Helpottaako jos sanon

Anonyymi-ap

Sinulle että en elättele toiveita yhtään enkä halua sinua vaan haluan että lopetat kaiken seuraamisen ja hankit itsellesi elämän jostain muulta. Mutta kyllä rakastin sinua aidosti ja tunteet oli aitoa, mutta kohtelit kuin roskaa ja ei kiitos. En tarvitse tukeasi yhtään missään. Elämäsi perustuu vain siihen millaisen naisen kanssa olet tai haluat olla. Opettele elämään ensin yksin. Sait minut haavoille kyllä kaikilla rakkausvalheilla mutta toivun kyllä enkä tarvitse siihen tukeasi. Keskity vain siihen valheelliseen elämääsi mutta unohda minut ja lopeta elämäni seuraaminen.

15

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kerro yksikin valhe, jonka olen sinulle kertonut? Olet kasannut narratiivin itse päässäsi, vaikka minä nimenomaan varoitin sinua itsestäni. Toki aluksi tunnuit ihanalta, mutta olin silloin niin haavoittuvaisessa tilassa. En myöskään ole seurannut sinua missään, omia luulojasi ovat.

• Anonyymi

Sinä et pääse minusta itse yli ja tiedän sen. Elättelet varmaan hautaan asti toiveita meidän suhteen. Tiedät tasan mitä tarkoitan tuolla elämäni seuraamisella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä et pääse minusta itse yli ja tiedän sen. Elättelet varmaan hautaan asti toiveita meidän suhteen. Tiedät tasan mitä tarkoitan tuolla elämäni seuraamisella

En ole uhrannut sinulle ajatustakaan.. sulla on aika kovat luulot itestäks tiiäks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä siinä on ettet kykene sitä seuraamistani lopettamaan ja kasvojani tai vartaloa kuvaamasta. Vastaus on ettet kykene unohtamaan minua. Odotan vain mikä on taas IRL siirtosi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mikä siinä on ettet kykene sitä seuraamistani lopettamaan ja kasvojani tai vartaloa kuvaamasta. Vastaus on ettet kykene unohtamaan minua. Odotan vain mikä on taas IRL siirtosi

Ohi, en oo kuvannut ketää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla aloittajaäijä tavallaan aika harmittomia nämä sinun sessuaaliset fantasiat jos lähin mitä naista pääset on kasvojen ja vartalon kuvaaminen. Riittävän yksinkertaiset tuskin ymmärtää spinnauksn tai fasiloimnin pointtia

• Anonyymi

Älkää aloittako heti aamusta tuota oksettavaa räkyttämistä.
      Unohtakaa toisenne, ei siihen selityksiä tarvita.

Minä jatkan haaveilua ja rakastamista :3

• Anonyymi

Et oo muuttunu yhtään. Sun mieliala vaihtuu viikottain oot tosi vaikealuonne. Olipa hyvä etten enää tehnyt liikkua suuntaasi. Rapunainen kävelee aina takaperin oot niin väära horoskooppi. Jos sinua helpottaa oon neutraali ja tietämätön jatkossakin.

• Anonyymi

Mahtavaa aloittajasetä surrealistisessa monologissasi viitataan tänään mm horoskooppeihin

• Anonyymi

Mitä ihmeen roolileikkejä täällä taas leikitään?
      Porukka kuvittelee tunnistavansa toisensa täällä 🤣

• Anonyymi

Tietysti, eihän tässä muuten mitään järkeä olisi 😉

• Anonyymi

Matkijat on niin hyviä että vasta alkavat menee retkuun.

• Anonyymi

Ei, vaan nääs tämä sinun kellariteatteri menee lähinnä niin mikäli niikseen tulee, että myrkylliset ja elämästä vieraantuneet ihmiset käy henkilöimään näitä sinun hapatuksia mitä selostat tänne naisena esiintyen. T naiselta

• Anonyymi

Onko tämä sitä aitoa rakkautta mitä ei ole ikinä teoilla tai edes sanoilla osoitettu?

• Anonyymi

Se on just varmaan mitä sinä päässäsi haluat tulkita mitä tulee tämän palstaäijän piilovihaiseen teatteriin. T naiselta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1984
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe