Lukekaapa tuolta:
https://tienviittojacom.wordpress.com/2019/09/21/punainen-pilleri-valinta-joka-muutti-maailmani/
On se kallis asia!
Veli löysi Jumalan valtakunnan!
12
197
Vastaukset
- Anonyymi
Amen!
- Anonyymi
!!!!
- Anonyymi
Ei hän tuossa Jumalan valtakuntaa löytänyt. Hän oli löytänyt sen jo aiemmin, mutta käsitykset muuttuivat. Vaikka käsitykset muuttuivat, hän sai säilyttää Jumalan lapsen osan. On kallis asia huomata, että myös vanhoillislestadiolaisittain uskovat ovat Jumalan lapsia. Viimeisellä tuomiokla Herra Jeesus kaataa turhat raja-aidat uskovaisten väliltä. Meidän ei pidä antaa raja-aitojen haitata uskoamme. Jumalan lasten joukko on täällä ajassa jakautunut eri kuppikuntiin, joista osa on ekumeenisempia, kuin toiset. Myös ekslusiiviset joukot on osa Jumalan valtakuntaa. Siihen lukeutuu myös me vanhoillislestadiolaiset.
- Anonyymi
Se on turhaa uskoa mihinkään jeesukseen kirtsukseen.
- Anonyymi
En minä kirtsuihin uskokkaan sen enempää, ku tuohikirsuihin. Uskon Herraan Jeesukseen. Jeesus Kristus otti minulta pois synnin kahleet. Hän priiskoitti verellään kaikki syntini. Olen armosta osallinen. Saan käydä armosta Kristuksen askelilla. Vain tämä tie vie perille taivaaseen. Muita teitä ei ole. Jos tällä tiellä ei kulje, on valitettavasti matkalla iankaikkiseen vaivaan, Helvettiin. Siksi kannattaa antaa elämä Jeesukselle jo täällä ajassa. Kannattaa todella tehdä parannus! Siihen me uskovaiset Jumalan lapset teitä armosta osattomia kehotamme!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä kirtsuihin uskokkaan sen enempää, ku tuohikirsuihin. Uskon Herraan Jeesukseen. Jeesus Kristus otti minulta pois synnin kahleet. Hän priiskoitti verellään kaikki syntini. Olen armosta osallinen. Saan käydä armosta Kristuksen askelilla. Vain tämä tie vie perille taivaaseen. Muita teitä ei ole. Jos tällä tiellä ei kulje, on valitettavasti matkalla iankaikkiseen vaivaan, Helvettiin. Siksi kannattaa antaa elämä Jeesukselle jo täällä ajassa. Kannattaa todella tehdä parannus! Siihen me uskovaiset Jumalan lapset teitä armosta osattomia kehotamme!
Eli onko se tie Jeesus Kristus vai vl-usko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän hihhulit saa kirjoittaa yleisöosastoihin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli onko se tie Jeesus Kristus vai vl-usko?
Ei vl-uskoa ole olemassakaan. Vl:t uskovat vain rahaan. Ahneus on kuolemansynti.
- Anonyymi
Hyvä setti
- AnonyymiUUSI
On se kuulkaa rakkaat kallis asia saada synnit anteeksi rukouksessa!
- AnonyymiUUSI
Jeesus ei anna vanhoillislestadiolaisille syntejä anteeksi, koska lahkolaisuus on niin paha synti, ettei edes Jeesus anna senkaltaisia syntejä anteeksi. Raamattu varoittaa lahkolaisuudesta.
Mutta eiväthän tavalliset vanhoillislestadiolaiset lue edes Raamattua, vaan saarnaajat lukevat sitä heille. Saarnaajat lukevat Raamattua niin kuin Piru lukee Raamattua, eli sana sieltä sana täältä -metodilla.
Toisin sanoen kovin on sananjulistus heikkoa Rauhanyhdistysten tilaisuuksissa. Olisi kiellettävä lailla vaaralliset lahkot, joihin kuuluu vanhoillislestadiolaisuus.
Lahko muun muassa pakottaa lapset olemaan niin sanottuja tekouskovaisia pakkosääntöineen. Esimerkiksi lapset (myös aikuiset) eivät saa katsella televisiota eivätkä osallistua kilpaurheiluun.
Ja muutenkin heiltä kielletään normaali lapsuus. Sekä tilalle heille annetaan aivopesua.
Kaiken kaikkiaan hengellisyys ja kristillisyys ovat kaukana tästä lahkosta, joka on täynnä outoja muka-uskovaisia. Vanhoillislestadiolaiset uskovat mukamas Jeesukseen. He eivät oikeasti usko sekä Jeesukseen että syntien anteeksiantoon, vaan he uskovat johonkin maalliseen lahkosysteemiin, joka on perso rahalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun493301Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5152001Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171940Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si821887- 191561
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431488- 281376
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281267UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1131195