Nyt ne ovat jämähtäneet paikoilleen.
”Kuin paistinpannulla olisi”
Kovimmat helteet tulevat Suomeen aina Venäjältä
9
186
Vastaukset
- Anonyymi
Kovat helteet 25 °C 😆
- Anonyymi
Kuinka se on mahdollista että Venäjältä voi tulla mitään hyvää? Suomalaiset kyllä nauttii auringosta ja kesälämpimistä, mutta eikös ne energiat ja muut hyödykkeet ole kaikki pakotelistoille kuuluvia asioita. Valtamedioiden mukaan eihän Venäjältä voi tulla mitään positiivista asiaa. Meillä ei ole lupaa ainakaan ääneen sanoa, että ne tulevat Venäjältä, niin kauan kuin sanomme nauttivamme niistä.
- Anonyymi
– Niin talven kovimmat pakkaset kuin kesän kuumimmatkin helteet saapuvat Suomeen usein idästä, Venäjältä. Ne ovat mantereista, kuivaa ilmaa, Valtonen sanoo. Kesäisin korkeapaine tuo mukanaan tyypillisesti kuivaa ja lämmintä ilmaa mantereelta, pitää sään poutaisena ja liikkuu hyvin hitaasti. https://yle.fi/a/74-20173311
Tuskin tuossa nyt mitään hirvittävää tapahtuu, eikä korkeammista lämpötiloista edes kannattaisi sen suurempaa haloota nostaa. Näyttää kuitenkin olevan niin että kaikesta vähänkään poikkeavasta halutaan tehdä maailmanlopun ennakointia. Olipa se sitten muutaman päivän kestävät vähän kovemmat pakkaset tai parin viikon helteet. Olisikin syytä tutkia ja etsiä tietoa mitä kaikkea muualla maailmassa on tapahtunut ja tapahtuu myös sään suhteen. "Näin on aina ollut ja näin on aina oleva"🤓 - Anonyymi
Suomalaiset ovat historian saatossa saaneet hikoilla paljon venäjän takia.
- Anonyymi
Ui ui nyt valitetaan lämmöstä talvella pakkasesta.Ui ui uu.
- Anonyymi
Pakkanen on mukava.
- Anonyymi
Aurinkohan nousee idästä, mutta onneksi laskee länteen ! Maapallon kierto pitäisi muuttaa, mutta aika vaikeaa se voisi olla ? Lämmön kanssa jotenkin pärjää, mutta jos sieltä alkaa kuulaa ja pieniä lentäviä, räjähtäviä ammuksia tulisuihkuineen tulla, niin nopeasti vain länttä kohti juostava. Ei pitele raja-aidat drooneja, vaikka este olisi korkeakin ja kun aita on kesken tekoinen ja liian lyhyt jo valmiiksi. Kunhan malliksi ja pelotteeksi vain kyhäsivät piikkilankaa ristiin !
- Anonyymi
eikö kylmä idästä ja kuuma etelästä?
lännestä sateita ja pohjoisesta saapuu....revontulia joita voi katsella ja sanoa, että onpas nätti taivas tänään ja mun pää kun oli ihan kipeä- Anonyymi
pohjoisesta ei saavu mikään koska pohjoisen isten on tarkoitus mennä
ihmiskunta muuttaa pohjoiseen koska se on POHJOISEN IHMISEN KUTSU
se on mystinen kutsu jota kaikki kuuntelevat vaikka se on tuhon tie itsessään
siksi sieltä ei saavu sade, ei kylmä, eikä lämpö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071