Etkö voisi päästää irti?

Anonyymi-ap

Parempi kaikille.

15

389

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ketä on nää ”kaikki”?

• Anonyymi

Eiköhän sulla ole muitakin? Mene eteenpäin.

• Anonyymi

Ja ennen kaikkea kuka on sinun päässäsi tämä aloittaja, sivusta hohhoijaa

• Anonyymi

Jos tämä olisi minulle eräältä mieheltä niin yllättyisin.
      Jos tämä olisi eräälle miehelle toiselta naiselta en yllättyisi yhtään. Hyvin loogista ottaen huomioon koko tilanne ja varmasti järkevää kaikille.
      Jos tää oisi toiselta naiselta mulle, sekään ei yllättäisi yhtään. Ihmettelisin silti kovasti. Vaikuttaisi silmissäni toki sen jälkeen yksinkertaisena.
      Tavallaan tää voisi olla myös multa toiselle naiselle tai jopa ehkä eräälle miehelle, mutta ei ole.
      Toisaalta voisi olla myös mieheltä toiselle naiselle ja sekään ei yllättäisi yhtään. Sen verran on draamakertoimia.
      Jos tämä kuitenkin olisi tuntemattomalta tuntemattomalle niin sekään ei yllättäisi. Toisaalta kaikki tämän draaman jäsenet ovat vahvistetusti palstalla.
      Näissä aloituksissa on usein niin paljon vaihtoehtoja kun on rajalliset tunnisteet niin tulkinta vaihtoehtojen kirjo on laaja ja merkitys muuttuu sen mukaisesti kenen näkökulmasta tilannetta katsoo ja keneksi tulkitsee kohteen. Mä keskityn nyt itseeni enkä anna kenenkään pilata mun ihanaa päivää. En vastaa edes irl viesteihin. Tiedoksi vaan miehellekin. Aurinkoista päivää kaikille ☀️🌞🤗😘 T.👱🏻‍♀️

• Anonyymi

Miten koet, että pitää kiinni. Onko vain ajatuksen tasolla. Eikö sitten sinunkin pitäisi päästää irti.

• Anonyymi

Päästin irti jo 2 kk
      Kun miehes alko näkyä samoja luonteenpiirteitä
      Mitä exäs oli joista en pitänyt.
      Sen jälkeen olen vain käsitellyt tätä asiaa
      Ja olen antanut itselleni aikaa käsitellä asiaa
      tämän kuun loppuun.
      Olen kirjoittanut anonyymisti paljon
      Ja se onkin auttanut minua .
      Joku voisi luulla sitäkin rokkumiseksi
      Mut olen välillä kirjoittanut että
      Käsittelen asioita .
      En ruinaa takas jostakin palstan
      Kautta tai roiku .
      Eiköhän hänellä miehellä jota mietin
      Niin oo kuitenkin kuviot irl ihan muussa
      Seurassa
      Enkä minä oo enää niikää se ykkösasia
      Tai kaipuu.
      Kirjoitukseni loppuivat kyllä kun kk vaihtuu.
      Naiselta .

• Anonyymi

Hyvä, että purat tuntoja. Voimia!

• Anonyymi

Kenestä muka tarvis päästää irti mä pidä edes kenestäkään kiinni aina sanonnu et jos kerran luulet löytäväs paremman kun minä ni senkun etit turha muhun on tyytyä jos kerran parempi on tarjolla en mäkään ole elämässäni tyytyny kun vallitsevaan tilanteeseen korkeintaan ne kun on asioita hetkiä joihin ei yksi ihminen pysty vaikuttamaan halus tai ei pitäs olla jotain yliluonnollisen yliluonnolista jo siinä tapauksessa

• Anonyymi

En päästä irti niin kauan kuin saan häneltä "merkkejä"

• Anonyymi

Näistä palstaäijän aloituksistako vai?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näistä palstaäijän aloituksistako vai?

No en todellakaan merkkejäni kalastele suomi24ltä.

• Anonyymi

Päästin irti. Ei tunnu vielä hyvältä, mutta kyllä tämä tästä taas joskus kääntyy parempaan suuntaan. Ei enää koskaan mitään tällaista, kiitos. Varattu mies vain testasi viehätystään ja haki piristystä työpäiviinsä. Ei siinä ollut muuta, minä vain ymmärsin väärin ja kuvittelin hänen olevan elämäni rakkaus. 2,5 vuotta tuhlasin tällaiseen. Hienosti meni.

• Anonyymi

🚶🏻‍♂️🤏
      🕳️

• Anonyymi

En päästä. Katotaan nyt taas hetki tätä pelleilyä ennen kuin aletaan olee 💪

• Anonyymi

Päästän irti kun on varmaa ettei nainen aio tai voi minua rakastaa. Mieheltä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      180
      6181
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      265
      3384
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      42
      3344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2798
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1924
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      29
      1678
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1626
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1497
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23