Että pikkuhiljaa me ujuttaudutaan lähemmäs ja lähemmäs toisiamme (ellet sinä keksi paeta)? Törmäämis- ja yhteensulautumisvaara on ilmeinen.
Ymmärrätkö mies
36
582
Vastaukset
- Anonyymi
Ymmärrän oikein hyvin ja olen huomannut tämän trendin jo pidemmän aikaa. En kuitenkaan osaa sanoa, mistä se johtuu.
- Anonyymi
Jotenkaan en halua enää paeta
- Anonyymi
Vai oikein trendi. Se johtuu siitä että olemme kovin samanlaisia ja magneettinen vetovoima vetää puoleensa. Tosin siitä voi riuhtaista itsensä irti. Jos teet niin, en estele. Vapaa valinta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oikein trendi. Se johtuu siitä että olemme kovin samanlaisia ja magneettinen vetovoima vetää puoleensa. Tosin siitä voi riuhtaista itsensä irti. Jos teet niin, en estele. Vapaa valinta.
Oon tehnyt niin lukemattomia kertoja. Mutta en ole samanlainen kuin sinä
- Anonyymi
Mulla kävi sillätavalla kun tämä kai jossain vaiheessa virallisesti alkoi, että jänis juoksi mua vastaan. Ei ole käynyt ikinä. Se olis varmaan juossu syliin ellen olis katsonut maahan ja sen sen huomattua säikähtänyt sitä.
- Anonyymi
Sellaista se on kun tunteet kohtaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on kun tunteet kohtaa
Ja kaunis ajatus toikin? Harvemmin kohtaa sillai ainakaan omalla kohdalla?
- Anonyymi
En halua sulautua suhun. Noh, ehkä tunniksi tai pariksi
- Anonyymi
Juu, kaikki ihan vapaaehtoista.
T. Ap- nainen - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Ap- nainenSulle kävisi siis lyhyempi sulautuminen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulle kävisi siis lyhyempi sulautuminen?
Hetki kerrallaan. En ajattele elämää niin pitkälle. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kellosta aikaa oteta mutta noin 4 minuutin sulautuminen olisi kyseessä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetki kerrallaan. En ajattele elämää niin pitkälle. Ap.
Tavallaan haluaisin oppia sitä. Olen väsynyt aina pelkäämään ja yliajattelemaan kaikkea
Mieheltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan haluaisin oppia sitä. Olen väsynyt aina pelkäämään ja yliajattelemaan kaikkea
MieheltäOlen huomannut sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MieheltäTuollainen kyllä kuormittaa aivoja. Jopa niin , että saatat unohdella asioita- se voi olla joistakin hyvin epäilyttävää... 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Ap- nainenIhanaa palstasetä, taas näitä tunnisteellisia digiallekirjoituksia kuuppajumeille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua vaivaa joka kyselet palstaäijältä tällaisia kysymyksiä sen itkunsekaisissa monologeissa- oletko todella näin toksinen ja todellisuudesta vieraantunut? T naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nyt kellosta aikaa oteta mutta noin 4 minuutin sulautuminen olisi kyseessä
Siinä ei palstasetä paljoa kerkiä nääs hihkaisemaan ilosta. T
- Anonyymi
En usko että nainen oikeasti huolii minut ja haluaa pitää hyvänään loppuelämänsä.
- Anonyymi
Mutta jos niin haluat nainen, niin pidä sitten hyvänäsi. Itse en itseäni rakastaisi.
- Anonyymi
Jos molemmilla on tunteet niin sitä ei kannata hukata, sitä mahdollisuutta ei usein tule vastaan. Ole viisas ja ole rohkea myös omalta osaltasi. Katuminen on toki helppoa ja tekemättä jättäminen, mutta se että tekee jotain, on korvaamatonta.
Itsellä (n) ei asia ollut aikoinaan niin hyvin että olisi ollut molemminpuolisuutta. Enkä enää halua enkä jaksa jatkaa tässä turhassa roikkumisessa. Sunnuntai on muutos eteenpäin.
Kaikki tsempit sulle kohtaamiseen🌠 - Anonyymi
en pakene, mutta otan etäisyyttä
henkisesti olen jo etäällä sinusta, et vain huomaa sitä vielä- Anonyymi
Ihan miten vain. Pärjään kyllä. Hyvää yötä .
- Anonyymi
En mä ole ketään laskenu niin lähelle kun lapseni
- Anonyymi
Pelkäätkö sä rakkautta?
- Anonyymi
Ymmärrän🙂
- Anonyymi
Ai ihan fyysisesti?
- Anonyymi
Illustroituuko tämä palstasedän eli aapeen todellisuus jotenkin mielestäsi ns fyysiseen todellisuuteen? Lääkäri saattaa kysellä sinulta samantyyppisiä kysymyksiä joku päivä
Se on selvää.
- Anonyymi
En minä ainakaan tule olemaan se joka pakenee.
- Anonyymi
Hoiditko homman muuten?
Sivusta
- Anonyymi
Ymmärrän jos vastapuoli on kaipaamani nainen.
Nainen joka rakastaa tätä miestä, myötä ja vasta mäessä. - Anonyymi
Sehän olisi vain miellyttävää naisen kanssa jota tämä mies jo pitää omanaan.😎
- Anonyymi
En ymmärrä. Kidutan itseäni näillä palstoilla. IRL ei ole juuri mitään ja sekin voi olla täyttä harhaa kun oikein miettii.
- Anonyymi
Sama juttu itsellä. Tunteet ei vain lähde pois. En tiedä mistä johtuu.
- Anonyymi
Ei haittaa tahdon sulautua täydellisesti kanssasi ihanuus M nainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1736071
- 2653374
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442788- 361914
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411626- 161497
- 231478
- 241367