Kalateltta ja Siipiteltta

Anonyymi-ap

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt lautaset pitkin pöytiä ja viinikin normikaupan veslitkua. Ei homma toimi ollenkaan paikallisilla yrittäjillä.

17

2191

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Höpö höpö. Hyvin homma onnistaa👍

• Anonyymi

Mene katsomaan niin näet että ei homma toimi.

• Anonyymi

Kallista..

• Anonyymi

Suomussalmen ihme kun yrittää, niin ei toimi kuin rasismi.

• Anonyymi

Sammakoita syöttävät, nuijapäät😠

• Anonyymi

Odotus 1hrs

• Anonyymi

Muuten ok odotus vain 1hrs

• Anonyymi

Kotona on paras ruoka ja tietää mitä syö. Avuttomat syövät toisten tekemiä kötöksiä ja vielä inisevät kuin itikat. 🦟🦟🦟👎

• Anonyymi

Kuka sitä muikkukioskia pitää?

• Anonyymi

Joona oli ostoksilla Lempäälän S-marketissa perjantai-iltapäivänä, kun hän teki epämiellyttävän havainnon paistopisteellä.

– Olin tarttumassa yhteen pitsaan, kun tarjoiluastiasta nousi ilmaan kärpäsparvi, Joona kertoo.

• Anonyymi

Joonalle jatkossa kärpäspizzaa. 🍕🪰😆

• Anonyymi

Joona sai kerralla tietää mitä tarkoittaa kun puhutaan elävästä luomuravinnosta.

Bon Appetit vai mikä se oli.

• Anonyymi

Tietysti kuhmolaisilla harmittaa kun ahkerat yrittäjät tienaavat satoja tuhansia Kamarimusiikin aikana. Olen käynyt sfinx wings paikassa ja fisuteltalla, kummassakin supliikkimiehet vetäjinä ja appeet kummassakin o ja k. Näin pahansuopaista kuntaa ei varmaan muualta Suomesta löydy, en ihan kaikissa ole käynytkään, mutta siltä se vaikuttaa. Kuhmolainen kun suunsa avaa niin ruskeaa näkyy, niin kannattaisi pitää se kiinni 😂 Baana on vapaa Kuhmossa ei ole rajoitettu saako ryhtyä yrittähäksi.

• Anonyymi

Vai satoja tuhansia tienaavat. Persnettoa tuo hotelli tehnyt vuosikausia Finderin mukaan, joten nytkö mennään plussalle ensivuonna?

• Anonyymi

Aloittaja on täysin oikeassa, kuka kestäisi kuhmolaisia selvinpäin vinksissä katsella ja kuunnella? Olin isekin järkyttynyt kun Kalateltassa oli aterimia pöydillä mutta se korjataan terapeuttini kanssa. Kide on ihan huono kun se näkyy ikkunasta, ja joku vuudstomppi on tulossa ja melua

• Anonyymi

järvestä saan kalaa kuhaa enemmäkseen ja potut pellosta, siinäpä se

• Anonyymi

Kalateltassa mitään vikaa ole. Hyvä turistirysä. Paikalliset wanna be somebody saapuu sinne yleensä kännissä jauhamaan typeriä juttujaan. Parhaimmat niistä luulee että joku vielä kaipailee niitä sinne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3752
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3134
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2739
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2420
    5. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    6. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2387
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2357
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2266
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe