Minun pitää vain sinua viihdyttää. Kuitenkin möksähtäisit jos en kirjoittelisi enää.
Miksi et kirjottele itse mitään?
26
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ei huvita. Täällä on paljon typeriä aloituksia ja kuvittelet niitä minun kirjoituksiksi.
- Anonyymi
Jos kuvittelisin niin silloinhan en varmaan valittaisi siitä, että et kirjoita mitään? 🙄
- Anonyymi
Rakastan ja haluan sinua. Ikävä. 🩷
- Anonyymi
Kyllä mä muutaman tuhman kirjoituksen olen tänään tänne heittänyt 🤭 En halua kirjoittaa tänne mitään itseäni tai toista masentavaa.
- Anonyymi
Eli olet taas aapeeäijö kirjoitellut naisena esiintyen jotain ”eroottista” hubbabubbaa tosi fiksuille lukijoille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli olet taas aapeeäijö kirjoitellut naisena esiintyen jotain ”eroottista” hubbabubbaa tosi fiksuille lukijoille?
Viive- kai tuli talteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viive- kai tuli talteen
Team sour losers
- Anonyymi
Itse en ainakaan enää tänne kovinkaan paljoa kirjoittele enkä käy. Ei ole oikeen enää mitään syytä. Tämä on niin loppuun kaluttu ja oikeassa elämässä ei oo ollut koskaan mitään muuta kuin pettymyksiä ja todellisuuteen heräämistä tämän tunteen suhteen. Joten mitä suotta täälläkään enää.
- Anonyymi
Niin juurikin
Ei huvita kirjoitella kun joutuu pettyy vain yhä uudelleen jos jotain alkaakin haaveilla.
Tulee aina niitä ikäviä ylläreitä jotka pilaa .
On täs yritetty kaikenlaista kyllä .
En jaksa enää.
Naiselta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juurikin
Ei huvita kirjoitella kun joutuu pettyy vain yhä uudelleen jos jotain alkaakin haaveilla.
En jaksa enää.
NaiseltaNo itse en enää täälläkään pysty/ voi/ halua haaveilla kun tietää palstan ulkopuolen realiteetit joten minulle se ja sama.
(Edellinen myös nainen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin juurikin
En jaksa enää.
NaiseltaJust samat tunnelmat täällä myös.
- Anonyymi
Kirjoittelen välillä mutta en saa vastakaikua koska olen nössö ja nainen ei arvosta eikä tunne sympatiaa.
- Anonyymi
Minä en ole enää paljon käynyt täällä. Välillä käyn lukemassa, mutta en jaksa kirjoittaa. Ehkä muutaman vastauksen joskus laittaa.
Mutta olen yrittänyt päästä tästä palstasta kokonaan eroon, ei tästä tule kuin pahaa mieltä. - Anonyymi
Sorry! Vähän huono kesä ollut
- Anonyymi
Jotain seksijuttujako haluat nainen?
- Anonyymi
Toivottavasti olet aloittajaäijä. No kyllä oot
- Anonyymi
Kenelle kirjoittelet? J-miehelle varmaan, niin kuin puolet palstasta.
- Anonyymi
Näin on. Se on se sama Alfa J-mies joka on vienyt myös palstanaisten sydämen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Se on se sama Alfa J-mies joka on vienyt myös palstanaisten sydämen.
Kyllä. Kaikki naiset palstalla kirjoittelee sille samalle J:lle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kaikki naiset palstalla kirjoittelee sille samalle J:lle.
Haluatko palstaäijä kuvata tätä alter egoasi, miltä hän näyttää missä hän asuu jne. Amuse me at least bro
- Anonyymi
En kehtaa, vaikka tunnenkin paljon edelleen
- Anonyymi
Ei käy palstalla.
- Anonyymi
Miehen tehtävä on liikuttaa naiselle. Niin ne linnutkin tekevät.
- Anonyymi
Ja meidän kaikkien tehtävä on pskoa patsaiden päälle. Niin ne linnutkin tekevät.
- Anonyymi
Jos öisin kirjoittelet, niin en ole kirjoitellut kanssasi ap.
- Anonyymi
Kyllä palstasetä kirjoittelee myös öisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423394- 361994
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301729- 161527
- 231508
- 91391
- 241377
- 141227
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781125- 221102