Esine on kiistatta olemassa ja perustuu seuraaviin havaintoihini
Moktar.Gubta
2025-07-19 08:59:01
UUSI
- "Kärkkäisen taikapeili" on trollin itse keksimä mielikuvitusesine.
Eihän toki.
Esine on kiistatta olemassa ja perustuu seuraaviin havaintoihini.
1. Moni palstan kirjoittajista tietää ennakkoon murhasta tai raiskauksesta epäillyn tekijän etnisen ja uskonnollisen taustan, vaikka asiasta ei ole julkisuuteen annettu mitään tietoa.
2. Lähes kaikki palstan kirjoittajista osaavat päätellä pelkästä henkilön nimestä hänen ihonvärinsä, uskontonsa ja etnisen taustansa.
3. Eräät kirjoittajat ovat antaneet minulle vihjeitä, että kannattaa tutustua Magneettimediaan.
Myönnän, että nimi "Kärkkäisen taikapeili" on minun keksimäni. Te voitte keskuudessanne itse käyttää siitä jotakin toista nimeä.
Väistämätön johtopäätös kuitenkin on, että palstalaisilla on kiistatta käytössä väline, jolla he voivat tarkastella menneitä tai tulevia tapahtumia aivan kuin he itse olisivat olleet paikalla silminnäkijöitä.
Kutsuttakoon tätä esinettä Kärkkäisen taikapeiliksi, kunnes tiedämme paremman nimen.
Ystävällisen akateemisen terveisin taas. ;)
Kärkkäinen ja moktar gubta
Anonyymi-ap
1
445
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1072227- 103896
- 66843
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21766Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561