Miten on? 😌
Tekikö mieli laittaa viesti?
102
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Ei.
- Anonyymi
Ei edes harkinnassa.
- Anonyymi
Joka ainut päivä.
- Anonyymi
Etkä kuitenkaan laita 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä kuitenkaan laita 🙄
Tiiätkö, mulla on semmoinen asia että ei sitä vaan viestillä voi millään kertoa, vaan kasvokkain. Enkä tiedä tai oikein uskalla muutakaan viestiä laittaa syystä jota en sen kummemmin tänne kirjoittele.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö, mulla on semmoinen asia että ei sitä vaan viestillä voi millään kertoa, vaan kasvokkain. Enkä tiedä tai oikein uskalla muutakaan viestiä laittaa syystä jota en sen kummemmin tänne kirjoittele.
Onko kielletty
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kielletty
Vaikutat aika fanaattiselta kun joki kuppaat tietoa palstaäijältä tai syötät ”tietoa” sen kommentteihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Etkä kuitenkaan laita 🙄
Ei oo numeroo ..laita viestii🚙🚀🚤📞📱ok
- Anonyymi
Tykkään vieläkin .
- Anonyymi
Miten on kannattaako odottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on kannattaako odottaa?
Hän ei odota. :((
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei odota. :((
Miksi ei odota?
- Anonyymi
Melkeinpä joka päivä ja joskus kirjoittanut sen jo valmiiksikin. On kuitenkin oltava realistinen itsensä suhteen ja hän saa varmasti paremmankin miehen.
- AnonyymiUUSI
Mullakin on eräälle paljon asiaa (kyllä, vieläkin 🤭), jotka pitäisi saada paperille. Ajattelin, että voin lukea sitten joskus ne hänelle kun makoilemme ulkona, rauhassa. Minä vatsallaan jalkojani heilutellen, hän selällään vieressäni, heinä suupielessä ja käsi kädessä... 🙂
- Anonyymi
Mulla on jo toinen. Toivottavasti hänkin löytää jonkun kivan. On sen ansainnut. Me ei sovita toisillemme.
- AnonyymiUUSI
Mulla myös, oon naimisissa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös, oon naimisissa
Joo tää ei kyllä onneks osu. Jos on yhdessä silloin ei pitäisi kaivata muita. Enkä tietty ole paras puhumaan kun olen sitä aiemmin tehnyt. Nykyisen kanssa en aio siihen sortua jos tämä vielä tästä etenee.
- Anonyymi
Kyllä mutta en uskalla.
- Anonyymi
Kyllä ne viestit on nyt laitettu hänelle tältä elämältä. Toivon että löytää omanlaisensa naisen.
- Anonyymi
Kerään rohkeutta, kuvaa katselen ja mietin olisiko meillä ollut rakkautta? Epäilen että olisi, olen hyvin pettynyt itseeni ja ajattelen alati kuinka tästä voisi päästä eteenpäin, tavalla joka näyttäytyisi uudelta mahdollisuudelta.
- Anonyymi
Mitä teit?
- Anonyymi
Ilmeisesti herne mennyt nenuun eikä lähde pois😬
Naiselta🌹- AnonyymiUUSI
Osu ja upposi täällä päässä😊. Millä ihmeellä saan sen pois? Voitko auttaa minua rakas?
- Anonyymi
Tykkää lykkää se sinne ja sillä siisti.
- AnonyymiUUSI
Ja raportti perään vai?
- Anonyymi
Tää nyt on vähän semmonen juttu että kumpikaan ei pysty toista rauhaan jättämään. Otetaan taas happea sitten 😂
- AnonyymiUUSI
Hyvin pystyy.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin pystyy.
Pysty sitten.
- Anonyymi
No laita kun kerran mieli tekee
- Anonyymi
Aaa, roikutaanko toisissamme🤔😁
Naiselta 🌹- AnonyymiUUSI
Roiku vaan.
- Anonyymi
Onnea villiäiseni ❤️ Olisin voinut aamulla muistaa onnitella, mutta mitenpä sitä, varhaisdementikko... Kerro sitten sopivan hetken koittaessa mitä haluat lahjaksi 😏(Violetti 🍀 oli jo ruskea) p.s tauko
- Anonyymi
Mä laitan toisen puolesta käykö?
- Anonyymi
Ai, ootko se toinen nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, ootko se toinen nainen?
En, olen mies...
- Anonyymi
Juuei 🩷
😉
☕️ - Anonyymi
Ei enää tee mieli. Yritin kai liikaa, ja tein itsestäni pellen. Ymmärsin lopulta, että mies ei ollut kiinnostunut minusta, vaan huomiostani. En jahtaa miestä, joka ei tykkää takaisin.
-sivusta n- Anonyymi
JOS MIES ON KIINNOSTUNUT, NIIN SILLOIN HÄN OTTAA YHTEYTTÄ JNE. TYHMÄKÖ OLET
- AnonyymiUUSI
Palstakirjoittelulla yrittäminen on niin pop ja pettymyksiä täynnä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
JOS MIES ON KIINNOSTUNUT, NIIN SILLOIN HÄN OTTAA YHTEYTTÄ JNE. TYHMÄKÖ OLET
Sinä joka, et osaa edes ottaa caps lockia pois, niin huutelet täällä muita tyhmiksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstakirjoittelulla yrittäminen on niin pop ja pettymyksiä täynnä.
Yritin irl. Vastasi takaisin sanalla tai kahdella, yleensä ei vastannut mitään. Olin tyhmä ja hölmö, myönnän sen. 🧠👈
Noooh, etteenpäin sano mummo.
17:57:44 - AnonyymiUUSI
Kivat on olettamukset sinulla. Älä liikaa pyörittele asiaa päässäsi sillä kärpäsestä tulee härkänen.
- AnonyymiUUSI
Viestiä en oikein koskaan ole hänelle halunnut laittaa enkä vastaanottaa. Siis "sellaista" viestiä. Haaveilen ihan irl- kohtaamisista ja keskusteluista. Eniten kuitenkin sanattomasta viestinnästä, halailusta ja silittelyistä, yhdessä lepäämisestä. Niin outo ja old fashion minä oon.🤭🩷
- AnonyymiUUSI
Eikö se oma siippa enää houkuta kun täällä roikut. 🤷🏻♂️
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se oma siippa enää houkuta kun täällä roikut. 🤷🏻♂️
Mikä oma siippa? Ei ole sellaista.
- AnonyymiUUSI
Kannattaa kyllä harrastaa sitä sanallistakin viestintää. Kommunikaation puutteeseen ne suhteet yleensä kaatuu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kyllä harrastaa sitä sanallistakin viestintää. Kommunikaation puutteeseen ne suhteet yleensä kaatuu.
Sivusta totean: minulla kaksi hyvää pitkää liittoa oli sellaisia, että suhdetta ei kauheasti puitu vaan juteltiin paljon muita asioita. Suhteet eivät kaatuneet puhumattomuuteen vaan toisen kuolemaan ja ensimmäinen liitto työpaikan takia muuttoon ym.käytännön syihin ja ikäeroon. Ainoa huono liitto oli sellainen, jossa suhteessa keskusteltiin ja puitiin koko ajan tilannetta ja oltiin mustasukkaisia. Itselle ei suhteesta ja tunteista jauhaminen ilmeisesti sovi. Eikä sopinut kai sille toisellakaan. Se liitto ei kauan kestänyt. Mieheltä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta totean: minulla kaksi hyvää pitkää liittoa oli sellaisia, että suhdetta ei kauheasti puitu vaan juteltiin paljon muita asioita. Suhteet eivät kaatuneet puhumattomuuteen vaan toisen kuolemaan ja ensimmäinen liitto työpaikan takia muuttoon ym.käytännön syihin ja ikäeroon. Ainoa huono liitto oli sellainen, jossa suhteessa keskusteltiin ja puitiin koko ajan tilannetta ja oltiin mustasukkaisia. Itselle ei suhteesta ja tunteista jauhaminen ilmeisesti sovi. Eikä sopinut kai sille toisellakaan. Se liitto ei kauan kestänyt. Mieheltä
Minulla sama kokemus naisena. Ei kiitos mitään suhdehöpötystä, kiitos. Yhdessä tekemistä ja rupattelua muuten. Toimii!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aina hälyttävä hetki kun nainen sanoo: meidän pitäisi vähän jutella.. Siitä alkaa lähtölaskenta. Ei kiitos enää suhdetta puivaa naista kiitos.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu mutta tässä palstaäijän teennäisen ilmavassa hubbabubassa mitä se tänne kirjoitti on nyt nääs se ongelma, että se puhui sanattomasta viestinnästä, eli haluaa tuskin viedä tätä nextille levelille. T naiselta jollekin jankuttajalle
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu mutta tässä palstaäijän teennäisen ilmavassa hubbabubassa mitä se tänne kirjoitti on nyt nääs se ongelma, että se puhui sanattomasta viestinnästä, eli haluaa tuskin viedä tätä nextille levelille. T naiselta jollekin jankuttajalle
Totta kai haluan nextille levelille. Mutta en minkään viestien kautta.
18.34.09 - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulla sama kokemus naisena. Ei kiitos mitään suhdehöpötystä, kiitos. Yhdessä tekemistä ja rupattelua muuten. Toimii!
1-3 kertaa vuodessa voi tehdä suhteesta tilannepäivityksen mikä mättää ja mikä toimii. Sitten syödään hyvin ja rakastellaan.
Mies - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
1-3 kertaa vuodessa voi tehdä suhteesta tilannepäivityksen mikä mättää ja mikä toimii. Sitten syödään hyvin ja rakastellaan.
MiesIhanalta kuulostaa 🥰😍🩷
- AnonyymiUUSI
Ei hän koskaan laita
- AnonyymiUUSI
en todellakaan laita kellekään mitään enää koskaan
- AnonyymiUUSI
Asiat eivät viestien avulla etene. Siksi moni nuori ja vanhempikin on tänä päivänä yksin. Ei vain osata enää lähestyä ilman puhelinta toista ihmistä. Ja viestit on helppo tyrmätä, jättää vastaamatta, vastata väärällä tavalla jne. Puhelinten ja netin piti lähentää mutta ne vain etäännyttää ihmiset toisistaan.
- AnonyymiUUSI
Helppohan se on, jos kylässä on yksi ainut kauppa jossa kaikki eläkeläiset käyvät ostoksilla. Tottakai siellä törmää siihen kaivattuunsa. Jossain kaupungissa eipä niinkään.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Helppohan se on, jos kylässä on yksi ainut kauppa jossa kaikki eläkeläiset käyvät ostoksilla. Tottakai siellä törmää siihen kaivattuunsa. Jossain kaupungissa eipä niinkään.
Kaupungeissa on työpaikat, kantabaarit, harrastukset, pihatalkoot jne. Jne. Missä kaivattuusi alunperin on törmännyt ja ihastunut. Ei kai netissä sentään?
- AnonyymiUUSI
Laitoin pitkän viestin jossa paljon pohdittavaa.
- AnonyymiUUSI
No on sen lähettäminen lähempänä kuin kauempana, ei kestä pää enää kauan ja sydän itkee.. tuli mitä tuli.
- AnonyymiUUSI
https://www.youtube.com/watch?v=YlclVFrJazk&list=RDYlclVFrJazk&start_radio=1
KYllä!!- AnonyymiUUSI
tää kosketti minua...................... onko tää jokin kolmoisdraama................... ei kannata tehdä mitään lopullista......................tsemppiä <3
00
- AnonyymiUUSI
Kenelle muka olisin halunnut?
- AnonyymiUUSI
Et arvaakaan kuinka paljon 😘
- AnonyymiUUSI
’mä rakastan sua’ ei merkkaa mitään. perustietoo.
- AnonyymiUUSI
Puhuen kyllä merkkaa, mutta viestinä ensin? En suosittelisi ehkä... Sen voi tulkita myös vitsiksi tai testiksi, jos ensi kertaa viestitse kertoo. Myös vähän pelkurimaista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Puhuen kyllä merkkaa, mutta viestinä ensin? En suosittelisi ehkä... Sen voi tulkita myös vitsiksi tai testiksi, jos ensi kertaa viestitse kertoo. Myös vähän pelkurimaista.
Onhan se vähän möööh viestillä eka kertoa, mutta jos siltä tuntuu niin silloin tuntuu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se vähän möööh viestillä eka kertoa, mutta jos siltä tuntuu niin silloin tuntuu
Muistuttaa vähän sitä kun teininä laitettiin paperilappu takin taskuun. Nimellä tai ilman. Sellaisen vastaanottaminen oli aina vähän ristiriitaista, vaikka olisi itsekin henkilöstä tykännyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
joo jokku sanoo ihan livessä mutta eipä tarkota
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistuttaa vähän sitä kun teininä laitettiin paperilappu takin taskuun. Nimellä tai ilman. Sellaisen vastaanottaminen oli aina vähän ristiriitaista, vaikka olisi itsekin henkilöstä tykännyt.
Joo, ei voinut tietää oliko kaveriporukalla väsätty juttu ja kuinka tosissaan kirjoitettu. Odotettiinko millaista reaktiota vastaanottajalta. Ja jaettiinko reaktio kuinka monelle. Kasvokkain sanottu juttu on ihan eri. Tai kahdenkeskinen pusu piilossa muilta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä ihmiset rakkauspäissään tekee vaikka mitä
- AnonyymiUUSI
Ne voi laittaa jotka ei ole laittaneet.
- AnonyymiUUSI
Joo sama. Valitaan sit parhaimmat 🤭
- AnonyymiUUSI
Mitä irstasta tässä oli. Taitaa olla sun ihan omassa päässäsi vain nuo.
- AnonyymiUUSI
On jotenkin vaikea edes kuvitella miltä se tuntuisi, jos voisi vain lähettää hänelle viestin silloin kun siltä tuntuu.
- AnonyymiUUSI
Samanlainen tunne itselläni. sivusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Samanlainen tunne itselläni. sivusta
Mikä teitä estää?
- AnonyymiUUSI
Mietin tätä. Tuntuisi kevyeltä. Olisi helpompi hengittää.
21:32:33 - AnonyymiUUSI
Ei se siitä helpotu, vaikka se toinen lähettäisi viestiä. Jos ei itseltä löydy rohkeutta lähettää viestiä silloin, kun siltä tuntuu. Monet jutut kuivuu kasaan, kun keskustelun ylläpito on yksipuoleista. Ihmiseltä voi kysellä ihan vain kuulumisia.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei se siitä helpotu, vaikka se toinen lähettäisi viestiä. Jos ei itseltä löydy rohkeutta lähettää viestiä silloin, kun siltä tuntuu. Monet jutut kuivuu kasaan, kun keskustelun ylläpito on yksipuoleista. Ihmiseltä voi kysellä ihan vain kuulumisia.
Ei ole rohkeudesta kiinni. (Oikea syy ei kuulu palstalle.)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään viestit ei ole pakollisia. Tunnen monia onnellisia pitkiä parisuhteita, joissa ei lähetellä mitään viestejä, vaan soitetaan, jos on asiaa, kun toinen on esim töissä.Miksi pitäisi viestitellä kun asutaan yhdessä? 😅 Ellei sitten ole valtavaa kartanoa, jonka toiseen päähän pitää ilmoittaa että ruoka on valmis.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ylipäätään viestit ei ole pakollisia. Tunnen monia onnellisia pitkiä parisuhteita, joissa ei lähetellä mitään viestejä, vaan soitetaan, jos on asiaa, kun toinen on esim töissä.Miksi pitäisi viestitellä kun asutaan yhdessä? 😅 Ellei sitten ole valtavaa kartanoa, jonka toiseen päähän pitää ilmoittaa että ruoka on valmis.
Ei tietenkään ole kyse tilanteesta, jossa OLLAAN JO PARISUHTEESSA. 🙄
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten parisuhteet liittyy ikäväpalstalla olevaan ketjuun? Tuskinpa tunnet, koska ei silloin nimenomaan soiteltaisi ja häirittäisi vaan laitettaisiin viesti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miten parisuhteet liittyy ikäväpalstalla olevaan ketjuun? Tuskinpa tunnet, koska ei silloin nimenomaan soiteltaisi ja häirittäisi vaan laitettaisiin viesti.
Nii.n tästä palstaäijän häröilystä ja lähinnä itsensä kanssa keskustelusta olidi helppo päätellä, ettei hänen arjessaan ole kyse parisuhteista. Sinunkin ”tuskinpa tunnet” heitto vaikuttaa siltä, ettet ole aivan tässä päivässä
- AnonyymiUUSI
Ei kui
- AnonyymiUUSI
Ristiriita repii minut kahtia.
- AnonyymiUUSI
Miksi ristiriita?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ristiriita?
Hän osaisi päätellä. Kunhan purin sydäntäni.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hän osaisi päätellä. Kunhan purin sydäntäni.
Oletko varma, että osaisi päätellä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko varma, että osaisi päätellä?
Kyllä hän osaisi.
- AnonyymiUUSI
Haaveilen, että hänhän voisi tulla tuohon ylös tien laitaan ja juoksisin hänen syliin. Olisipa ihanan helppoa 🙂 Mutku jyrkähkö ylämäki, tervaa keuhkoissa ja, ja... No ei se mene aina niin kuin Strömsössä 🤷🏼♀️ Mutta tiedän että se päivä vielä koittaa, ja niin tietää hänkin 😌 Silloin mikään ei jarruta minua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Haaveilen, että hänhän voisi tulla tuohon ylös tien laitaan ja juoksisin hänen syliin. Olisipa ihanan helppoa 🙂 Mutku jyrkähkö ylämäki, tervaa keuhkoissa ja, ja... No ei se mene aina niin kuin Strömsössä 🤷🏼♀️ Mutta tiedän että se päivä vielä koittaa, ja niin tietää hänkin 😌 Silloin mikään ei jarruta minua!
Ohi.
Mikset itse laittanut minulle, stalkkaat vaan. :)
- AnonyymiUUSI
Miten hän sua stalkkaa, tää kiinnostaa ?Minkä mies kokee stalkkauksena?
Anonyymi kirjoitti:
Miten hän sua stalkkaa, tää kiinnostaa ?Minkä mies kokee stalkkauksena?
En tarkoittanut kirjaimellisesti, vaan kielellisesti leikin tässä.
- AnonyymiUUSI
EgoKuolema kirjoitti:
En tarkoittanut kirjaimellisesti, vaan kielellisesti leikin tässä.
Miten stalkataan kielellisesti? Olet ennenkin väittänyt häntä stalkkeriksi. Nyt selvitetään tää. Mitä tarkoitat?
Anonyymi kirjoitti:
Miten stalkataan kielellisesti? Olet ennenkin väittänyt häntä stalkkeriksi. Nyt selvitetään tää. Mitä tarkoitat?
Tarkoitin, että ilmaus stalkkaus ei tarkoittanut tässä kirjaimellista stalkkausta, vaan enemmänkin toisten somejen seuraamista ja vastaavaa.
- AnonyymiUUSI
EgoKuolema kirjoitti:
Tarkoitin, että ilmaus stalkkaus ei tarkoittanut tässä kirjaimellista stalkkausta, vaan enemmänkin toisten somejen seuraamista ja vastaavaa.
Eli jos nainen seuraa sinua somessa, koet hänet stalkkeriksi? Ovatko kaikki someseuraajasi stalkkereita vai ainoastaan kyseinen nainen?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli jos nainen seuraa sinua somessa, koet hänet stalkkeriksi? Ovatko kaikki someseuraajasi stalkkereita vai ainoastaan kyseinen nainen?
Joko sinä kerkesit oikein henkulöimäänkin tämän palstaäijän lorun naista kun noin hanakasti kyselet siltä? Hu huh
- AnonyymiUUSI
Kielarin kö laitoit 🤪⚡⚡💥
- AnonyymiUUSI
Hevosen k*rpä- muistatteko kun se joku äärioikeiston edustaja (hännikäinen) lähetteli naispuolisille tunnetuille henkilöille em viestejä kun halusi lähestyä vastakkaista sukupuolta kuin alakoulun pihalla letistä vetäen. Täällä on vähän samanhenkistä epätervettä hihittelyspirittiä välillä
- AnonyymiUUSI
Laitan aina viestin, kun on asiaa. ☺️
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668