https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/18-vuotias-samu-kyllonen-yllapitaa-yksin-autokauppaa-kajaanissa-saatan-tehda-toita-yo-kahteentois
autokauppa AutoKeisari kas kun ei JuomaKeisari näin kainuussa😁 En ostaisi yhtään autoa kyseiseltä henkilöltä kyseinen artikkelikin sen jo kertoo ja näyttää minkälainen myyjä on kyseessä vasta 18 vuotias joka luulee olevansa KEISARI😁 Taitaa kaikki rahat vain mennä kuvassa olevaan vanhaan raatoon😁
Taidan itse perustaa firman KainuunJuomaKeisari ja noudan ulkomailta juomia myytäväksi kalliimmalla🍻
autokauppa AutoKeisari
7
826
Vastaukset
- Anonyymi
Mielestäni nimi on mainio. Miksi nimi pitäisi olla harmaa ja massasta erottumaton? Toivon onnea ja menestystä nuorelle yrittäjälle. On harvinaista, että nykyaikana löytyy näin nuori ja rohkea yrittäjähenkilö.
T: markkinointimerkonomi - Anonyymi
Turha halveerata. Antaahan pojan yrittää. Toivotaan, että pärjää. Itekki kävin jo katsomassa valikoimaa muttei ollut mieleistä ainakaan vielä.
- Anonyymi
Auto myyjät on huijaareii sanoi Musti antti
- Anonyymi
Toivottavasti menestyy. Hyvä kun on nuoria, jotka haluavat ja uskaltavat alkaa yrittäjäksi.
- Anonyymi
Hankkii autoja ja myy eteenpäin. Mikäs siinä kun vastaa myymistään.
- Anonyymi
"ei mitään vikkaa paitsi ilmastointi ei toimi" ja penkki repaleinen.. 400 000 ajettu..
semmoisia autoja että ei kaikista kannata videota tehdä, katsastettuja kyllä ovat kaikki,
Kyllä, 🚗 auto voi mennä katsastuksesta läpi, vaikka ilmastointi ei toimisi.
✅ Katsastuksen näkökulmasta
Ilmastointi ei ole pakollinen varuste auton katsastuksessa. Katsastuksessa tarkastetaan auton:
Liikenneturvallisuus (jarrut, valot, ohjaus, renkaat, jne.)
Päästöt ja ympäristövaikutukset
Rekisteritiedot ja ajoneuvon asiakirjat
Ilmastointi ei vaikuta suoraan mihinkään näistä, joten sen toimimattomuus ei estä katsastuksesta läpipääsyä. - Anonyymi
Heti on joku paskapää ilkkumassa kun joku edes yrittää jotain.
No, sen täytyy olla joku paikallinen hoppari jonka varasto ei liiku tai joku muuten vain negatiivinen ihminen jonka vanhemmat ovat olleet kielteisesti ajattelevia mollukoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994