Niin sen takia kaipaat jotain turhaa miestä täällä jolle olit dopamiinia. Kun minusta saisit romanttisen ja upean rakastajan, maailman komeimman ja tunteikkaimman miehen, mut eihän se sovi sulle, koska et arvosta itseäsi.
Niin nainen, ethän sinä voi tietää meidän yhteensopivuudesta ja kuinka viehättävä olet minusta
23
408
Vastaukset
- Anonyymi
Kaipaan pitkää miestä siks kun miehen pitää olla pidempi et mua himottaa. Pidän seksiä kuitenkin tärkeänä osana suhdetta . Se halu ei oo kiinni miten koen itseni ja oman arvoni
- Anonyymi
En ole pitkä mies, olen keskiverto, jos ei kelpaa niin kokeileppa deittailla vaikka homo erectus lajin edustaa, ne luolamiehet on jotain 2 metrisiä.
- Anonyymi
Mä oon torjunut vuosien varrella varmaa yli 2000 miestä mun pituusfetissi olemassaolon vuoks🤪
Et niin .. pitäisiköhän vaihtaa fetissi et oli helpompi löytää seuraa ,😂🤔
Pitkä nainen. - Anonyymi
Tämä taitaa olla ikuinen myytti naisena esiintyvä äijä tämä nainen ja naisen seksuaalisuus. Ainakin sinulle mitä tulee katkeriin esityksiisi. Epäiletkö, että kukaan ei ole kanssasi paljoa nautiskellut tällaisista tapahtumista? Kyselen lähinnä muiden elämästä vieraaaktuneiden kiusaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon torjunut vuosien varrella varmaa yli 2000 miestä mun pituusfetissi olemassaolon vuoks🤪
Et niin .. pitäisiköhän vaihtaa fetissi et oli helpompi löytää seuraa ,😂🤔
Pitkä nainen.Sinun juttujen uskominen naisen kirjoittamaksi on indikaatio heikosta älyllisestä kapasiteetista. Terveisin T nainen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttujen uskominen naisen kirjoittamaksi on indikaatio heikosta älyllisestä kapasiteetista. Terveisin T nainen
Sullekki tiedoksi et oon pillulinen
Enkä tykkää kun kiusataan
Vain sen vuoksi
Etten kirjoita jotaki vitun herkkää
Teksti akrobatiaa tunteilla siks
Et haaruksis on pillu.
Mun teksti ei vaan paljasta teille tyhmille sukupuolta! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinun juttujen uskominen naisen kirjoittamaksi on indikaatio heikosta älyllisestä kapasiteetista. Terveisin T nainen
Käskikö sun mies kirjottaa tos kun ei itte kehtaa ja viitsi
Vai ootko muuten vain tyhmä?
- Anonyymi
Saisin kaipaamastani miehestäkin romanttisen ja upean rakastajan. Meidän rakkaus on molemminpuolista.
Miksi sinä haluat naisen joka kaipaa jotain toista miestä eikä sinua? Et arvosta itseäsi.- Anonyymi
Ulkonäkö,persoona ja energia voi olla parempaa sellaisen kanssa, joka kaipaa toista miestä, harvemmin minua edes kehtaa kaivata sellainen josta pidän.
- Anonyymi
Mun mielestä oot ruma.
- Anonyymi
Olisit käynyt specsaversilla!
- Anonyymi
Oikeasti haluaisin suhteen, jossa minuakin himottaisi tehdä aloite, eikä vaan väistellä jatkuvaa pakottamista.
Mulla ei ole mitään pituusfetissiä ja oon itsekin alle suomalaisten keskipituuden mittainen.
Neuvottelu nykytilanteesta pois pääsemiseksi on hankalaa, en oikein tiedä, miten edetä.
Vapaana tiedän kyllä, kenet päästän syliini.- Anonyymi
Kuulostaapa mielenkiintoiselta. Kuka pakottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaapa mielenkiintoiselta. Kuka pakottaa?
Oletko kenties ”hieman” patologinen ihminen kun etsit näistä palstasedän jollotuksista tällaisia nyansseja? T naiselta
- Anonyymi
Kyllä mä arvostan itseäni ja kaivattuani 🩷
- Anonyymi
Palstasedällä ollut jälleen kerran melko skitsoinen viikonloppu. Loma loppuu tänään 😎
- Anonyymi
Toivottavasti näin. Ja sama koskee muutakin palstan mikrotason yhteisöä toivottavasti. Esim lukijoita ym ihme ns urheiluselostajia jotka maalittaa ja selostaa kuola suusta valuen näiden palstaäijän pakinoiden perusteella. T
- Anonyymi
Tupakan jatkuva käyttäminen on out.Eikä niitä tunteita voi ohjata.En minä voi ihastua kehen sattuu.Olem mieluummin yksin.Pitää katsoa jos sitten seniori iässä hommaa kaverin ja semmosen että arki sujuu mukavasti yhdessä paremmin.
- Anonyymi
Ei ainakaan osunut minuun tämä.
- Anonyymi
Päinvastoin, arvostan itseäni niin paljon etten sotkeennu kaltaiseesi häntäheikkiin.
- Anonyymi
Mitä se romantiikka sitten lopulta on? Mä en kaipaa mitään ylettömän "romanttisia" eleitä, vaan ne käyvät pidemmän päälle rasittaviksi.
- AnonyymiUUSI
Sana romantiikka tarkoittaa jotain, mikä ei perustu mihinkään.
Oppikirjaesimerkki romantiikasta voisi olla kai
"Ne levyt usein radiossa soivat tai ne voivat olla muitakin"
ja ehkä koko tuo muukin Leevien biisi. Tosin kertosäe taitaa olla metafora sille, miten naisen värkistä tulee jo vaahtoa, mutta mies on avuton.
- AnonyymiUUSI
En minä etsi rakastajaa vaan elämänkumppania. Jos et ole yhtään sen kiinnostuneempi minusta kuin se toinen niin miksi vaihtaisin? Jos näkisit sen mitä olen, et edes harkitsisi olevasi pelkkä rakastajani vaan osaisit arvostaa kaikkea sitä mitä olen ja sitä mitä minulla on antaa sinulle kumppanina sen sijaan että haluat vain kevyempää. Tiedän mitä haluan. En halua tuhlata aikaani. Tiedän että olen todella hyvä nainen. Jos olet aidosti minusta kiinnostunut, haluat sitoutua jos asiat näyttävät sujuvan ja kohtelet minua hyvin niin kuin minä kohtelisin sinua ja sinulla on rohkeutta tarjota itsestäsi enemmän kuin sillä toisella niin näyttäytyisit silmissäni varteenotettavampana kuin hän joka on nyt rakastajani. Terkkuja vaan hänellekin sivusta. 👱🏻♀️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä392955- 632344
- 1742304
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331998- 171375
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411346Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221343- 101224
- 221201
- 111194