Prisman perunat

Anonyymi-ap

Prismassa säilytetään perunat väärin kun ne on isoissa laatikoissa ja valoisassa. Hain tänään monta multaperunaa ja kun aloin pestä niin kaikki on vihreitä ei niitä saa syödä. Pitää hakee jotain muuta ruokaa
Ei perunat saa päivänvalossa olla

9

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Totta, mutta isoissa kaupoissa tavaran kierto niin nopeeta yleensä, että ne tuskin ehtii vihertyy. Mä veikkaan perunoiden lähteneen tilalta jo vihreenä mitä ei enää tänän aikaan kesää pitäisi tapahtua noin isosti. Itse olen ostanu yleensä pestyjä (näkee vähän mitä on), mutta vihreää ollu harvoin ja vähän. Vetisyys suurin ongelma, erityisesti viime sato ja tärkkelyksen suuri vaihtelu. Tänä vuonna tosin ekat varhaisperunat (oikeita multapottuja muuten, eikä pesty&turvetettu) mitä ostin

lajijasuris

• Anonyymi

...niin ne ekat varhaisperunat siis osoittautui kaikki myös vihreeksi ja eikun roskiin.

lajijasuris

• Anonyymi

Prismassa ei ole nopeaa.kiertoa ainakaan hedelmälaareissa. Mätiä ja homeisia hedelmiä, nahistuneita vihanneksia. Kippaavat vaan mätien päälle uutta eikä siivota mätiä ja homeisia ensin pois. Tämän olen ihan omin silmin nähnyt. Ei näitä hevi-osaston myyjät ymmärtävän esim hometta... Niin monet kerrat olen työntänyt sormeni mätiin hedelmiin ja vihanneksiin, että hyi saatana! Minä lopetin Prismassa käynnin omissa asioinneissani, mutta joudun käymään muiden asioilla.

• Anonyymi

No mut on ne isot pahvilaatikon tosi isoja missä ne perunat on . Taitaa niitä olla vierekkäin siinä 2-3 laatikkoon. Ei ne nyt niin äkkiä tyhjene

• Anonyymi

No ei varsinkaan Loimaalla. Itse ostan vaan pakattuja perunoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varsinkaan Loimaalla. Itse ostan vaan pakattuja perunoita.

Itse ostan vain perunamuushijauhetta ja pyöräytän niistä perunoita.

• Anonyymi

Samaa mieltä, tosin Prismassakin perunat huomattavasti tasokkaampia kuin Hirvikosken K-marketissa Loimaalla. Ostin sieltä Hirvikoskelta perunaa, yli puolet heitin roskiin seuraavana päivänä. Banaaneja olisi ollut kiva ostaa, mutta hyllyssä oli vain mädäntyneitä yksiköitä. Eihän noita osta kukaan noin huokeaan hintaan. Ihan pohjalta sai kaivaa, jotta sai sentään YHDEN laadukkaan banaanin Hirvikosken K-marketista. Ei koskaan enää tuohon kauppaan. K-marketit Loimaan keskustassa tasokkaampia, varsinkin tuo vähän aikaa sitten uudistunut.

• Anonyymi

Ihmettelen, että miksi Loimaalla ei saa pestyjä valmiiksi perunoita irtomyynnistä. Todella ärsyttävää pestä niitä, kun on koko keittiö mullassa sen jälkeen. Isoissa kaupungeissa ihmiset eivät ostaisi multaisia, mutta Loimaalla ei osata vaatia laatua.

• Anonyymi

On Prismassa irtonaisena pestyjä perunoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1348
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      923
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      171
      679
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      669
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      666
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      623
    Aihe