Toivottavasti myös sinä rakkaani lopetat sen. Mennään lenkille yhdessä :)
Lopetin tupakoinnin
20
329
Vastaukset
- Anonyymi
just kelasin et käviskö tos
- Anonyymi
Elämän muutos alkaa siitä kun aloittaa.
- Anonyymi
Oli tarkoitus lopettaa osittain miehen takia. Nyt joutuu keksimään uuden motivaattori, kunhan saan hermot läjään ensin.
- Anonyymi
Minäkin lopetin tunti sitten. Kohta aloitan uudestaan.
- Anonyymi
Mä tumppasin ilman lääkkeitä ja lopetin kerralla 8 vuotta helpompaa olla tosi.
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
- Anonyymi
CigarettesAfterRun kirjoitti:
Minä lopetin pari kuukautta sitten kun alkoi tulla pakottavaa oksennusrefleksiä kurkkuun. Se on nyt vähän helpottanut.
Yskittääkö vielä?Taisit oikeasti lopettaa paljastavan yskäsi takia.Piilossa on vaikea näin olla.Tämä naiselle.
- Anonyymi
Moikka rakas. Poltan mielellään vielä askin viikossa. Ei kai haittaa?
- Anonyymi
Lopetan kun saan seuraa ja muuta tilalle.
Muutakin kun lenkille menoa mieluusti. - Anonyymi
Palstasedän uudet ja raikkaat kesänikit🤣
- Anonyymi
Vartin välein ketjussa savuaa
🔥🚬💨- Anonyymi
Voi vattu😠😷🫁🩸
- Anonyymi
kuolenpahan nopeemmin🥲
- Anonyymi
Et välttämättä itse.
- Anonyymi
Miettikää lemmikkien tuskaa,silmät oireilee passiivisesta savusta ja miten niillä on pienet sieraimet,keuhkot.Koirilla ja kissoilla on yleisiä nenässä polyypit ja pahenee syöväks tupakan myrkkyjä haistellen.
- Anonyymi
Ei sisällä saa polttaa. Kesät talvet aina joutuu lähteä ulos
- Anonyymi
En ehkä ois tavannu kaivattua silloin ilman röökii
🚬🔥
t.aski päivässä pitää hammaslääkärin loitolla 😂Itse tupruttelin pitkään ikävään. Mutta se on loppu nyt. Rouskutan porkkanaa eikä tarvitse lähteä sitä varten ulos.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem1013258Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo32628HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat752506Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k721483Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi
Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?921472Valkoinen Golf
Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.161055Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696184975Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N334964Moottorisahalla kauppaan
Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s10877- 50834