Model 3 ajettu 277000 km. Alkaa hiilet mennä moottorista. Alkaa radionkuuntelu olla niin ja näin. Kuinka kauan hiilet pitäisi kestää Teslassa ? Onko laillista vaihtaa ne itse ? Hiilet autodokista. Uskaltaako tuon tehdä itse kun en ole mekaanikko ?
Moottorin hiilet.
Anonyymi-ap
5
84
Vastaukset
- Anonyymi
Lapioi lisää hiiliä äkkiä ennen kuin paineet putoaa!
www.puuilo.fi/marienburg-grillihiili-50l <- tuolta saat lisää hiiltä! - Anonyymi
Oletko Helsinkiläinen kun joudut tekemään tommoisia kysymyksiä. Jos olet käytännön ihminen, niin ei tarvi tulla tänne kysymään.
- Anonyymi
Hullu tehnyt aloituksen.
- Anonyymi
Täyshullu. Näitä kehäkolmosen sisällä kädettömiä löytyy. No kysyköön vastausta täältä. Kuka Teslaa ostaisi.
- Anonyymi
Teslassa ei ole hiiliharjallisia moottoreita, päinvastoin kuin BMW:ssä.
Hyvää trollia varten pitää tietää asioista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä402997- 702467
- 1742324
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?332008- 181416
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411366Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221363- 131249
- 101244
- 221221