Tästä voi lukea miten pian valtaan nouseva antikristus on todennäköisesti entinen presidentti https://www.pelastussanoma.fi/Profetiat/Obama_profetia.htm
Tässä artikkelissa kerrotaan miten Obaman koodinimi oli "kapinallinen"
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000000169460.html
Elämme lopunaikoja ja pian alkaa vaivanaika ja antikristuksen aika. Uskokaa Jeesukseen älkääkä milloinkaan ottako pedonmerkkiä jota ilman ei voi ostaa ja myydä. Ihmisen on parempi kuolla nälkään kuin kadottaa sielunsa tekemällä vääryyttä.
Nämä asiat ovat todellisia ja ihmisen omatunto ei ole ihmiseen asetettu ilman syytä. Se on moraalinen kompassi jota tulee kuunnella herkästi.
Uskovat temmataan raamatun mukaisesti pois tästä ajasta. He katoavat ja silloin maanpäällä alkaa kriisi ja alkaa tapahtua nopealla tahdilla pedon haluamia asiota. Hänen valtansa on kuitenkin lyhytaikaista. Hän kärsii tappion kuten kaikki häntä seuraavat ihmiset.
Tänään on aika tehdä parannus.
Raamattu kertoo antikristuksesta. Tässä pohdittavaa
12
125
Vastaukset
- Anonyymi
Ristuksen Antti...? Enpä tunne miestä.
Nyt on aika ottaa kylmä lonkero... - Anonyymi
Aloittajalla taitaa olla oikein kunnon krapula kun on noin synnintunto pinnassa...😂
- Anonyymi
Kylläpä tuli aloittajalla kerralla rutkasti soopaa. Ihan kuten Seinäjoki ja Lempäälä sekä Espoo palstalla.
- Anonyymi
Enpä ole siellä palstoilla edes käynyt. Eikä jaksa kiinnostaa provot.
- Anonyymi
Uskovaisilla tunnetusti pahoja mt-ongelmia.
- Anonyymi
Se pitää paikkansa.
- Anonyymi
No itselläni ei ole ja jos olisikin, myöntäisin sen. Uskovilla voi olla mt-ongelmia kuten muitakin sairauksia siinä missä kenellä tahansa. Itse asiassa Jeesus tuli myös sairaita varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No itselläni ei ole ja jos olisikin, myöntäisin sen. Uskovilla voi olla mt-ongelmia kuten muitakin sairauksia siinä missä kenellä tahansa. Itse asiassa Jeesus tuli myös sairaita varten.
Uskoontulo liittyy hyvin usein mielenterveysongelmaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoontulo liittyy hyvin usein mielenterveysongelmaan...
Uskoon tullessa ihminen saa pyhänhengen. On ihmisiä jotka on muuttuneet pahoista hyviksi ja koko persoonakin on muuttunut uskoon tullessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskoon tullessa ihminen saa pyhänhengen. On ihmisiä jotka on muuttuneet pahoista hyviksi ja koko persoonakin on muuttunut uskoon tullessa.
Enemmän uskovaisissa on oikeasti pahoja, vaikka itse luulevat olevansa hyviä.
- Anonyymi
Yyllä alkavia kuntia on ylekunnat, yyteri, ylämaa ja yhteiskunnat. Yhteensä melko monta soteittainkin.
- Anonyymi
Joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273