Nainen kannattaakohan sun nyt olla noin rakastunut muhun

Anonyymi-ap

Elättelet ihan liian suuria toiveita, aika itsekeskeisestä, ja turhan valikoivasta miehestä. En usko, että olisit mulle elämäni suurin ja oikein rakkaus, vaikka tunnenkin syvää tarvetta auttaa ja tukea sinua. Se johtuu siitä, että olen liian sinisilmäinen, jopa minun suhteeni, minähän voin ja todennäköisesti olenkin aika paha, narsistinen ja jos luonteeni sen sallisi, niin voisin sinua hyväksikäyttää.

Mutta juuri siksi, koska osaan hyväksikäyttää ja olla "paha", haluan ohjata sinua oikeampaan suuntaan, ehkä et sitten päätyisi väärän miehen haaviin, vaan voisit kokea onnen ihmisen kanssa, joka arvostaa ja rakastaa varsin viehättävää ja ihanaa persoonaasi.

Valitettavasti taidan olla liian pinnallinen siihen, kyllä sinä taisit jo aistia sen pahuuden ja petollisuuden minussa, siksi olet niin pyörällä päästäsi minusta, koska minä olen niin kiltti ja hyväntahtoinen, vain jotta voin hyväksikäyttää ja olla oikea riiviö, demoni, enkelin asussa ja välillä toisin päin.

Pahimmassa tapauksessa olisit vain laastari, jolla pääsisin yli suurimmasta rakkaudestani (pääni sisällä), ja löytäisin sitten toisen naisen josta pidän enemmän kuin sinusta, jotta voisin rakentaa pilvilinnat uudestaan.

Olet kuitenkin erityiskiltti nainen, joka ansaitsee aivan erityisen miehen. Eli paremman kuin mitä minä olen, pelaan vähän joka suuntaan, varmuuden vuoksi, jotta ei sitten kaduttaisi myöhemmin, mutta silloin kun löydän ihmisen jolle haluan omistautua, se näkyy.

Tämäkin on ominaisuus josta pitäisi hommautua eroon, ei naiset halua perässä vedettäviä koiria, ja se onkin pahin heikkouteni. Annan liikaa, ja vaikutan epätoivoiselta, niille naisille joita haluaisin, kun taas olen turhankin kylmä ja itsekäs niille, jotka osoittavat kiinnostuksen, perus ihmismielen psykologiaa.

En pidä sua epäviehättävänä, tai tyhmänä, mutta ihmisenä joka tarvitsisi ystävän, hyvän ystävän, joka ohjaisi hänet oikeaan suuntaan. Jos et sitä itse tee, niin teen sen puolestasi, ansaitset kokea rakkauden, mutta minä en voi sitä antaa.

46

569

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä tietää

• Anonyymi

Kiitos mut ei kiitos.
      Mun maailmaan ei mahdu enempää uusii ihmisiä.
      Ei ellei mies täytä seuraavalla kerralla( mitä ikinä tuskin tulee ):kaikkia vaatimuksiiani valhtematts.
      Mullon ystävät ja kaverit erikseen
      Rakastettu ja kumppani on eri asia.
      Mut liikun piireissä ei saa valedella.
      Se toki kilttiä et toivot minulle parempaa tulevaisuuteen .
      Mut muuten tulevaisuuteni ei ole sinun käsisäsi
      Tai toivon etten joudu ihan lähiaikoina leikkaupöydälle taas.

• Anonyymi

Mies sä myös veit multa uskon ihmeisiin
        Ja rakkauteen samalla kun valahtelit.
        Sanon sen silti vaikka mulla ei oo enää mitään
        väliäkään.
        Siks et olisit niille muille parempi joille voit olla
        Rakas ja jotka voit kohdata.
        Elä tee samoja juttuja muille
        Vaan muista että aiheutti surullisen katseen
        Ihmiselle ehkä loppuelämäksi
        Joka kerran hymyili silmillään aina kun mietti sua
        Kuulas muu ei saanut sellaista onnea aikaan ..
        Oo jatkos kiltti äläkä hajota muitakin sydämiä valhein jos voit tehdä niin

• Anonyymi

Oletkohan itsellesi vastaileva draamaäijä kenties hieman sikke kun loruilet jonkun fiktiohahmosi tulevista lääketieteellisistä operaatioista? Retorinen kysymys WT

• Anonyymi

Soita heti aamulla mielenterveysklinikalle.

• Anonyymi

Menisi nukkumaan luulot pois itsestään

• Anonyymi

Soitahan sinä itse myös sinne naista näihin katkeran äijän kirjelmiin maalittava opportunisti.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä oli paras :D
        Anteeksi kommenttini, mutta miten ap. kirjoittaja kertoo samaan aikaan olevansa sinisilmäinen, pinnallinen, paha ja narsistinen. Hän kirjoittaa ihan kuin jollekin tossukalle niinkuin tämä ylikiltti nainen ei tajuaisi, missä mennään.

• Anonyymi

Sikadorkaa juttua.

• Anonyymi

Hyvä tietää että tällaisiakin ihmisiä on siis oikeasti olemassa! Joiden ajatusmaailma on tällainen. Tällainen kyllä karisuttaa viimeisetkin kaipauksen rippeet todella.

• Anonyymi

Juu, ei tarvitse kauaa palstaa selailla kun tulee lopputulokseen, ettei halua olla ihmisten kanssa oikeastaan missään tekemisissä.

• Anonyymi

Kerro, tuo esille kaikki tämä suoraan irl maailmassa ajattelemallesi henkilölle.

• Anonyymi

Heh, pakko todeta palstasetä tähän monologisi välikommenttiin, että vastaava vuodatus jäisi kyllä ainakin mieleen

• Anonyymi

Taitaisi kirpaista (aika lujaa??) jos kyseinen nainen oikeasti löytäisi rinnalleen jonkun aivan toisen kuin sinut, aivan uuden puhtaan ja aidon, oikeasti välittävän rakkauden.

• Anonyymi

Ehkä mä löydän sen vielä. Luulin jo et oisin löytämyt..
        Javtiedän se tulee ttasan sattumaan juuri noin paljon mun entisiä joihin AP Kin kuuluu tasan noin sitten kun tietoonsa saavat jos saavat.
        Minä aijon kuitenkin kadota nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä mä löydän sen vielä. Luulin jo et oisin löytämyt..
        Javtiedän se tulee ttasan sattumaan juuri noin paljon mun entisiä joihin AP Kin kuuluu tasan noin sitten kun tietoonsa saavat jos saavat.
        Minä aijon kuitenkin kadota nyt.

Eli sinun palstatodellisuudessasi palstaäijä nämä anonyymit rustailut on yhtä kuin eksät sun muut tuttavat? Hyvä jos joku ymmärtää maailman ja todellisuuden samalla konseptilla. Tuntuu, että se on ihan sama mitä kirjoittelet naisena esiintyen, niin matala mieli haluaa uskoa siihen jollain tapaa ja jostain syystä. Halveksun

• Anonyymi
        UUSI

Ei yhtään mu pidän sitä epätodennäköisenä siinä kohti kun itse tietää mitä tai erityisesti kenet haluaa mu toivotan silti aina onnea

• Anonyymi

Tiedätkö mies varmuudeksi pysy kaukana minusta minä en ole teidän tyyppiä. minua ei kiinnosta piilossa runkkaavat äijät jotka varastaa muilta muille ilman ihmisten vapaata, tahtoa. en myös tarvitse ketään ohjaamaan elämääni, onhan tuo hyvin mennytvihsnnomin vskinnoin jopa niin hyvin että haluat jatkuvasti myydä sitä elämääni ja mitä naisenne hamuaa. en ole yhtä kateellista porukkaa nähnyt missään, en yhtä moraalitonta en yhtä tyhmää. Keke jään nsisen ei pitäisi antaa miehen ohjata elämäänsä ja olla, katkera muille. ja siten yritätte pitää muiden elämät piilossa ettei kukaan tietäisi totuutta mitä oikea elämä on, mitä se voi olla ja kuinka hyvää se on ilman tuommoista toimintaa. Toki vähän voi antaa ja saada, ei tarkoita esim työuraa mielenterveyttä, oikeutta perhe elämään, oikeutta elämän iloon haaveiden toteuttamiseen jne. Tasapainoinen onnellinen ihminen on paras puoliso, on paras vanhempi. en usko että kukaan on sitä aina eikä elämä ole aina loistavaa ihanaa satua, mutta pitää tavoitella ja tehdä niitä asioita mitkä tekee hyvää itselle ja, muille. Orjana, elämän vankina eläminen ei tee kenestäkään onnellista vaikka miehellä olisi kovat halut ja luulot itsestä. Rakkaus, jos se on aitoa ja molemminpuolista ei estä toista ei alista ei orjuutta, satuttaa kyllä siitä ei ihmiset pääse pois. ja kyllä jokainen pari jokainen perhe etsii tasapainoa ja ydintä onnelliseen hyvää elämään. kuten sinkkujenkin. teidän toiminta on karseaa, on täysin hirveää. on täysin ihmisarvoa loukkaavaa nukertacaa, tappavaa ja siinä en itse koe olevani onnellinen saavani mitään. enkä teihin kuulu nyt, en aiemmin enkä tulevaisuudessa. ja jos mies ei minusta jullssnnu, halua tehdä töitä oman elämänsä meidän eteen ja kunnioittaa itseään ja toista, oikein ja oikeassa elämässä - hän ei ole minua varten. enkä sitä sillon jää itkemään. Elämä on yhtä tasapainottelua, elämä on yhtä oppimista ja elämä on yhtä rakkautta eri ihmisiin ja asioihin. ja eri tyyppiset ihmiset saavat onnea, iloa eri asioista. Rakkaus ei sido pahasti se ei hakkaa se ei piilottele netissä tai pelkää. se on jotain muuta.

• Anonyymi

Tämä saattaa olla palstaäijä hyvinkin monologisi hittikommentti näiden raflaavien asiasanojen takia tai sen takia, että puhuttelet kokonaista mikrokolllektiivia. Dingeli dong. -T

• Anonyymi
        UUSI

Ei voi julkisesti runkata kun sitä pidetään siveettömänä käytöksenä siittä saa vähintään sakot paikasta riippuen saattaa jopa saada syytteen alaikäisen ahdistelusta jos ei osaa käteenveto paikkaa edes valita oikein

• Anonyymi

Ihan jonossa astiko naisia aloittajalla?
      Millaisenhan rakkauden pystyisi oikeasti noilla eväillä tarjoamaan sille elämänsä rakkausnaiselle loppupelissä? Riittäisikö hänkään?
      Olisiko tarve kuitenkin jossain vaiheessa etsiä uutta, parempaa, sekä pitää sitä pleijeröintiä yllä, ihan vaan tollain varmuuden varalta?
      Mistä saisi jännityksen?

• Anonyymi
        UUSI

En tie en ol ottan selvää oisko naisiakin jonoksi asti johtuu siitä kun ei ole yksikään nainen pystyn itse täyttään omia vaatimuksiaan edes kun korkeintaan rahan ja ulkonäkönsä osalta ja niustä ei kumpikaan taas mua ihmeemmin kiinnosta ulkonäköä omaava nainen kun luulee olevansa jotain enemmän niittä kannata panoa enemmäksi edes suunnitella ovat pitkällä aikavälillä aika vittumaisia

• Anonyymi

Älä esitä mitään mitä et ole. Näytä todellinen luontosi, niin toinen ymmärtää tilanteen ja ihastumisen.

• Anonyymi

Kyllä, juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, juuri näin.

Mikä teidän pääparkaanne vaivaa mikäli löydätte näistä palstaäijän piiloaggressiivisista stooreista ”rakkautta”?

• Anonyymi

” En usko, että olisit mulle elämäni suurin ja oikein rakkaus, vaikka tunnenkin syvää tarvetta auttaa ja tukea sinua. ” Aivan, ja täällä avautumallako sinä tuet tätä henkilöä, jonka selvästi tunnet todella hyvin. Sarkasmia.

• Anonyymi

Aloitus ei ole miehen kynästä .

• Anonyymi

Just näin. Menee näköjään läpi. Ihmetyttää kyllä näin naisena

• Anonyymi

Niinhän tämä palstaäijän löysästi kirjoitettu provo vihjaakin että naiselta naiselle, keskustelupalstalla henkilöijä. T naiselta sulle, hanki elämä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tämä palstaäijän löysästi kirjoitettu provo vihjaakin että naiselta naiselle, keskustelupalstalla henkilöijä. T naiselta sulle, hanki elämä

Eikun tämä olikin eri aloitus missä samat herhiläisey pyörii. Se toinen yhtä makaaberi räpellys

• Anonyymi

Haluatko kertoa, että mikä olisi tämän Sinun maalittamasi naisen motivaatio, agenda tai vastaava kun noin kerran täällä julistat? Kerro myös että millä hiton perusteella kukaan tunnistaisi tätä oletettua miestä jota tämä nainen ”esittää” ja kenen elämään tai päähän tämä palstaäijän jonnin joutava rustaus voisi vaikuttaa? Taidat aliarvioida muita nyt hieman

• Anonyymi

Vaikuttaa naisen tekstiltä.😅 mut jos oot mies miin älä huoli en oo susta kiinnostunu ja oot turhia kuvitellu musta.

• Anonyymi

Aika toksista porukkaa jos eivät osaa lukea tätä sinun itsellesivastailuteatteria näytelmää läpi, palstaäijä. Jo näistä mihinkään liittymättömistä kommenteista olisi helppo ymmärtää, mutta ei ole nääs kaikille kauhalla annettu

• Anonyymi

Minä sinisilmäinen ja luottavainen suhteesi? Pelkään sinua. Et ole ystävä olet jotenkin kieroutunut ja tahdot satuttaa. Pysy hlvetin kaukana.

• Anonyymi

Heh, älä omi itsellesi täällä kaikkia rakastavia kirjoituksia. Niistä välttämättä ja todennäköisesti mikään ei ole sulle suunnattu🤭

• Anonyymi

Paraskin puhuja tai kirjoittaja 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paraskin puhuja tai kirjoittaja 🤭

En kyllä ajatellut että aloituksen tekijä olisi suunnannut kirjoituksen mulle🤔😆

• Niin.. ymmärrän pointtisi. Minä rakastuin looseriin. Komeaan ja haluttuun kaveriin.. joka on pohjimmiltaan aika paska tyyppi. Pinnallinen, kaksinaamainen ja pleijeri. Tiesin tuon puolen, mutta se oli kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yllätti minut.

Aikani kärvistelin rakastumiseni kanssa, sillä en edes oikeastaan pitänyt koko tyypistä. Enkä pidä vieläkään. Onhan hän toki hauska ja hyvännäköinen, mutta ei ollenkaan minun tyyppiäni.

Arvostan miehessä huomattavasti erilaisempia arvoja.

No jokatapaukessa rakastuminen tai luulen että se oli vain voimakasta ihastumista, se meni ohi, mutta rakkaus jäi. Sellainen toivon sinulle vain hyvää -rakkaus.

Minulla on onni siinä, että osaan rakastaa. Ja nykyään osaan myös olla rakastettu, mikä tekee minusta hyvin onnellisen.

Joten ehkäpä ymmärrän pointtisi paremmin kuin uskotkaan. Ja kiitän sinua siitä mitä hänelle annat. Estät hänen sydämensä särkymisen. Lahjan joka on korvaamaton.

• Anonyymi

Tiedetään.. olet kiero kuin korkkiruuvi.

• Anonyymi

No voi voi...
      Luulo ei ole tiedon väärti..
      Voi sitäkin naista joka sun eteen tulee..😁😅

• Anonyymi

No kyllä mulle apu tuollaisessa asiassa kelpaa mutta tosi avoin tuosta kaikesta pitäisi olla että haluat auttaa löytämään. Eikö lopputulos silti ole aina tuo jos olen itse kiltti? Mä olen sitä mieltä että jos itse haluaa ikävän ihmisen niin sillon siinä ihmisessä on se työstettävä kohta. En nyt suoraan sun ja mun juttua tarkoita vaan että jos ihminen ei osaa arvostaa ja kilttiä ja osaa ottaa vastaan kiltteyttä ja rakkautta.

• Anonyymi

Mutkun RAKKAUS ..
      Ei oo mikään tietsikan nappula..
      Rakkaus tulee jos on tullakseen..
      Ihminen rakastuu vain tiettyyn ihmiseen..
      Rakkaus on tunne..
      Mitä ei voi pakottaa..

• Anonyymi

Näin on ☝️ Kumiankan tahdissa ajoin kaltaisteni joukkoon toviksi, sinäkinhän kuulemma kuulut heihin 🤣 Sitten kun heräät, huomenta 😘

• Anonyymi
      UUSI

Soitithan jo mielenterveysklinikalle?

• Anonyymi
      UUSI

Voi kun kauniisti sä yrität harjoittaa käänteistä psykologiaa mä ohjaan ainakin ai mielummin suoraan sellaisen miehen syliin jollaisen olettaa mun olevan ni ainakin tietää sen jälkeen millainen en ole ei tarvi pettyä itseensä eikä ainakaan muhun nää etkö ol kuullu se parhaiten nauraa joka viimiseksi nauraa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      72
      2605
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2085
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1383
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1376
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13