jos meikkaisi reilusti ja laihduttaisit. Moikka, lähden nyt mun jahdilla merelle!
Nainen olisit edes siedettävämmän näköinen
40
595
Vastaukset
- Anonyymi
Vielä muutama viikko niin kyllä se koulu sitten alkaa ja saat sinäkin jotain järkevämpää tekemistä elämääsi.
- Anonyymi
Miksi lyttäät toista jatkuvasti? Koetko näin tekeväsi vaikutuksen? :D
- Anonyymi
Hänellä itsellään on valtavan paha olo ja epävarmuus itsestään. Peruspsykologiaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänellä itsellään on valtavan paha olo ja epävarmuus itsestään. Peruspsykologiaa
Tuo vanha ukkeli on mielenterveys potilas. Nimeä ei tarvitse kirjoittaa oletan
- Anonyymi
Narsistin tapa toimia, kun ei kelvannut hänelle
- Anonyymi
’sua on hyvä vetää’
älä koskaan kompastele mun olkkarissa vtun sika- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Älä itketä muaaaa
- Anonyymi
Johan on kommentit.
- Anonyymi
Tuntuu vähän seko ADHD:ltä.
- Anonyymi
Voi voi. Olisipa harmi, jos ajaisit karille.
- Anonyymi
Ja harmi jos vaikka jäis sinne😅🤭.
- Anonyymi
Illaksi kotiin 👋
- Anonyymi
Ihana olla ällö
- Anonyymi
Mä en tykkää meikata näin kesähelteillä. Paino laskee pikkuhiljaa. En kuitenkaan näännytä itseäni hengiltä.
- Anonyymi
Vaikutat todella epämiellyttävältä ihmiseltä🧐
- Anonyymi
Tyyppi selvästi vainoaa naista
- Anonyymi
Nin,ei hän halua sitä naista ainakaan itsellensä.
- Anonyymi
Minusta tämä äijä kiusaa lähinnä itseään kuvittelemalla että nämä avautumiset muka kasautuisi jonkun yksilön harteille. Jahti taitaa olla esim soutuvene päreinä häkkivarastossa, mutta se ei ollut nyt pointti varsinaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tämä äijä kiusaa lähinnä itseään kuvittelemalla että nämä avautumiset muka kasautuisi jonkun yksilön harteille. Jahti taitaa olla esim soutuvene päreinä häkkivarastossa, mutta se ei ollut nyt pointti varsinaisesti
😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nin,ei hän halua sitä naista ainakaan itsellensä.
Eikä useammat naiseyt gubbee ottais! Riemu rositat vois ottaa!
- Anonyymi
On se hyvä jahti.
https://www.hk.fi/tuotteet/hk-jahti/ - Anonyymi
Sinuako varten???????
- Anonyymi
Joo ja vedä sellaiset meikit naamaan että näkyy ja kauas.
Huuliin silkoonia ja tissit törrölleen niin johan alkaa muna nousee.
- Anonyymi
mieti ku en ois noita naisena haistellu tilannettanne:) 3 lasta ja 15 vuotta yhessä ja oisitte sivussa leikkiny.
mikään ei ole todellista - Anonyymi
Jätä mato rauhaan tuo nainen! Tarvitset itse apua ennen muuta kun et pysty ajattelemaan selkeästi etkä kunnioittamaan muita.
- Anonyymi
Mikä sinä luulet olemaan sanomaan yhtään mitään mistään. Tulepps kerrankin näköpiiriin niin tiedät tuleesi s* atana.
- Anonyymi
Voi luoja sentään.
Tästä ei kyllä parane laihduttaa yhtäkään kiloa. - Anonyymi
Voivoi, mitenköhän mun pienen käy, kun koulut alkaa. Siellä oli pari numeroa joita pitäis päästä korottaan.. Opettajakin on oudon ankara, mutta kauhean suloinen.. En tiedä yhtään miten se kymppi vedetään...
- Anonyymi
Osaamisella!
- Anonyymi
No kiitoksia. En ole täällä maapallolla miellyttääkseni ketään ulkonäöllisesti, jos joku ei pidä ulkonäöstäni niin voi voi. Etsiköön sitten sellaisen joka miellyttää silmää.
- Anonyymi
Mähän meikkaan ja mul on daisarit.
- Anonyymi
Urheillessa ne meikit vaan sotkeentuu. Kyllä salilla miehet tykkää minusta vaikka en mikään hernekeppi olekaan.
- Anonyymi
No meeppä sinne merelle mies.
Mä keskityn niihin ihmisiin joiden mielestä riitän sellaisena kuin olenkin .
Säkin voisit vaikka ekaksi kasvaa edes miehen mittaseksi että olis muutakin isoa kun suu ja muna ...😂 - Anonyymi
Toivomme ett sun jahtis uppoo.
- Anonyymi
Eli pikkuinen jolla, pienellä putputinmoottorilla seilaat vesijärvellä.
- Anonyymi
Olisit siedettävämmän oloinen, jos et olisi noin typerä.
- Anonyymi
Ja merimies on eri mies.
- Anonyymi
Sinusta ei saa siedettävän näköistä millään
- Anonyymi
Mun mielestä on aivan ihanaa olla lihava ja nuutunut sun silmissä, aivan timanttia! Siis niin hyvä fiilis kun tiedän olevan pahin kosto sulle että näytän saatanan kamalalta ja epäkiihottavalta. Eikä tarvi välittää! Saan mussuttaa roskaruokaa ja vetelehtiä himassa sen sijaan että koittaisin olla nättinä sun silmissä. Tiedän ja olen myöntänyt itselleni, että olet ainoa mies jonka haluan suhteeseen. Kun et ole elämässäni, voin siis tehdä ilman vastuupaineita ihan mitä vaan lystään. Seuraavaksi ajattelin alkaa vehtaamaan nuorten miesten kanssa. Ne nyt panee kaikkea mikä vähänkin liikkuu ja minun munanimentätaidoilla saan varmaan paljon suosiota ja eri värivaihtoehtoja, läskeistä huolimatta.
Nähdään syksyllä, jos nähdään. Koita olla hukkumatta kun ruorijuoppous on varmasti sinun kohdalla sääntö eikä poikkeus.
P. S Jahdilla? Vastenmielistä. Oikeanlaisilla ihmisillä on purjeveneet. En olisi ikinä uskonut sinusta👎
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361984
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102