Toivottavasti myös sinä rakkaani lopetat sen. Mennään lenkille yhdessä :)
Lopetin tupakoinnin
18
231
Vastaukset
- Anonyymi
just kelasin et käviskö tos
- Anonyymi
Elämän muutos alkaa siitä kun aloittaa.
- Anonyymi
Oli tarkoitus lopettaa osittain miehen takia. Nyt joutuu keksimään uuden motivaattori, kunhan saan hermot läjään ensin.
- Anonyymi
Minäkin lopetin tunti sitten. Kohta aloitan uudestaan.
- Anonyymi
Mä tumppasin ilman lääkkeitä ja lopetin kerralla 8 vuotta helpompaa olla tosi.
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
Yskittääkö vielä?Taisit oikeasti lopettaa paljastavan yskäsi takia.Piilossa on vaikea näin olla.Tämä naiselle.
- Anonyymi
Moikka rakas. Poltan mielellään vielä askin viikossa. Ei kai haittaa?
- Anonyymi
Lopetan kun saan seuraa ja muuta tilalle.
Muutakin kun lenkille menoa mieluusti. - Anonyymi
Palstasedän uudet ja raikkaat kesänikit🤣
- Anonyymi
Vartin välein ketjussa savuaa
🔥🚬💨- Anonyymi
Voi vattu😠😷🫁🩸
- Anonyymi
kuolenpahan nopeemmin🥲
- Anonyymi
Et välttämättä itse.
- Anonyymi
Miettikää lemmikkien tuskaa,silmät oireilee passiivisesta savusta ja miten niillä on pienet sieraimet,keuhkot.Koirilla ja kissoilla on yleisiä nenässä polyypit ja pahenee syöväks tupakan myrkkyjä haistellen.
- Anonyymi
Ei sisällä saa polttaa. Kesät talvet aina joutuu lähteä ulos
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171639
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232