Välimeren maissa, naiset osaa flirttailla, small talkia ja pilkettä. Kaikki ei niin kuolemanvakavaa, että heti ollaan ostamassa paritaloa. Suomalaiset naiset vakavia
Muualla maailmassa naiset esim
70
525
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä. Eikä ne roiku somessa tai puhelimella ylipäätään vaan flirttaavat livenä.
- Anonyymi
Suomalaiset naiset ottaa kaiken aina vakavasti, ihmeellistä vikojen ja ongelmien kaivamista.
- Anonyymi
Koska olet itse viimeksi livenä flirttaillut?
- Anonyymi
Joka päivä pyrin jos mahdollisuus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka päivä pyrin jos mahdollisuus
Harmi ettet mun kanssa 🤭
- Anonyymi
Siinä sitä haastetta saada täällä joku Välimeren nainen rakastumaan
- Anonyymi
Muuta sinne sitten. Ellei sua haittaa olla maahanmuuttaja. Yleensä kun samat miehet jotka haukkuu suomalaisia naisia, haukkuu myös maahanmuuttajia.
- Anonyymi
En hauku maahanmuuttajia. Suomi ei selviä ilman maahanmuuttoa. Täällä ei synny lapsia ja jonkun pitää hoitaa buumerit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En hauku maahanmuuttajia. Suomi ei selviä ilman maahanmuuttoa. Täällä ei synny lapsia ja jonkun pitää hoitaa buumerit
Typerä liturgia tuo mitä toistelet, kertoo vain siitä, ettei monet kykene itsenäiseen ajatteluun.
Ne maahanmuuttajatkin vanhenee joskus ja jonkun pitää ne hoitaa. Väestöä ei voi ikuisesti paisuttaa.
Suomessa on tälläkin hetkellä massiivinen työvoiman ylitarjonta, mitä voi purkaa vain maastamuutolla, siis Suomesta pitää lähteä kantasuomalaistenkin ulkomaille työn perässä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä liturgia tuo mitä toistelet, kertoo vain siitä, ettei monet kykene itsenäiseen ajatteluun.
Ne maahanmuuttajatkin vanhenee joskus ja jonkun pitää ne hoitaa. Väestöä ei voi ikuisesti paisuttaa.
Suomessa on tälläkin hetkellä massiivinen työvoiman ylitarjonta, mitä voi purkaa vain maastamuutolla, siis Suomesta pitää lähteä kantasuomalaistenkin ulkomaille työn perässä.Mee sitten itse pyyhkimään niiden P%rseet tai ala omaishoitajaksi. Myös kantasuomalaisena lähihoitajana ihan hyvät markkinat edelleen. Myös palvelualoilla tai esim siivoojana tarvetta sun työvoimalle. Tai bussikuskina
Siinä sulle liturgiaa
T ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no. Monissa Välimeren maissa on sama tai jopa matalampi syntyvyys kuin Suomessa. Eli ei tuo kehuttu flirttailu vaikuta heijastuvan suntyvyyteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no. Monissa Välimeren maissa on sama tai jopa matalampi syntyvyys kuin Suomessa. Eli ei tuo kehuttu flirttailu vaikuta heijastuvan suntyvyyteen.
Syntyvyys alenee koko ns kehittyvässä maailmassa. T ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee sitten itse pyyhkimään niiden P%rseet tai ala omaishoitajaksi. Myös kantasuomalaisena lähihoitajana ihan hyvät markkinat edelleen. Myös palvelualoilla tai esim siivoojana tarvetta sun työvoimalle. Tai bussikuskina
Siinä sulle liturgiaa
T apOpettele pyyhkimään oma perseesi. Lähihoitajien työttömyys on kasvussa, samoin palvelualojen työttömyys ja vauhti kiihtyy.
400 000 työtöntä, joista ainakin 200 000 pitäisi muuttaa ulkomaille työn perässä. Valtion talous ei kestä tuollaista työttömien armeijaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syntyvyys alenee koko ns kehittyvässä maailmassa. T ap
Ihan koko pallolla se alenee. Ei ole yhtään ainoaa maata, jossa suunta ei olisi rutkasti alaspäin.
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa on tälläkin hetkellä massiivinen työvoiman ylitarjonta, mitä voi purkaa vain maastamuutolla, siis Suomesta pitää lähteä kantasuomalaistenkin ulkomaille työn perässä.Ei oo ylitarjontaa, jos työnantajat investoisivat. Nyt on investoitu vaan ulkomaille ja sitä myöten työpaikatkin on valuneet sinne. Suomen viennin jalostusaste on laskenut, eli suomi on luisumassa teollisuusmaista kehitysmaaksi. Yrittäjyyttä tarvitaan enemmän ja niin että pelisäännöt on kaikille samat. Tällä hetkellähän teettämällä ulkomailla saa vapaasti rikkoa työturvallisuus ja ympäristömääräyksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele pyyhkimään oma perseesi. Lähihoitajien työttömyys on kasvussa, samoin palvelualojen työttömyys ja vauhti kiihtyy.
400 000 työtöntä, joista ainakin 200 000 pitäisi muuttaa ulkomaille työn perässä. Valtion talous ei kestä tuollaista työttömien armeijaa.No muuta sitten itse t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele pyyhkimään oma perseesi. Lähihoitajien työttömyys on kasvussa, samoin palvelualojen työttömyys ja vauhti kiihtyy.
400 000 työtöntä, joista ainakin 200 000 pitäisi muuttaa ulkomaille työn perässä. Valtion talous ei kestä tuollaista työttömien armeijaa.Voihan olla että osan pitääkin muuttaa täältä. Osa Suomesta tulee myös tyhjenemään. Mutta taas vain tän hetkinen tilanne. Katsotaan 5 - 10 vuoden päästä kun 60-luvun alussa syntyneet kaikki eläkkeellä. Lisäksi tekoäly tulee tappamaan myös korkeammin koulutettujen työpaikkoja. Ei kuitenkaan juuri muuta buumerien hoivapommia miksikään vaikka mikä valtiontalous etc. T ap
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Ei oo ylitarjontaa, jos työnantajat investoisivat. Nyt on investoitu vaan ulkomaille ja sitä myöten työpaikatkin on valuneet sinne. Suomen viennin jalostusaste on laskenut, eli suomi on luisumassa teollisuusmaista kehitysmaaksi. Yrittäjyyttä tarvitaan enemmän ja niin että pelisäännöt on kaikille samat. Tällä hetkellähän teettämällä ulkomailla saa vapaasti rikkoa työturvallisuus ja ympäristömääräyksiä.
Suomella ei ole kilpailukykyä, verotus, eläkemaksut ja erilaiset säännöt ovat tuhonneet sen. Tämäkään hallitus ei kyennyt riittäviin korjausliikkeisiin, ei siihen pysty muutkaan hallituskokoonpanot senkään vertaa. Suomi on kuin se Antti Rinteen demaribussi ilman jarruja ja rotko edessä, kaikilla ei edes turvavöitä (omaa varallisuutta.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan koko pallolla se alenee. Ei ole yhtään ainoaa maata, jossa suunta ei olisi rutkasti alaspäin.
Afrikan maissa on yhä meneillään väestöräjähdys, kun sitä kehitysavulla ruokitaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Afrikan maissa on yhä meneillään väestöräjähdys, kun sitä kehitysavulla ruokitaan.
Oukey persu, Thaimaa sit vissiin kutsuu jos saat äiteelle hoivakotipaikan niillä verorahoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomella ei ole kilpailukykyä, verotus, eläkemaksut ja erilaiset säännöt ovat tuhonneet sen. Tämäkään hallitus ei kyennyt riittäviin korjausliikkeisiin, ei siihen pysty muutkaan hallituskokoonpanot senkään vertaa. Suomi on kuin se Antti Rinteen demaribussi ilman jarruja ja rotko edessä, kaikilla ei edes turvavöitä (omaa varallisuutta.)
Ai minkälaista kilpailukykyä? Kilpailukykyä siinä, ettei voittoprosentti vastaa jonkun kilpailevan maan tasoa missä työntekijät lukitaan tehtaisiin tekemään 14 tuntisia työpäiviä euron päivä palkalle? Kyllä on niin nähty mitä uusrikkaiden ahneus on tälle maalle tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jokaisessa Afrikankin maassa syntyvyys on voimakkaassa laskusuunnassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti itse halua eläkettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oukey persu, Thaimaa sit vissiin kutsuu jos saat äiteelle hoivakotipaikan niillä verorahoilla
Kommunistin höpinät on taas sekavia ja vailla logiikka, kuten aina. Siksi sinäkin olet köyhä ja sellaisena tulet pysymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole. Jokaisessa Afrikankin maassa syntyvyys on voimakkaassa laskusuunnassa.
Miksi valehtelet? Ota asioista selvää, Afrikan väkiluku paisuu jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai minkälaista kilpailukykyä? Kilpailukykyä siinä, ettei voittoprosentti vastaa jonkun kilpailevan maan tasoa missä työntekijät lukitaan tehtaisiin tekemään 14 tuntisia työpäiviä euron päivä palkalle? Kyllä on niin nähty mitä uusrikkaiden ahneus on tälle maalle tehnyt.
Ei ole yllätys, ettei sinun kaltainen sosialisti tiedä edes sitä, mitä tarkoittaa kilpailukyky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti itse halua eläkettä
Sinun argumentit on lapsellisia.
Minulla on varallisuutta ja pääomatuloja sen verran, etten tarvitse eläkettä. Jokaisen pitäisi hankkia itse oma eläke. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi valehtelet? Ota asioista selvää, Afrikan väkiluku paisuu jatkuvasti.
En valehtele, vaan tuo on totuus. Otapa itse selvää. Syntyvyys todellakin kaikissa Afrikankin maissa. Se, että siellä maapallon väkirikkaimmassakin maassa keskimääräinen lapsiluku on laskenut yli 8:sta neljään, parissa vuosikymmenessä, on melkonen pudotus. Se on rajumpi pudotus kuin Suomessa, mutta on siellä toki varaakin.
Se, että väkiluku vielä tällä hetkellä kasvaa, johtuu kuolleisuuden laskusta, eliniän pitenemisestä ja synnyttävien ikäluokkien koosta, ei lapsiluvun kasvamisesta. Ymmärrän toki, että tilastomatematiikka on monille kovin vaikeasti ymmärrettävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistin höpinät on taas sekavia ja vailla logiikka, kuten aina. Siksi sinäkin olet köyhä ja sellaisena tulet pysymään.
Heh. Mun varallisuus on luultavasti parempi kuin sulla 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En valehtele, vaan tuo on totuus. Otapa itse selvää. Syntyvyys todellakin kaikissa Afrikankin maissa. Se, että siellä maapallon väkirikkaimmassakin maassa keskimääräinen lapsiluku on laskenut yli 8:sta neljään, parissa vuosikymmenessä, on melkonen pudotus. Se on rajumpi pudotus kuin Suomessa, mutta on siellä toki varaakin.
Se, että väkiluku vielä tällä hetkellä kasvaa, johtuu kuolleisuuden laskusta, eliniän pitenemisestä ja synnyttävien ikäluokkien koosta, ei lapsiluvun kasvamisesta. Ymmärrän toki, että tilastomatematiikka on monille kovin vaikeasti ymmärrettävää.Ihmisiä syntyy kehitysmaissa enemmän kuin kuolee.
Esim. Afganistanin väkiluku räjäytettiin 20 miljoonasta 40 miljoonaan vaivaisessa 20 vuodessa, kun sinne alettiin puskemaan kehitysapua ja kouluttamaan naisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisiä syntyy kehitysmaissa enemmän kuin kuolee.
Esim. Afganistanin väkiluku räjäytettiin 20 miljoonasta 40 miljoonaan vaivaisessa 20 vuodessa, kun sinne alettiin puskemaan kehitysapua ja kouluttamaan naisia.Ja silti syntyvyys laskee myös siellä Afganistanissa. YK:kin on jo muokannut väkilukuennusteitaan, vaikka on hyvin hidas ja vastentahtoinen myöntämään, että maapallon väestöräjähdys on peruttu. Vielä jonkin aika mennään ylöspäin, sillä lisääntyvät ikäluokat ovat niin suuria. Sitten tullaan alaspäin ja kovaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että väkiluku vielä tällä hetkellä kasvaa, johtuu kuolleisuuden laskusta, eliniän pitenemisestä ja synnyttävien ikäluokkien koosta, ei lapsiluvun kasvamisesta. Ymmärrän toki, että tilastomatematiikka on monille kovin vaikeasti ymmärrettävää.👍👍👍👍ap
- Anonyymi
Suomalaiset on vakavaa kansaa 🙂
- Anonyymi
Kaivattuni mielestä minä olen liian flirtti nainen. 😔
- Anonyymi
Niimpä, siellä kaikki on aivan pinnallista, ei mitään syvempää hehkua.
- Anonyymi
Välillä pieni pinnallisuus ihan jees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Välillä pieni pinnallisuus ihan jees
Koko ajan ei jaksa uida ”pinnan alla” syvissä pohjamudissa
- Anonyymi
Ei suomalaisten miesten kanssa uskalla flirttailla, he ottavat kaiken liian vakavasti, heti luulevat että nainen on häneen umpirakastunut ja sitten niistä ei pääse eroon.
- Anonyymi
Voi olla näinki ap
- Anonyymi
Nimenomaan näin, siinä hankkiutuu vain tosi kiusallisiin tilanteisiin ja aivan turhiin mustasukkaisuusdraamoihin.
Ihan sama kuin että jos baarissa illan päätteeksi, narikkajonossa, vaihtaa jonkun viereen osuneen miehen kanssa ihan vain pari sanaa, niin mies heti kuvittelee että nyt on pelikaveri bookattu, ja vetäisee sitten kauheat raivot päälle kun en olekaan sen enempää kiinnostunut.
Sen "antaa ymmärtää" jutun raja on Suomessa pahuksen matalalla. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan näin, siinä hankkiutuu vain tosi kiusallisiin tilanteisiin ja aivan turhiin mustasukkaisuusdraamoihin.
Ihan sama kuin että jos baarissa illan päätteeksi, narikkajonossa, vaihtaa jonkun viereen osuneen miehen kanssa ihan vain pari sanaa, niin mies heti kuvittelee että nyt on pelikaveri bookattu, ja vetäisee sitten kauheat raivot päälle kun en olekaan sen enempää kiinnostunut.
Sen "antaa ymmärtää" jutun raja on Suomessa pahuksen matalalla.Älä mene baariin jos et halua että miehet yrittää iskeä sinua. Aika yksinkertaista.
- Anonyymi
Suomalaiset on karseita, mut annas kun käyt muualla, niin karseita tulee ikävä, niin se on. Jotenkin tottunut suomalaisten negatiivisuuteen. Itsekkin ajattelin tänään naapureista niin pahasti, niin pahasti ja virnuilin yksikseni tyytyväisenä.
Hyvää kesää! - Anonyymi
Ei paritalo kelpaa näille neiteille enää. Pitää olla ukon hommaama omakotitalo, oma auto, kultainen noutaja ja pari muksua. Kuulemma haaveilevat nykyisin kotirouvan urasta ettei tartte mennä töihin. Saa palstailla koko päivän.
- Anonyymi
On sanonta, että pojasta tulee mies kun hän on rakentanut perheelleen talon. Niin että ei riitä, että hommaat sen omakotitalon, omin pikku kätösin se tulisi kasaan laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sanonta, että pojasta tulee mies kun hän on rakentanut perheelleen talon. Niin että ei riitä, että hommaat sen omakotitalon, omin pikku kätösin se tulisi kasaan laittaa.
Svidut mistään taloista, pelkkiä rahareikiä
T ap - Anonyymi
Kuulostaa painajaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ja jatkuu niin, että pitää tehdä pitkästä tavarasta, eikä mistään talopaketista.
- Anonyymi
Ikäänkuin suomalaiset miehet olisivat keskimäärin yhteen erilaisia. Nuo nyt eivät vain kuulu perinteiseen suomalaiseen kulttuuriin. Toki Suomessa on myös erilaisia yksilöitä, niin miehiä kuin naisiakin ja niin on myös siellä Välimeren maissa. Sellasta se on. Suomessa joko sietää sen mitä täällä on tai muuttaa muualle.
- Anonyymi
En mä sitä sanonukkaan, me ollaan vielä huonompiakin. Ehkä jollain suomenruotsalaisilla yritystä, mutta ne aika sisäsiittoisia t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä sitä sanonukkaan, me ollaan vielä huonompiakin. Ehkä jollain suomenruotsalaisilla yritystä, mutta ne aika sisäsiittoisia t ap
No miksi aloitus on sitten nimenomaan naisista, eikä suomalaisista yleisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi aloitus on sitten nimenomaan naisista, eikä suomalaisista yleisesti?
Koska oon heteromies vähän kokemusta miehistä. Toki homobaarissa pari kertaa yritetty iskee
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Koska oon heteromies vähän kokemusta miehistä. Toki homobaarissa pari kertaa yritetty iskee
Joo kyllä toki ne ihan täysin heterot miehet viettää aikaansa homobaarissa ja flirttailee homojen kanssa sielä, ihan normaalia se on.
- Anonyymi
Jostuisiko kulttuurieroista. Miehen rooli on melkoisen erilainen. Jos naisia hemmotellaan naiset pilkehtii.
- Anonyymi
Joo mä oon todella vakava nainen. Hymyilen jos on pakko. Jos haluan saada miehen mukaani, heitän sen olkapäälleni ja vien mukanani.
- Anonyymi
Voi että silloin kun on joillekin suomalaisille miehille flirttaillut hienovaraisestikin tai jopa lähestyy pelkästään olemalla vierellä, niin jähmettyvät ja selvästi eivät tiedä mitenkä olisivat ja koittavat olla hyvin kylmänoloisia. Silti katselevat hyvinkin useasti kaukaa ja ihan tuijottavat pitkään. Tälläistä olen monesti kokenut ja yritä siinä sitten jotakin. Koen moneet suomalaiset miehet viileänä ja tylyinä.
- Anonyymi
Jos suomalainen nainen käyttäytyy noin, niin hänet leimataan kaikilla ei imartelevilla nimityksillä.
Enemmän mua ihmetyttää miehet, että nykyään oletetaan näköjään naisten tekevän ihan kaiken. Pitää vissiin itse lähteä sinne etelä maille, missä naista vielä arvostetaan naisena ja kohdellaan naisena.
Vetäkää te vaan niitä henkseleitä tiukemmalle ja odottakaa, että nainen tulee teille lirkuttelemasn.- Anonyymi
Ei leimata, näkökulma se on tuokin.
- Anonyymi
Ne miehet ei arvosta teitä pätkääkään. Kaikki ei katoliset naiset ovat whuoria heidän kirjoissaan.
- Anonyymi
Monessa maassa tulee luonnollinen lähestyminen, täällä huudellaan tuuleen ja puskista🤣
- Anonyymi
Olisiko osasyynä suomalaisten miesten ala-arvoinen käyttäytyminen avoimia naisia kohtaan. Iloinen ulospäin suuntautunut nainen on nopeasti maksullinen ja kevytkenkäinen lääppijöiden vapaa rivouksien kohde.
- Anonyymi
Tästä ei voi olla samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä ei voi olla samaa mieltä.
Olisikin vakavan tylsää jos kaikki ovat samaa mieltä.
- Anonyymi
Etelä-Euroopassa on se ongelma, että kunnolliset naiset ovat katolilaisia. Ei saa kunnollista naista vaikkapa ns. kevyempään suhteeseen. Etelä-Euroopan miehet kaikki sitten rällää sitten sattuu ja polkee about jokaista pohjoiseurooppalaista naista.
- Anonyymi
Eli täällä ei sinulle paljoa siis silmää nikkailla? Hih
- Anonyymi
Jeb
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeb
No itse asiassa…
- Anonyymi
vakavaa on, ja vaikeaa. on ikävää syntyä suomeen.
- AnonyymiUUSI
Sit ihmetellääk kun ulkomailla miehet ei osaa käyttäytyä !
- AnonyymiUUSI
Suomalainen nainen haluaa järkisuhteen, mies millä rahaa, talo, auto ja haluaa lapsia ja mennä naimisiin.. Ei ne osaa ottaa sillee hei hei bye bye
- AnonyymiUUSI
Sä osaat?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 722605
- 1742344
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362085- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231383Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411376- 101264
- 131259
- 221231