HEI AUTOILIA! Lauantai noin klo.15.00 ajoit Sotkamossa s-marketin suojatiellä tietä ylittäneen jalankulkian edestä törkeästi ohi Kuhmoonpäin hiljentämättä ollenkaan vauhtia,Jalankulkia oli jo keskiviivalla asti ! Mitä autoilian päässä liikkui !?
Punainen vanhanmallinen volvo!
24
676
Vastaukset
- Anonyymi
Kamala. Hyvä, ettei käynyt pahemmin.
Rekkaria ei ehkä saanut muistiin. Näkyisikö missään kaupan valvontakamerassa?- Anonyymi
Sarjaohjelmia katselen, niin niissä usein "roisto" jää kiinni valvontakameran tai jonkun auton kojelautakameran ansiosta.
Eihän tämä Sotkamo tietysti mikään Emmerdaale ole...........
- Anonyymi
A U T O I L I J A. HOX! J
- Anonyymi
no voi hirvitys toivottavasti saat yösi nukuttua tämän kamalan tapahtuman jälkeen
- Anonyymi
Itse olet jokin ylimielinen hirvitys. Ajattele ny vähän, suojatie on suojatie! Siinä on autolijalla pysähtymisvelvollisuus, kun siinä on ihminen.
Iso tai pieni ihminen. Vauva saattaa olla vaunuissa. Siihen jos paukaset autolla, niin......
- Anonyymi
Mitäs menit
- Anonyymi
Kepulaisella oli kiire haukkumaan persuja.
- Anonyymi
Oliko kommunisti, jolla on liikennelupa?
- Anonyymi
Auto on ollut aatteen värinen.
- Anonyymi
Kun olisi vilihakka ihminen noin potkaiseisi auton kylkeen.
- Anonyymi
Eipä tuossa kohtaa muutenkaan suojatiellä ole merkitystä kun autot aina ajaa sen päälle ja siitä ei normaali jalankulkija pääse yli kuin arpomalla vuoronsa..
Saisi koroke suojatien tehdä tuohon kohtaan. - Anonyymi
olen joutunut joskus jäämään seisomaan keskelle tietä, kun on näyttänyt etteivät pysähdy ollenkaa.
- Anonyymi
Liikennevalot ja valvontakamera lisäksi. Siinä liikkuu kuitenkin päivittäin aika paljon ihmisiä.
Tai sitten.......... ajo sallittu vain pysäköimispaikoille kaupan aukioloaikoina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikennevalot ja valvontakamera lisäksi. Siinä liikkuu kuitenkin päivittäin aika paljon ihmisiä.
Tai sitten.......... ajo sallittu vain pysäköimispaikoille kaupan aukioloaikoina.Kainuuntie suojatiestä nyt kirjoitellaan.Ei kaupanedessä olevasta joka vie kaupan parkkipaikalle.Kainuuntiellä ei ole valvontakameroita kai...
- Anonyymi
Aika paljon liikkuu sotkamossa sellaisia autoilijoita jotka ei kuule eikä näe enään juuri mitään, joten kannattaa varoa.
- Anonyymi
Korttii ei oo ollut milloinkaan kuskilla
- Anonyymi
kyllä on oikeinkirjoitus hanskassa: autoilia....jalankulkia.
- Anonyymi
Joko opettajalla käy aika pitkäksi pitkällä kesälomalla, kun pitää tänne tulla viisastelemaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko opettajalla käy aika pitkäksi pitkällä kesälomalla, kun pitää tänne tulla viisastelemaan?
Onko tässä enää kuin kolme viikkoa, kun koulut alkavat.
Muistakaahan sitten varoa, kun koululaiset tulevat liikenteeseen mukaan. Autoilijat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tässä enää kuin kolme viikkoa, kun koulut alkavat.
Muistakaahan sitten varoa, kun koululaiset tulevat liikenteeseen mukaan. Autoilijat!Koulut alkaa aikaisin, kuudes päivä elokuuta jo.
- Anonyymi
Mitä virheistä nipottamaan, tosi asia on ollut kyseessä.Luulen että itse kullakin voisi tulla virheitä tilanteen jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä virheistä nipottamaan, tosi asia on ollut kyseessä.Luulen että itse kullakin voisi tulla virheitä tilanteen jälkeen
Jotkut eivät osaa pysyä asiassa. Ei edes silloin, kun asia on vakava!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut eivät osaa pysyä asiassa. Ei edes silloin, kun asia on vakava!!
Totta.Siinä ei naurata eikä ole nipotukselle sijaa, jos ja kun joutuu näkemään onnettomuuden.
Ei ole helppo tilanne katsoa ja auttaa vaikeasti loukkaantunutta ihmistä ja odottaa ambulanssia. Ei voi kuin kuunnella ja noudattaa hoito-ohjeita ja rukoilla, ettei hän menehdy siihen paikkaan!
Kokenut "kaiken" tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.Siinä ei naurata eikä ole nipotukselle sijaa, jos ja kun joutuu näkemään onnettomuuden.
Ei ole helppo tilanne katsoa ja auttaa vaikeasti loukkaantunutta ihmistä ja odottaa ambulanssia. Ei voi kuin kuunnella ja noudattaa hoito-ohjeita ja rukoilla, ettei hän menehdy siihen paikkaan!
Kokenut "kaiken" tietää.Olihan se helpotus kuulla ambulanssimiehen sanat: Oli sinulla varmasti pitkä aika odottaa meitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432191Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist168864Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675