ole säädettyä rangaistusta.- Anonyymi
Saatanan nimiin siinä tehdään vala, sillä sodan jumala on saatana.
Jahas,miten kun taivaissa syttyi sota.Tottahan se että lusifer eiku putin,ki jon un,hitler..rikkoi sääntöjä ja Jumalan sotavoimat lopetti sen Enkeli armeijoineen..
Kyllä oikeuden mukainen maa ja sotilas vannoon Rakkauden ja turvan nimeen !
- Anonyymi
Tämä on juuri se minun pointtini. Tuntuu että siinä ei vannota Jumalan nimeen mitään, eikä isänmaan puolesta mitään, vaan se vannominen menee IHAN eri laariin...
- Anonyymi
Baalille tuo vala tehdään Israilinlasten Jumala kieltää vannomisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi Matteuksen mukaan 5:33-37 FB92
»Vielä teille on opetettu nämä isille annetut käskyt: ’Älä tee väärää valaa’ ja ’Pidä, mitä olet Herralle valalla vannonut’. Mutta minä sanon teille: Älkää vannoko lainkaan. Älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin, älkää maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa koroke, älkääkä Jerusalemin kautta, sillä se on suuren kuninkaan kaupunki. Älä myöskään vanno pääsi kautta, sillä et sinä pysty muuttamaan ainuttakaan hiustasi mustaksi etkä valkoiseksi. Kun myönnätte, sanokaa vain: ’Kyllä’, kun kiellätte, sanokaa: ’Ei.’ Enempi on pahasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evankeliumi Matteuksen mukaan 5:33-37 FB92
»Vielä teille on opetettu nämä isille annetut käskyt: ’Älä tee väärää valaa’ ja ’Pidä, mitä olet Herralle valalla vannonut’. Mutta minä sanon teille: Älkää vannoko lainkaan. Älkää taivaan kautta, sillä se on Jumalan valtaistuin, älkää maan kautta, sillä se on hänen jalkojensa koroke, älkääkä Jerusalemin kautta, sillä se on suuren kuninkaan kaupunki. Älä myöskään vanno pääsi kautta, sillä et sinä pysty muuttamaan ainuttakaan hiustasi mustaksi etkä valkoiseksi. Kun myönnätte, sanokaa vain: ’Kyllä’, kun kiellätte, sanokaa: ’Ei.’ Enempi on pahasta.Tässähän se tulikin, juuri näin. Jotka tämän ymmärtävät jättävät intin välistä ja menevät perustellusta syystä sivariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö--Me olemme Kristuksen kansaa,emme ole Juutalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö--Me olemme Kristuksen kansaa,emme ole Juutalaisia.Kristityt ”eivät ole osa maailmasta”, joten emme ota osaa sen sotiin tai muihin konflikteihin (Joh. 15:19; Jes. 2:4; Jaak. 1:27).
- Anonyymi
Tosi kommandolla on myös keskijalka pystyssä.
- Anonyymi
Homovala?
- Anonyymi
Niinhän se aina on. Homoilen niin kauan kuin minussa voimia on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134