Pohjautuu Toyotan rakenteeseen, mutta on parempi kuin Toyota.
Uncharted tulossa markkinoille. Vinkkinä ettei joku erhdy ostamaan huonoa Toyotan tuotetta.
https://www.youtube.com/watch?v=mFEfDFJJ4Ns
Subaru teki taas paremman sähköautoin
6
900
Vastaukset 6
- Anonyymi
Varmasti hyvä auto, mutta meneekö aloittajalla uutuuksien esittelyt suodattamatta tajuntaan. Kuten onnettomiksi todetut vuoden automoottoriuutuudet ja vaihteistot.
- Anonyymi
Tuo on Toyota CH-R + mutta hiukan erilailla muotoiltu.
Millähän perusteella tuo olisi parempi kuin Toyota? - Anonyymi
Itse ostaisin jos olisi tarvetta uusia vanhaa subaruani,subarun forester mutta jos sähköinen niin solterran. Varmaankin tuo on hyvä auto mutta haluan subarun ja vain ja ainoastaan nelipyörä vetoisen ja symmetrisellä vedolla. Muuten en ole sähköstä kiinnostunut muutakuin voisin sähköistää vanhan bensa subaruni jotain 10000€ kenties noin sijoituksella. Syy on ketutus ankara ketutus uusien autojen holhoaviin häiriötekijöihin. En siedä mitään ajan itse eikä siihen mitään häiritsevää olkoonkin vaikka kuinka ihnaaa turvavarustetta. Käytän aina turvavyötä ja ajan nopeusrajoitusten mukaan ennakoiden muidenkin ääliöiden liikkeitä. Pikku kolareita 1 kpl ja juurikin kaaharin tähden johon en ehtinyt reagoida. Nopeus rajoitukset alemmas ja rajoitukset autoihin kiinteiksi. Yhdenkään auton ei tarvitse kulkea 120kmh nopeutta lujempaa koska yllätys suomessa on 120kmh ylin nopeusrajoitus. Vuokraa auto jos on pakko ajaa saksassa ellet ehdin.
- Anonyymi
Nyt tulikin sitten Taalasmaalta ihana kirjoitus. Sääntöjä pitää noudattaa ja kaikkea rajoittaa ja henki pois jos ei tottele.
- Anonyymi
Uunituore Forester hybrid tojon tekniikalla:
https://www.youtube.com/watch?v=zZIWXNNP8fo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510