, ja joka kerta, kun ajan Corollallani, tunnen, että tein elämäni parhaan päätöksen. Auto on kuin luotettava ystävä: se käynnistyy aina, oli sitten pakkasta tai hellettä, ja kuluttaa bensaa niin säästeliäästi, että lompakkoni kiittää. Sisätilat ovat mukavat, ja teknologia, kuten kaistavahti ja adaptiivinen vakionopeudensäädin, tekee ajamisesta vaivatonta. Kertaakaan en ole jäänyt tien poskeen, ja huollot hoituvat aina mutkattomasti. Mutta yhtä paljon kuin autosta, haluan kehua luottomyyjääni, Jaria, paikalliselta Toyota-liikkeeltä. Jari on kuin iloinen naapuri: aina hymy huulilla, juttelee mukavia ja muistaa kysyä, miten perheen kuulumiset. Kun astun liikkeeseen, hän tarjoaa heti kahvia, tuoretta pullaa ja keksejä – joskus jopa niitä suklaisia, joita ei voi vastustaa! Viimeksi juteltiin pitkät tovit auton uusista hybridivaihtoehdoista, ja Jari selitti kaiken niin selkeästi, etten tuntenut ostohetkellä pienintäkään epävarmuutta. Hän ei tuputa, vaan kuuntelee ja löytää juuri sen, mitä tarvitsen. Toyotan laatu ja Jarin palvelu – siinä yhdistelmä, joka pitää minut uskollisena merkille vuodesta toiseen!
Olen ollut Toyota-omistaja jo vuosikymmenen,
Anonyymi-ap
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Istun Škodassani. Istun ja pompin.
- Anonyymi
Jari luottomyyjä astu minut .AUTS..
- Anonyymi
Hei Jari
- Anonyymi
Hejsan Palle
- Anonyymi
Neljäs vai viides Corolla rajussa käytössä?
- Anonyymi
Onneksi omistat Toyotan. Muuten olisit kävelymies. Et varmaan vois ostaa hyvää autoa koskaan.
- Anonyymi
Minun elämäni ylivoimaisesti paras päätös on ollut se, että ei ole vielä koskaan Toyotaa ollut, eikä koskaan tule olemaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221