Näin unta, että muutin Rovaniemelle. Vähän jännitti, miten sopeudun uuteen kaupunkiin, jossa en tunne ketään. Mietin myös, että pohjoisessa kesä on lyhyt ja talvi pitkä ja kylmä. En tajunnut, miksi olin muuttanut Rovaniemelle. Osa muuttokuormasta oli rikkoutunut muuttomatkan aikana ja lisäksi oli ongelmana, etteivät kaikki tavarani mahtuneet uuteen asuntoon. Stressaava uni.
Olen aikaisemmin nähnyt unen, jossa matkustin Etelä-Suomesta Rovaniemelle junalla. Juna saapui Rovaniemelle klo 23:45. Hyppäsin kuitenkin klo 00:15 paluujunaan eli olin perillä Rovaniemellä vain puoli tuntia. Jostain syystä unessa minun piti ehtiä aamuksi takaisin Poriin, mutta minun oli pakko päästä käymään Rovaniemellä edes puoleksi tunniksi. Unessa jäi epäselväksi, miksi minun oli pakko päästä käymään Rovaniemellä. (Junamatka Porista Rovaniemelle kestää tosielämässä lyhimmiläään noin 8h 30min. Ei ihan sellainen matka, että sen vetäisee edes-takaisin puolen tunnin määränpäässä oloa varten.)
Muutto Rovaniemelle unessa
Anonyymi-ap
0
102
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2387141IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its1883842- 1711775
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)721605- 701134
- 1341112
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61027Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte128936Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy205914- 102863