Tuntuu että etsimällä etsit minusta

Anonyymi-ap

Sen kaikkein ikävimmän puolen. Mitä sanoin siitä masokismista

24

297

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En muista

• Anonyymi

Enkä etsi kyllä
      Mut sä löydät kyllä musta kaiken kauheen
      Olis kiva jos keskityisit välillä kivojen juttujen löytämiseen.
      Sekin on valinta.
      Et kaivaako kaiken paskan esiin vai ei 😂

• Anonyymi

Mä yritin tänään sanoa susta kauniita asioita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä yritin tänään sanoa susta kauniita asioita

En oo sun hän .
        Voisin sanoa näin yhdelle jos vielä puhuisimme joskus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo sun hän .

Mä taas voisin sanoa hänelle niitä kauniita asioita jos tavattaisiin IRL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo sun hän .

Ai ”hän” niin kuin siinä laulussa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ”hän” niin kuin siinä laulussa

Jep just siksi käytin hän vertausta
        Ja myös siksi et AP kaipaa jotakin muuta ihmistä kun minua. Olen vieras mut taas tänäkin viikonloppuna
        hyötynyt asioiden purkamisesta kirjoittaen .
        En enää käy sivustolla joka päivä . Enkä ajokkaan

• Anonyymi

Voidakseen tietää millainen toinen todella on on tämä saatava suuttumaan tai juotettua humalaan

• Anonyymi

Opitusti siitä syystä että ne on hetkiä kun toinen ei valehtele vaan jopa näyttää millainen on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opitusti siitä syystä että ne on hetkiä kun toinen ei valehtele vaan jopa näyttää millainen on

Entä hyvä?

• Anonyymi

Ohi ja ohi 🤭 Pitää kuitenkin ottaa se rohkaisuryyppy , sammua ja kysyä herätessään: "Rakas, tehtiinkö me se?" 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohi ja ohi 🤭 Pitää kuitenkin ottaa se rohkaisuryyppy , sammua ja kysyä herätessään: "Rakas, tehtiinkö me se?" 😂

Jos ette tehneet, niin väitä silti että teitte niin kasvot ei mene tjsp. Kompa

• Anonyymi

semmonen hän mies oli ja on.
      mutta johtu siitä ettei koskaan ollu mulle rehellinen tai rakastanu mua.

• Anonyymi

Jos sun luulot perustuu tämän paikan havaintoihin, niin ihan rauhassa vaan. Kukaan ei ole niin uniikki, etteikö jokin täällä osuisi. Eikä ole kyse siitä räppäristä.

• Anonyymi

Juu ehkä sun olettamukset muista ihmisistä perustuu tämän anonyymin palstan havantoihin ja se koskee erityisesti tätä palstasedän jatkuvia tarinallisuuksia

• Anonyymi

Perustan mielipiteeni kokemuksiin miehestä, en johonkin entiseen tai kuviteltuun.

• Anonyymi

Heh hen, eikö se ole silloin palstaäijä realismia jos tämä mikä lie puoli on olemassa? Hönö

• Anonyymi

Ei ne jutut etene tai ratkea syyttelemällä ja sormea osoittamalla.

• Anonyymi

Sinun kannattaa ottaa vastuu ihan omista syyllistymisistä kun käyt tai olet käyvinäsi vuoropuhelua tämän palstaäijän kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinun kannattaa ottaa vastuu ihan omista syyllistymisistä kun käyt tai olet käyvinäsi vuoropuhelua tämän palstaäijän kanssa

Sinä et taida tietää mitä syyllisyyden tunne on. Sen verran paatunut syyttelijä olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et taida tietää mitä syyllisyyden tunne on. Sen verran paatunut syyttelijä olet.

Nyt oli kyllä jo todella omituinen ad hominem

• Anonyymi

Mies kysyi pari vuotta sitten, että onko hän mielestäni pelottava. Minä tyhmänä ja ihastuneena tietenkin vain hykertelin, ettei ole. Olisi pitänyt ymmärtää pysyä kauempana. Tunnen olleeni toisinaan hänen sylkykuppi, johon on voinut purkaa vtutusta ilman seuraamuksia. Kun enhän minä häntä hylkää, tykkään typeränä aina vain ja ei tarvitse edes pahoitella huonoa käytöstä. Olen ollut liian kiltti, liian ymmärtäväinen, liian alistuva. Olen saanut hurmurin murusia, silloin kun se hänelle sopii ja hänellä on hieno päivä. Aluksi oli ystävällinen ja kohtelias, huomaavainen ja kiinnostunut seurastani, sitten ilmeisesti kyllästyi. En tiedä, mitä tapahtui. Olinko liian saatavilla? Välitinkö liikaa? Tykkäsin liikaa? Juoksin liikaa perässä?

Jos aluksi ehkä tykkäsikin ja sitten tympääntyi minuun, niin olisi voinut sanoa jotain. Asiallinen keskustelu olisi ollut suotavaa.

Huomenna vedän tiukat rajat. En tee sitä siksi, etten enää välittäisi hänestä. Teen sen siksi, että nyt on pakko välittää itsestäni ja omasta hyvinvoinnista. En jaksa tavoitella ristiriitaisia ihmisiä, jotka ovat yhtenä päivänä kaveria ja toisena kohtelevat kuin olisin yhdentekevä roskaläjä.

• Anonyymi

Onko sinulla aloituksia suoltavalla setämiehellä syyllisyydentunteita lapsuudessa kun lainasit äitisi tai tätisi vaatteita? Kuhan tässä tuherran erittäin ammattitaitoista lapsuusajan anamneesia, ainakin näitä sinun naishahmojasi täällä analysoidaan hyvin itseriittoisesti. T naiselta

• Anonyymi

Hän on kuin äiti lapsuudenkodissa. Purkauksia tasaisin väliajoin, etten vaan lähtisi kuvittelemaan itsestäni ja kyvyistäni mitään. Olen ymmärtänyt traumasidoksen kemian, en tarvitse häneltä enää yhtään mitään. Olen todella tarkka siitä, keitä päästän enää lähelleni. Kasa paskaa on aina vaan kasa paskaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      171
      6011
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3364
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3334
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2778
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1904
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1668
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1616
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1497
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23