Esine on kiistatta olemassa ja perustuu seuraaviin havaintoihini
Moktar.Gubta
2025-07-19 08:59:01
UUSI
- "Kärkkäisen taikapeili" on trollin itse keksimä mielikuvitusesine.
Eihän toki.
Esine on kiistatta olemassa ja perustuu seuraaviin havaintoihini.
1. Moni palstan kirjoittajista tietää ennakkoon murhasta tai raiskauksesta epäillyn tekijän etnisen ja uskonnollisen taustan, vaikka asiasta ei ole julkisuuteen annettu mitään tietoa.
2. Lähes kaikki palstan kirjoittajista osaavat päätellä pelkästä henkilön nimestä hänen ihonvärinsä, uskontonsa ja etnisen taustansa.
3. Eräät kirjoittajat ovat antaneet minulle vihjeitä, että kannattaa tutustua Magneettimediaan.
Myönnän, että nimi "Kärkkäisen taikapeili" on minun keksimäni. Te voitte keskuudessanne itse käyttää siitä jotakin toista nimeä.
Väistämätön johtopäätös kuitenkin on, että palstalaisilla on kiistatta käytössä väline, jolla he voivat tarkastella menneitä tai tulevia tapahtumia aivan kuin he itse olisivat olleet paikalla silminnäkijöitä.
Kutsuttakoon tätä esinettä Kärkkäisen taikapeiliksi, kunnes tiedämme paremman nimen.
Ystävällisen akateemisen terveisin taas. ;)
Kärkkäinen ja moktar gubta
Anonyymi-ap
0
257
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15513536Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t759813Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h999172Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k218159Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk406783Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1506195Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua764336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy403952Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri243415En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä4021308