Toivottavasti myös sinä rakkaani lopetat sen. Mennään lenkille yhdessä :)
Lopetin tupakoinnin
20
323
Vastaukset
- Anonyymi
just kelasin et käviskö tos
- Anonyymi
Elämän muutos alkaa siitä kun aloittaa.
- Anonyymi
Oli tarkoitus lopettaa osittain miehen takia. Nyt joutuu keksimään uuden motivaattori, kunhan saan hermot läjään ensin.
- Anonyymi
Minäkin lopetin tunti sitten. Kohta aloitan uudestaan.
- Anonyymi
Mä tumppasin ilman lääkkeitä ja lopetin kerralla 8 vuotta helpompaa olla tosi.
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
Yskittääkö vielä?Taisit oikeasti lopettaa paljastavan yskäsi takia.Piilossa on vaikea näin olla.Tämä naiselle.
- Anonyymi
Moikka rakas. Poltan mielellään vielä askin viikossa. Ei kai haittaa?
- Anonyymi
Lopetan kun saan seuraa ja muuta tilalle.
Muutakin kun lenkille menoa mieluusti. - Anonyymi
Palstasedän uudet ja raikkaat kesänikit🤣
- Anonyymi
Vartin välein ketjussa savuaa
🔥🚬💨- Anonyymi
Voi vattu😠😷🫁🩸
- Anonyymi
kuolenpahan nopeemmin🥲
- Anonyymi
Et välttämättä itse.
- Anonyymi
Miettikää lemmikkien tuskaa,silmät oireilee passiivisesta savusta ja miten niillä on pienet sieraimet,keuhkot.Koirilla ja kissoilla on yleisiä nenässä polyypit ja pahenee syöväks tupakan myrkkyjä haistellen.
- Anonyymi
Ei sisällä saa polttaa. Kesät talvet aina joutuu lähteä ulos
- Anonyymi
En ehkä ois tavannu kaivattua silloin ilman röökii
🚬🔥
t.aski päivässä pitää hammaslääkärin loitolla 😂Itse tupruttelin pitkään ikävään. Mutta se on loppu nyt. Rouskutan porkkanaa eikä tarvitse lähteä sitä varten ulos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370