En ole siis tekemässä mitään itselleni, vaikka pystyisinkin siihen helposti. Enkä kaipaa mitään säälilässytyksiä, kunhan teki mieli sanoa se ääneen. Onkohan normaalia ajatella, että haluaa kuolla🤔. Varmaan kaikki ajattelee, joskus vaikealla hetkellä ikäviä asioita. Elämänilo, jotenkin hukassa. Hymyilen ja pidän paketin kasassa, ettei kukaan näe miten huonosti minä voin. Mukavaa aurinkoista päivää kaivatulle ja kaikille muillekkin. 🥹Elämä on parasta huumetta. ✌️
En kehtaa sanoa kenellekkään, mutta minulla on itsetuhoisia ajatuksia!
8
201
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai joo. Olethan muistanut mainita joillekin että nyt se piip henkilö kirjoittaa tuollaista vaikka itse häntä esität/maalitat.
- Anonyymi
Itse täältä sivusta tulkitsen sinut pahansuovaksi myrkynkeittäjäksi mikäli muodostat tämäntyyppisiä skeemoja palstaäijän jutuista… erikoinen ilmiö indeed. T
- Anonyymi
Silloin radiohiljaisuus päälle koskien kaikenlaisia medioita. Niiden sisällöt myrkyttävät hitaasti mielen. Ristin nyt uutismediakanavat toksikanteiksi. Mitä väliä vaikka maailmalla palaa? Sehän ei suoraan sanottuna enää edes kiinnosta ja tapahtumien seuraaminen on turhaa koska se ei muuta mitään.
Järjestelmä on niin kovin aivopesun perään että se on menettämässä tehonsa. Tai sitten ideana saattaa olla ihmisten tunteiden ja moraalin turruttaminen psykopaattiseen mielenmaisemaan istuvaksi.
Lyhytkestoiset, raskaat fyysiset ponnistelut voivat auttaa mielen tasolla. Punnerrus tai leuanveto toimii. Syke nousee, ehkä sykkeensä tunteminen on se rauhoittava tekijä. Silloin sitä ikään kuin kuuntelee itseään, sydämensä ääntä.- Anonyymi
Älä puhu pas kaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu pas kaa
Olet tyypillinen esimerkki siitä joka kuvittelee oman ideologiansa olevan ainoa oikea ja joka samantien lyttää siitä eriävät mielipiteet. Ootkos harkinnut poliitikon uraa? Voisi nääs sopia sinulle ;).
- Anonyymi
Olen ymmärtänyt, että ne on pääasiassa just ne, jotka ei näistä asioista kenellekään puhu, jotka tuollaiseen tekoon päätyy. Yht'äkkiä kai vaan jossain junaradan varressa napsahtaa päässä.
- Anonyymi
Nyt loppu juominen sanoi Tapio Suominen!
- Anonyymi
Kuoluttaudu ja hanki itsellesi ammatti ja matkusta täältä pois. Älä jää tänne pimeyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1736071
- 2653374
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423334Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?442788- 361914
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?291678Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411626- 161497
- 231478
- 241367