Kuuma kesä ja legenda liikkeellä.
Legenda rullaluistimilla
11
264
Vastaukset
- Anonyymi
Iltaisin näyttää liikkuvan rullaluistimilla.
- Anonyymi
Sleepy sleepersin sanoin: "Monenlaista pellee ja fakiirii, varmaan on prkle mukavaa niin."
- Anonyymi
No nyt on sitten ollut aurinkoisia päiviä ruskettua ja kerrankin tarpeeksi, eikä ne näillä näkymillä ole loppumassakaan. Ettei nyt vaan kohta legendaa vahvan rusketuksen takia sekoitettaisi tiettyihin kaukaisilta mailta saapuneisiin! 😆
- Anonyymi
Legenda on legenda, joten vain tietämättömät sekoittavat.
- Anonyymi
Eikö se ole aika rumaa kun valkeat puukosta tulleet arvet loistaa.
- Anonyymi
Julkkis ja legenda ilman mitään lahjoja tai menestystä. Ihan hyvä saavutus 😁😁
- Anonyymi
Mikä legenda se tää olevinaan on? Ei ole tiettävästi tehnyt juuri mitään mainitsemisen arvoista ellei paljastelua lasketa.
- Anonyymi
Perus pienituloinen eläkeläinen , mutta ihan tunnistettava hahmo.
- Anonyymi
Tuskin on haittaa kenellekään, mutta ainahan valittajia löytyy.
- Anonyymi
ei tästä mutta miesystävästään on
- Anonyymi
Vielä on helteitä jäljellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 975582
- 564241
- 462516
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282338Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201178- 231085
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431071