Jos mies tykkää naisesta, hän on kuin narussa vedettävä koira

Jos mies kokonaisvaltaisesti tykkää naisesta, eikä halua vain seksiä, kaveria tai jotain laastaria tai säätöä niin hän käyttäytyy kuin narussa vedettävä koira, jolle nainen voi melkein tehdä mitä vaan, ei väliä kuin huonosti kohtelee, mies menee vaistojensa/biologian mukaan naisen perässä. Mutta tällainen mies ei tule ikinä saavuttamaan parisuhdetta, palvonnan kohteena olevan naisen kanssa, mies saa ehkä suhteen jonkun toisen naisen kanssa, ja katkeroituu. Naiset ei kauaa jaksa katsoa jatkuvaa palvontaa ja ihannointia ja hyviä käytöstapoja, vaan haluaa hankalamman miehen.

Naiset jotka haaveilee omasta "koira" miehestä, haluaa vain validaatiota. Tuollainen jalustalle asettaminen on todella huono pohja suhteelle, vaikka koen että itsekkin haluan sen standardejani vastaavan naisen, johon ei tarvitse pakottaa tunnetta tai rakkautta, vaan se tulee luonnostaan, jo pelkästä katseesta naista kohtaan.

16

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Susta vaan gubbe ei kukaan tykkää.

• Anonyymi

Samat sulle.

• En ole gubbesi, enkä tiedä mikä pakkomielle sinulla häneen on, kun redditissäkin jo valitit hänestä, ilmeisesti joku vanhempi mies, joka aiheuttanut sinulle trauman kun olit teini, no minä en hän ole, olen itsekkin vasta kovin nuori.

• Anonyymi
        EgoKuolema kirjoitti:

En ole gubbesi, enkä tiedä mikä pakkomielle sinulla häneen on, kun redditissäkin jo valitit hänestä, ilmeisesti joku vanhempi mies, joka aiheuttanut sinulle trauman kun olit teini, no minä en hän ole, olen itsekkin vasta kovin nuori.

Huutonaurut palstasetä sivusta näille hönöille analyyseillesi

• Anonyymi
        EgoKuolema kirjoitti:

En ole gubbesi, enkä tiedä mikä pakkomielle sinulla häneen on, kun redditissäkin jo valitit hänestä, ilmeisesti joku vanhempi mies, joka aiheuttanut sinulle trauman kun olit teini, no minä en hän ole, olen itsekkin vasta kovin nuori.

Pakkomielteesi hän naiseen on aivan turhaan. Ollut viikkoja pois palstalta.
        Näytät kaatuvan muitten juttuihin.
        Onnee ja menestystä maalari.

• Anonyymi

Olen erimieltä tuosta että nainen joka haluaa ”koiran” haluaa validaatiota. Ainakaan itselläni se ei johdu tuosta vaan siitä että olen läpeensä turhautunut hankaliin ja yhteistyökyvyttömiin miehiin joiden kanssa on jatkuva epävarmuus kaikesta. Tuorvallisuus, ennalta arvattavuus ja tasapainoisuus ovat niitä syitä joiden vuoksi itse ottaisin juurikin sen joka tekee mitä vain. Itse olen myös takaisin hyvä ja kiltti sellaiselle miehelle mutta moni muu nainen ei osaa olla. Se on se isompi ongelma monille. Myös miehet ottavat mieluummin sen alistavan naisen kuin sen kiltin joka kohtelee hyvin joka oikeasti haluaa miehen.

• Anonyymi

Siitä lähdetään että mies on minulle koira. Kaikki suhteeni (niihin sisältyy myös kestoltaan todella pitkiä) ovat alkaneet lähtökohdasta, että mies ei näe muuta kuin minut. On tavallaan täysin "koira" talutushihnassa. Jos mies ennen seurustelua tai sen aikana alkaa pelailla tai kilpailuttaa minua, kiinnostukseni lopahtaa välittömästi. Samoin silloin, jos mies arpoo lähtemisen ja jäämisen kanssa. Siihen on voinut olla pätevä syy, esim.opiskelu ulkomailla, mutta silloin pääni vain sanoo: "Näkemiin, antaa hänen mennä."

• Anonyymi

Olipa eroottista tekstiä, palstasetä. Saako hän namin jos on hän hyvä perro eikä paha perro? Kukaan ei tykkää pahoista rakeista, sekin on totta kyllä mutta joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa eroottista tekstiä, palstasetä. Saako hän namin jos on hän hyvä perro eikä paha perro? Kukaan ei tykkää pahoista rakeista, sekin on totta kyllä mutta joo

Kyllä siihen asetelmaan voi erotiikkaakin löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä siihen asetelmaan voi erotiikkaakin löytyä.

En halus tietää tästä konseptista enempää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En halus tietää tästä konseptista enempää

Etpä😂

• Anonyymi

pliis pliis miehet ovat säälittäviä reppanoita, yrittävät kaikin keinoin miellyttää ja fyysisestikin pitää naisesta kokoajan kädellä kiinni julkisella paikalla, missä on muitakin miehiä, aivan kuin peläten, että nainen näkee jotakin parempaa ja lähtee pois, ja lähteehän se kohta, ei kukaan kestä tuollaista lapamatoa.

• Anonyymi

Järjestys olla pitää: koirat ensin, sitten vasta miehet😁

• Anonyymi

Ydinongelma on että miehet kuvittelevat ihmissuhteiden olevan jotain jatkuvaa valtataistelua jossa on vain kaksi vaihtoehtoa, alistuminen tai alistaminen. Molemmat ovat aivan yhtä luotaantyöntäviä taipumuksia, aivan kuin myös jatkuva oman "herrasmiesmäisyyden" todistelu.

• Anonyymi

Sulla ei selvästikään ole juuri kokemusta koirista, sillä kuvauksesi ei vastaa lainkaan sitä millaisia koirat ovat. Hieman koiran kaltainen mies olisi kieltämättä aika ihana, mutta hän ei olisi lainkaan kuvaamasi kaltainen. Ainakaan minulla ei ole ikinä ollut yhtään kuvauksesi kaltaista koiraa ja jos koirat olisivat kuvaamasi kaltaisia, en huolisi koiraa.

• Anonyymi

Ja koirat ovat ennen kaikkea uskollisia ja fiksuja eläimiä, joiden luottamus ihmiseen perustuu molemminpuoliseen kunnioitukseen, ei alisteisuuteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3394
    2. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1994
    3. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      30
      1729
    4. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1527
    5. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23
      1508
    6. Jalkapalloa

Ura ja Kokkola Cup?
      Kannus
      9
      1391
    7. Mikset vain

Unohtaisi?
      Ikävä
      24
      1377
    8. En ymmärrä miksi minä

Maailma on täynnä sinulle muita
      Ikävä
      14
      1227
    9. Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?

Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai
      Ikävä
      78
      1125
    10. Jo Alkanutta Viikkoa Ja Maanantai Päivää

Hyvää huomenta naiselle ❤🤗😘 Toivoo mies
      Ikävä
      22
      1102
    Aihe