Linnaukko työkaverina

Anonyymi-ap

Työkaveri istunut joskus linnassa kun tappanut jonkun vuosia sitten. Tuli yllättäin esille eikä halua jutella siitä. Vähän kuumottelee jos se hermostuu niin heilahtaakohan veitsi... Onkohan Kajaanissa paljonkin linnassa istuneita? Enkä sillä sano, mukava tyyppi on ja tekee työnsä ihan hyvin, mutta jotenkin vaan tuntuu kummalliselta.

23

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei niitä Kajaanissa montaa ole.

• Anonyymi

Yllättävän paljon. Muutenkin yllättävän paljon aivan sekoa porukkaa työmailla, yleensä näissä matalan koulutuksen vaativissa tehtävissä. Viinaa tai muita päihteitä kun saavat niin alkaa tapahtumaan monenlaista...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yllättävän paljon. Muutenkin yllättävän paljon aivan sekoa porukkaa työmailla, yleensä näissä matalan koulutuksen vaativissa tehtävissä. Viinaa tai muita päihteitä kun saavat niin alkaa tapahtumaan monenlaista...

Ennen vanhaan niissäkin hommissa oli kunnon väkeä. Vuosikymmeniä on vasemmisto tehnyt myyräntyötä ja nyt noihinkaan hommiin ei enää kunnollisella ihmisellä ole asiaa.

• Anonyymi

Äs Koo?

• Anonyymi

Tuskin

• Anonyymi

No eikö se ole pääasia ,että jos joku on jotain tehnyt mistä linnaan joutunut ja tuomionsa istunut. Muuttanut elämäntapansa ja käy töissä niin eikö se ole ihan positiivinen asia?

• Anonyymi

Työssäkäyntikö tekee ihmisestä hyvän ihmisen? Olen erittäin eri mieltä!

• Anonyymi

Onhan se positiivinen asia. Hän on tuomionsa kärsinyt. Jos siitä joku herjaa, syyllistyy itse rikokseen.

Ei tiedä tapausta, onko humalassa tai muissa aineissa pahansa tehnyt.

Ole vaan ihan normaalisti työkaverisi kanssa.

• Anonyymi

Ensikertalaisena istunut neljä vuotta? Halpa on hengen hinta Suomessa

• Anonyymi

Monta katiskaa järvessä kalastus vie linnaan

• Anonyymi

Kannattaa sen kanssa olla kaikista asioista samaa mieltä ja muutenkaan ei kannata provosoida.

• Anonyymi

ei kai se töissä vaikuta? minä sen ajat sitten huomasin, vapaa-ajalla niill eri hommaa.. poliisit kyseli työkamua, sitten sitä näin töissä, sanoin poliisit kyseli sua.. se että aha..

oli töissä vaikka eukkonsa nuijunut hengiltä.. :)

• Anonyymi

on yleensä se alkoholi mukana ym..

siksi siis

• Anonyymi

Torikauppiaskin

• Anonyymi

Mukava tyyppi ja tekee työnsä hyvin. Eniten just ihmettelen omaa asennetta. Tietenkin kun joltain hengen vienyt, niin oudoksuttaa, mutta hänhän on tekonsa sovittanut. Eikä oo ollut huumehörhö vaan muuten ajautunut tilanteeseen mitä oon ymmärtänyt.

• Anonyymi

näitä on eri syistä tosi paljon, ketä vienyt toisten hengen ehkä kännitappelu yleisin syy, lusivat vuoden pari ja taas jatkamaan hörhöporukoissa..

ennen vanhaan: "sinä joudut hirteen!", säästivät pahalta ..ja verovaroja

nyt valitetaan uutisissa kun vankilatkin 110% täynnä kun murhamiehiä niin paljon?

enenn ne tiesi ennakoida, henki pois myös ..

nykyään esim sanna marin ottaa selfie kuvan ranisen rinnalla viinalasi kädessä ja jatkaa siitä yökerhoon fakta mot, maireasti myhäilee 2xmurhaajan vierellä ja sillä tyypillä on nainen myös..

ennen tätä ei hyväksytty.. jokin on muuttunut pahoin..

uhreja syyllistetään, lakikirjassakin : laki on aina syytetyn puolella. <- kuka tuon keksi?

• Anonyymi

Onko semmoinen lyhyt ja tosi lihaksikas?

• Anonyymi

Lyhytselkäinen, mutta persejalkainen. Luiska otsa, takaraivo alkaa suoraan kulmakarvoista.

• Anonyymi

Tärkeintä on kun ovat sovittaneet tekonsa ja muuttaneet suuntaa. Onhan täällä vanhoja narkkeja myös oikeissa töissä, huumediilereitä ja muita ilman, että suurin osa ihmisistä edes tietää. Hyvä niin.

• Anonyymi

Kannattaako sitä ny ottaa edes puheeksi? se on jo soviteltu

• Anonyymi

kuollutkin on noussut ylös kuin jeesus joten nyt kaikki hyvin

• Anonyymi

Minulla oli naapurina kerrostalossa mies, joka oli nuorena humalassa tappanut kaverinsa.

Ensin vähän äimistelin hänen karheaa ääntään ja niitä tatskoja.

Tutustuin ensin hänen vaimoon ja lapsiin. Siis se mies osoittautui ihan tosi mukavaksi kaveriksi. Hyvä isä lapsilleen ja piti huolta perheestään normaalisti.

Kaikki siinä talossa tykkäsi heistä!

He oli kaikki aivan mukavia naapureita. Ei koskaan mitään pahaa tapahtunut heidän kanssaan. Semmoista se oli sen linnakundin kanssa. Ei huono!

• Anonyymi

Semmosta se on kun raitistuu ja jättää sekoilun. Vielä kun kansa oppisi jättää aloittamatta nuo niin vähenisi ongelmat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3762
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      45
      3144
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      97
      2749
    4. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2430
    5. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      134
      2397
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2388
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2367
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2284
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2276
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2070
    Aihe