Aiemmin piti mopoilla ajella porukalla sinne tänne ja kun ei enää saanut mopoilijoita innostummaan, niin nyt piti houkutella joku Taavetilla mukaan.
Viiskymppinen ukko.
Mikä helevetin älli tuolla Forresterilla on "järkkäillä" näitä ajeluja ympäri Kosulaa?
12
230
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Melko aneemisia nuo konemanin porukat ovat olleet. Kuoleva korpikylä on surullista katseltavaa.
Piha ja pihatie ruohottuu, kylmä pohjoinen syysviima kolistelee piipun peltejä, valot sammuu.
https://youtu.be/Ir7xZIH1Qfo?si=Ps9074ZIKv5EQrhY- AnonyymiUUSI
Äläpä huoli mittää.
- AnonyymiUUSI
Ari M on Kossulan ilopilleri ja hauskuuden apostoli.
Tuo trsktoreillasn ja mopolla riemua koko kylälle. Kuulemma hautasvat sen sota kirveksen Metsiksen kaa vielä heinäkuussa- AnonyymiUUSI
Lady pakottaa rauhaan.
- AnonyymiUUSI
Leetin käytetyt pikkuhou$ut kiinnostaa paljon enemmän, kuin sen molonaaman traktorilla ajelut.
- AnonyymiUUSI
Hyvä esimerkki suomalaisen maaseudun tulevaisuudesta jossa kone- ja nikimanit asettelevat kameroitaan asemiin, eikä millään ole mitään väliä kunhan jotakin vain veivataan ja kuvataan.
Vaikka väännellään suupieliä oikealle ja vasemmalle. - AnonyymiUUSI
Eivät sentään istu kaduilla ja maanteillä! Ja joku punikki säätiö
sponsoroi! Näitä iltapäivällä nukkuvia loisia!
Foresteri ja nuaman vääntelijät maksaa omilla rahoilla ajelunsa.! - AnonyymiUUSI
"Foresteri ja nuaman vääntelijät maksaa omilla rahoilla ajelunsa.!"
Tärväävät perintötilojen metsistä myytyjen puiden myyntitulot ajeluunsa.
Oliko niin, että konemanin verotettavat ansiotulot olivat 1400 €/kk?- AnonyymiUUSI
Tärvää spurgu kelatukes viinaan.
- AnonyymiUUSI
Mihinkä se niitä säästää kun ei ole perillisiä. Eikä muutama kiekka pikku traktorilla kenenkään omaisuuksia syö.
- AnonyymiUUSI
Ajelisi sillä Zetorillaan muiden Zetka-kuskien joukkoon ja porukkaan, nuo ajeloo pitkiä reissuja ympäri valtakuntaa.
- AnonyymiUUSI
Täytyy sanoa suoraan, että jos vanhan David Brownin vaihdekaaviota ei ymmärrä (ukko videolla) niin sellaisen ihmisen on parempi pysyä kiikkutuolissa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668