Näin unta, että muutin Rovaniemelle. Vähän jännitti, miten sopeudun uuteen kaupunkiin, jossa en tunne ketään. Mietin myös, että pohjoisessa kesä on lyhyt ja talvi pitkä ja kylmä. En tajunnut, miksi olin muuttanut Rovaniemelle. Osa muuttokuormasta oli rikkoutunut muuttomatkan aikana ja lisäksi oli ongelmana, etteivät kaikki tavarani mahtuneet uuteen asuntoon. Stressaava uni.
Olen aikaisemmin nähnyt unen, jossa matkustin Etelä-Suomesta Rovaniemelle junalla. Juna saapui Rovaniemelle klo 23:45. Hyppäsin kuitenkin klo 00:15 paluujunaan eli olin perillä Rovaniemellä vain puoli tuntia. Jostain syystä unessa minun piti ehtiä aamuksi takaisin Poriin, mutta minun oli pakko päästä käymään Rovaniemellä edes puoleksi tunniksi. Unessa jäi epäselväksi, miksi minun oli pakko päästä käymään Rovaniemellä. (Junamatka Porista Rovaniemelle kestää tosielämässä lyhimmiläään noin 8h 30min. Ei ihan sellainen matka, että sen vetäisee edes-takaisin puolen tunnin määränpäässä oloa varten.)
Muutto Rovaniemelle unessa
Anonyymi-ap
0
212
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911