ketään? Ei taida säpinää olla. :DDD
Noh onko sulla nyt ollut
36
451
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu?
- Anonyymi
Ottaako noin koville? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottaako noin koville? :D
Ai mikä pitäis ottaa koville?
Helle vähä kyllä yöllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai mikä pitäis ottaa koville?
Helle vähä kyllä yöllä.Kuumassa on ikävä toihuilla😏
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuumassa on ikävä toihuilla😏
SivustaIhan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan ok.
Hyvä😘
- Anonyymi
Ei ole eikä tule.
- Anonyymi
Säpinää on, mutta ei mitään varteenotettavaa.
- Anonyymi
Ei ole ketään, viime kesänä oli lähellä onnistaa mutta nainen katosi näköpiiristä ja oletetusti ajattelin että vaikutus saattoi jäädä puolitiehen.
https://www.youtube.com/watch?v=VFYnwDM4wY8&list=RDejkoomjUUM8&index=6 - Anonyymi
Liikaa mistä valita. 🙋🏻♂️
- Anonyymi
Eikö sulla ollut se punapää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sulla ollut se punapää?
Ei todellakaan multa 😆eikä muuten aloitus kas.
En ole noin idiootti. - Anonyymi
Kuulemma muailma on naisia täys ei maailma yhteen naiseen kaatua niin mun äiti on ainakin mulle opettanu sinänsä huonompi homma että enemmistö koko maailman naisista on samanlaisia mu mulla miehenä on siitä huonompi tilanne että lapsen saanti ilman että äiti on lapsesta tietoinen on mahdotonta joten niiltä osin ei haaveeni toteutunu mu muutoin mulla olis ollu jo ajat si kaks lasta jotka olisin itte yksin kasvattanu aikuisiksi siksi että en tee mitään valehtelevalla ja pettävällä naisella rinnallani
- Anonyymi
Lupasin hänelle että ei muita.
- Anonyymi
Sä sitten olet ihana.
- Anonyymi
😍🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😍🥰
Sä aina testaat mun kyynelkanavien toimivuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin taidat olla nainen 😅
Lupasin tuon miehelle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säkin taidat olla nainen 😅
Lupasin tuon miehelleEn ole, olen mies ja varmaan naapuristasi.
- Anonyymi
Tyhjiä lupauksia maailmaan mahtuu paljon älä ressukka turhaan lupaa mitään sellasta mitä et kuitee pysty pitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itkemään en ole saanu kun yhden naisen keskusteltuani hänen kanssaan olin silloinkin itse melko kännissä kyseinen nainen sattu seurustelemaan luojan luoman kanssa taksikuskin entinen lause millä sain hänet itkemään silti olisit mielummin sen kanssa kui tuon/tämän kusipään
- Anonyymi
Ei ole koska tuhositte elämäni
- Anonyymi
Yleensä noi tuhoaa omankin elämänsä siinä samalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä noi tuhoaa omankin elämänsä siinä samalla.
Tai karma muistaa pitkään jäljestä päitten
- Anonyymi
Hänellä on aina joku.
- Anonyymi
Sun kaltaiset ihmiset on raskasta kuunneltavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kaltaiset ihmiset on raskasta kuunneltavaa.
Mä kehun aina itteeni!❤️
- Anonyymi
kiva esittää hullua kun toinen ei kerro mitään salaa kaiken vuosia eikä kerro vieläkään sitä se on paska mikä paska
- Anonyymi
Ei kiinnosta kuin yksi ja ainoa.
- Anonyymi
Irstailen kun sopiva uhri osuu kohdalle.
- Anonyymi
Vasuri?
- Anonyymi
Mikäs tossa tilanteessa noin nauratuttaa?
Ihan täysin omasta tahdostani mulla
ei ole ollut nyt tässä säpinää.
Vielä.
:D - Anonyymi
Ei ole ketään. E
- Anonyymi
On ja ei ei ja on mistä sitä voi tietää mitä sitä nukkuessaan tekee omasta mielestäni olen nukkuessani kerenny kiertää maailmankin ympäri jo monesti pitäs olla mahdotonta nopeimmalla mahdollisellakin tavalla taitaa mennä vähintäänkin vuorokausi maapallon kiertämiseen edes kerran
- Anonyymi
Eipä oo ilimoja pielly, joskus tulee sellainen nätti poutapilvi kahden eläimen kans vastaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995