"Katsotaan sitten maanantaina, paljonko meni"
https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8699222
Festareille ei tulla lähtökohtaisesti nuukailemaan
23
278
Vastaukset
- Anonyymi
Kela aukeaa jo maanantaina, ei hätää. Anomuksen voi lähettää heti, kun vähän krapulasta selviää.
- Anonyymi
Höpö höpö😄
- Anonyymi
Naturligtvis betalar pappa och mamma, hur annars?
- Anonyymi
Jo, det knallar och går.
- Anonyymi
Just! Turisteilta rahat pois. Tuollainen asenne mahdollistaa riistohinnat tapahtumissa. Voisi asiakkaatkin jotakin hinta-laatutietoisuutta pitää yllä.
Jos ei onnistu, niin silloin on toki oikein että teidät nyljetään ja rahastetaan, tyhmiä jos olette. - Anonyymi
Joillaki mennyt helposti 5000 euroa.
- Anonyymi
Juuri näin, raha on käyttöä varten.
Sitä on tilillä ja sieltä sitä kuluu.
Ois se hankala elää jos pitäis laskea mitä voi tehdä tai ostaa, Hyh Hyh rajoittaa tekemistä jossain kohtaa ihan liikaa.- Anonyymi
Sinunkin tilillesi se raha tulee vanhemmilta viikkorahoina tai sitten kelalta veronmaksajien rahoittamina tukina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinunkin tilillesi se raha tulee vanhemmilta viikkorahoina tai sitten kelalta veronmaksajien rahoittamina tukina.
Niitäkin on, varmaan aika paljon täällä suunnalla kun lukee näitä keskusteluja.
Mutta, harmi sentään en kuulu itse tuohon vähisten osaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko paljon kateellisemman kommentti olla… harmi että näet ympäröivän maailman tuollaisena, myös niiden ihmisten osalta ketä et välttämättä edes tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitäkin on, varmaan aika paljon täällä suunnalla kun lukee näitä keskusteluja.
Mutta, harmi sentään en kuulu itse tuohon vähisten osaan.Juu juu, etpä tietenkään, sinähän olet miljuniäri... 😄😄😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko paljon kateellisemman kommentti olla… harmi että näet ympäröivän maailman tuollaisena, myös niiden ihmisten osalta ketä et välttämättä edes tunne.
Mikäs vika totuuden sanomisessa oli, kirpaisiko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs vika totuuden sanomisessa oli, kirpaisiko?
Eipä nää paljon hetkauta, ihmettelen vaan millä asenteella paikallinen köyhempi väki asioihin suhtautuu.
- Anonyymi
Kuvissa näkyi pääasiassa tissejään esitteleviä pikkupissiksiä. Anna Puu sanoi MTV:n uutisissa, että Ilosaarirokkiin pääsee alaikäisetkin. Pikkupentujen ryyppäämisen maksavat joko vanhemmat tai Kela, jos äiti ja koko pesue vaihtuvine "isäpuolineen" elävät yhteiskunnan tuilla. Jälkimmäistä porukkaa on tosi paljon ja he viihtyvät hyvin rokissa.
- Anonyymi
Upeita tisuja, upeita asuja ja hyvää piirakkaa oli tarjolla rokissa. Taisin kaataa useammankin alaikäisen neitosen, kaikki olivat tyytyväisiä... Myös minä...
- Anonyymi
On muuten rasittava akka tuo Anna Puustjärvi.
- Anonyymi
Aikuisten hoploppeja nuo festarit melkoisen lapsellista touhua hilluvat ihme hurmoksessa kuin järki olis kadonnut.
- Anonyymi
Mutta nuukaillaan silti.
- Anonyymi
Itse nuukailen joka paikassa.
- Anonyymi
Kai niitä lippujakin menisi enemmän jos olisi jotain esiintyjiä myös 40+ -ikäisille. Apulannalla ei kuuhun mennä. Ja loputon lista neverheard -räppäreitä ja muita sössöttäjiä.
- Anonyymi
Ainut hyvä koko hommassa että tyhmiltä otettiin rahat pois.
- Anonyymi
Sarjanäpistelijä ja vilppi & petos Saivarainenko siellä tunnelmoi?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283